Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби та свинини)
Очікувана вартість
3 020 884,20 UAH
UA-2019-12-20-001970-b f38337a52a4d44c5b9dc7d62c57718f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 11:03
Очікувана вартість: 3 020 884,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 104,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо великої рогатої худоби та свинини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27403 кілограм
М’ясо великої рогатої худоби та свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:57
80 ТД мясо 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000012 ● 76a9ec59ebcb4a1e8418035180c3474c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-12-20-001970-b 20.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 14:32:51

Запит про надання пояснень

1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 11:57:28

відповідь

1. Так, переможцем були надані документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно Додатку 3 тендерної документації
2. Надані 17.01.2020

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-16 09:40:47

відповідь

надаємо повний відсканований Додаток 3

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За процедурою закупівлі: Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби та свинини) на виконання Додатку 3 учасником надані 17.01.2020 року відповідні документи які додаються. Порушення законодавства в сфері публічних закупівель відсутні.

2020-12-23 10:43:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2021-04-27 16:24:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 3 020 023,74
UAH з ПДВ
3 020 023,74
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 3 020 884,20
UAH з ПДВ
3 020 884,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2020 09:50
Електронний підпис
04 січня 2020 09:49
скани.pdf
04 січня 2020 09:49
Мясо-2с.jpg
04 січня 2020 09:49
1. технічка.pdf
04 січня 2020 09:49
додаток 6 таблиця.pdf
04 січня 2020 09:49
Мясо-1с.jpg

Публічні документи

03 січня 2020 21:05
20.дог КМКЛ№7 44.pdf
03 січня 2020 21:05
13. про висноски сес.pdf
03 січня 2020 21:05
9. про підпис.pdf
03 січня 2020 21:05
16. довкілля 2.pdf
03 січня 2020 21:05
21. ч.1 та ч.2 ст 17.pdf
03 січня 2020 21:05
18.Відгук.pdf
03 січня 2020 21:05
5. відповідність тс 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 3 020 023,74
UAH з ПДВ
15 січня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
3 020 023,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:01
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 14:47
80 договор.pdf укладений
04 лютого 2020 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 016 476,27
UAH (в тому числі ПДВ 169 412,71 UAH)