Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 3 020 884,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 104,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2019 11:57 |
80 ТД мясо 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000012 ● 76a9ec59ebcb4a1e8418035180c3474c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-12-20-001970-b 20.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-09 14:32:51
Запит про надання пояснень
1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-11 11:57:28
відповідь
1. Так, переможцем були надані документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації
2. Надані 17.01.2020
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-16 09:40:47
відповідь
надаємо повний відсканований Додаток 3
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За процедурою закупівлі: Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби та свинини) на виконання Додатку 3 учасником надані 17.01.2020 року відповідні документи які додаються. Порушення законодавства в сфері публічних закупівель відсутні.
2020-12-23 10:43:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-04-27 16:24:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
3 020 023,74
UAH з ПДВ
|
3 020 023,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
3 020 884,20
UAH з ПДВ
|
3 020 884,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
3 020 023,74
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 14:47
|
80 договор.pdf | укладений |
04 лютого 2020 14:45
|