Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 – Нафта й дистиляти (Дизельне паливо, бензин А92 для відділу освіти Колківської селищної ради)
Очікувана вартість
406 448,00 UAH
UA-2019-12-20-001864-b 7e232eba705f46bca462c88615981b35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталіна Чапуріна

+380982962978 ab210481cvs1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАНЕВИЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42302409
Місцезнаходження: 44661, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа: Віталіна Чапуріна
+380982962978
ab210481cvs1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 14:29
Очікувана вартість: 406 448,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 032,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14510 літр
09130000-9 – Нафта й дистиляти (Дизельне паливо, бензин А92 для відділу освіти Колківської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44661, Україна, Волинська область, смт. Колки, вул. Шкільна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000033 ● 3cd84b6402494b8091c7b449128af877
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 14:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-20-001864-b від 20.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-06 17:13:11

Звернення

Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
09130000-9 – Нафта й дистиляти (Дизельне паливо, бензин А92 для відділу освіти Колківської селищної ради)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-001864-b
Предметом аналізу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, установлено, що Замовником 20.12.2019 року оприлюднено нову редакцію Додатку 5 до Тендерної документації. Однак, в порушення вимог вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону, Замовником не оприлюднено окремий документ, в якому міститься перелік змін, що вносяться до Тендерної документації, а також Замовником не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни.
Відділом освіти Колківської селищної ради 20.12.2019 року була оголошена закупівля, нова редакція Додатку 5 до Тендерної документації була здійснена о 16:12 20.12.2019 після чого накладений ЕЦП.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Замовником не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни так, як інформація щодо суми, кількості, обсягу та терміну поставки, умов оплати та кінцевий строк подання тендерних пропозицій лишились незмінними.
Учасники бачили та брали участь по Тендерній документації, яка оприлюднена зі змінами після накладення ЕЦП. Для учасників зміна не створили жодних дискримінаційних, економічних, неконкурентних умов, не призвело до зловживань та дати проведення аукціону. Зі сторони Замовника не вплинуло на оцінку, кваліфікаційних критеріїв та розгляд тендерних пропозицій так як інформація внесені до Додатку 5 проєкту договору дублює інфрормацію з Додатку 1 та Додатку 4
В додатку зазначено, що в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені , скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
На сьогоднішній день закупівля UA-2019-12-20-001864-b завершена внести інформацію не є можливим
Замовник визнає помилку щодо не оприлюднення змін.
Замовник просить переглянути та відмінити рішення щодо розірвання договору так як не оприлюднений окремий документ до завершення створення електронного документа не плинув на хід відкритих торгів, об'єктивність прийнятих рішень, розгляд тендерних пропозицій.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із неможливістю внести зміни. Закупівля UA-2019-12-20-001864-b завершена

2020-04-09 16:37:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 335 129,40
UAH з ПДВ
318 990,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 331 553,50
UAH з ПДВ
326 765,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП" 353 318,50
UAH з ПДВ
353 318,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 12:31
Електронний підпис
14 січня 2020 12:30
Довідки ст.17 (19).pdf
09 січня 2020 15:05
Електронний підпис
03 січня 2020 15:20
Електронний підпис
03 січня 2020 15:19
8. ПУМБ 03.01.20.pdf
03 січня 2020 15:19
8. Альфа-Банк 24.12.19.pdf
03 січня 2020 15:19
7. Проект договору.pdf
03 січня 2020 15:19
6. Ліцензія Солвінг (2).pdf
03 січня 2020 15:19
5. Договір Оптимакс.pdf
03 січня 2020 15:19
2. Статут ТОВ СС.pdf
03 січня 2020 15:19
2. Статут (2).pdf
03 січня 2020 15:19
2. Описи Солвінг.pdf
03 січня 2020 15:19
2. Виписка Солвінг.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Рішення Учасника.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Рішення учасника 2.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Рішення Засновника.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Рішення адреса.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Наказ на лиректора.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 січня 2020 15:19
1. Витяг ПДВ (3).pdf
03 січня 2020 15:19
1. Витяг 03.01.20.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 09:40
Електронний підпис
08 січня 2020 11:24
Витяг.PDF
08 січня 2020 11:24
Виписка.PDF
08 січня 2020 11:24
Довiдка талони.PDF
08 січня 2020 11:24
Довiдка АЗС Волинь.PDF
08 січня 2020 11:24
перелiк АЗС.PDF
08 січня 2020 11:24
п4 ч1 ст 17.PDF
08 січня 2020 11:24
Ст 17 квалiфiкацiя.pdf
08 січня 2020 11:24
Довiдка ВОГ КАРД.zip
08 січня 2020 11:24
Довiдка перс санкцiї.PDF
08 січня 2020 11:24
Лiцензiя Копiя.PDF
08 січня 2020 11:24
Довiдка Санкцiї.PDF
08 січня 2020 11:24
Договiр.PDF

Публічні документи

03 січня 2020 13:54
Електронний підпис
03 січня 2020 13:52
Ліцензія АЗС8.pdf
03 січня 2020 13:52
Договір з ВПМК-ТРЕЙД.pdf
03 січня 2020 13:52
Довідка з статистики.pdf
03 січня 2020 13:52
Ліцензія АЗС3.pdf
03 січня 2020 13:52
Цінова пропозиція.pdf
03 січня 2020 13:52
Лист гарантія.pdf
03 січня 2020 13:52
Ліцензія АЗС2.pdf
03 січня 2020 13:52
Ліцензія АЗС9.pdf
03 січня 2020 13:52
Статут.pdf
03 січня 2020 13:52
Ліцензія АЗС7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Рішення скасоване 318 990,60
UAH з ПДВ
14 січня 2020 09:53
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Рішення скасоване 318 990,60
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:15
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Відхилено 318 990,60
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 326 765,20
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 326 765,20
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 16:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"
#42569446
Переможець 353 318,50
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 16:28

Документи

12 лютого 2020 16:18
Електронний підпис
12 лютого 2020 16:17
Протокол 157.pdf

Документи

14 лютого 2020 16:28
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:27
Протокол 159.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПМК ГРУП"
#42569446
353 318,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 16:27
додаткова угода 1011.jpg укладений
09 квітня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 11:50
Договір 68.pdf укладений
28 лютого 2020 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 785,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 464,16 UAH)
Причини розірвання договору: Постачальник та Покупець, у зв’язку з висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області дійшли згоди розірвати Договір №68 від 28 лютого 2020 року за взаємною згодою сторін від «09 » квітня 2020 року