Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАНЕВИЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42302409 |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Віталіна Чапуріна +380982962978 ab210481cvs1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 09 січня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 406 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 032,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2019 16:12 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
20 грудня 2019 14:08 |
Додатки 3 Відповідність 17 ст..docx | |
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 2 Перелік документів.docx | |
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 4 Технічні, якісні характеристики.docx | |
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
20 грудня 2019 14:08 |
ТД_Дизельне паливо.doc | |
20 грудня 2019 14:08 |
Оголошення.pdf |
20 грудня 2019 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 грудня 2019 16:12 |
Додаток 5 Проект договору.docx
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
Додатки 3 Відповідність 17 ст..docx
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 2 Перелік документів.docx
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 4 Технічні, якісні характеристики.docx
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
ТД_Дизельне паливо.doc
|
||
20 грудня 2019 14:08 |
Оголошення.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000033 ● 3cd84b6402494b8091c7b449128af877
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-20-001864-b від 20.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-06 17:13:11
Звернення
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
09130000-9 – Нафта й дистиляти (Дизельне паливо, бензин А92 для відділу освіти Колківської селищної ради)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-001864-b
Предметом аналізу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що Замовником 20.12.2019 року оприлюднено нову редакцію Додатку 5 до Тендерної документації. Однак, в порушення вимог вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремий документ, в якому міститься перелік змін, що вносяться до Тендерної документації, а також Замовником не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни.
Відділом освіти Колківської селищної ради 20.12.2019 року була оголошена закупівля, нова редакція Додатку 5 до Тендерної документації була здійснена о 16:12 20.12.2019 після чого накладений ЕЦП.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Замовником не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни так, як інформація щодо суми, кількості, обсягу та терміну поставки, умов оплати та кінцевий строк подання тендерних пропозицій лишились незмінними.
Учасники бачили та брали участь по Тендерній документації, яка оприлюднена зі змінами після накладення ЕЦП. Для учасників зміна не створили жодних дискримінаційних, економічних, неконкурентних умов, не призвело до зловживань та дати проведення аукціону. Зі сторони Замовника не вплинуло на оцінку, кваліфікаційних критеріїв та розгляд тендерних пропозицій так як інформація внесені до Додатку 5 проєкту договору дублює інфрормацію з Додатку 1 та Додатку 4
В додатку зазначено, що в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені , скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
На сьогоднішній день закупівля UA-2019-12-20-001864-b завершена внести інформацію не є можливим
Замовник визнає помилку щодо не оприлюднення змін.
Замовник просить переглянути та відмінити рішення щодо розірвання договору так як не оприлюднений окремий документ до завершення створення електронного документа не плинув на хід відкритих торгів, об'єктивність прийнятих рішень, розгляд тендерних пропозицій.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із неможливістю внести зміни. Закупівля UA-2019-12-20-001864-b завершена
2020-04-09 16:37:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" |
335 129,40
UAH з ПДВ
|
318 990,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
331 553,50
UAH з ПДВ
|
326 765,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП" |
353 318,50
UAH з ПДВ
|
353 318,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Рішення скасоване |
318 990,60
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 09:53
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Рішення скасоване |
318 990,60
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:15
|
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" #42524688 |
Відхилено |
318 990,60
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 16:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
326 765,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
326 765,20
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП" #42569446 |
Переможець |
353 318,50
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 16:27
|
додаткова угода 1011.jpg | укладений |
09 квітня 2020 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:50
|
Договір 68.pdf | укладений |
28 лютого 2020 11:41
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
26 785,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 464,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Постачальник та Покупець, у зв’язку з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області дійшли згоди розірвати Договір №68 від 28 лютого 2020 року за взаємною згодою сторін від «09 » квітня 2020 року |