Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації/видалення медичних відходів (Перевезення та утилізація відходів медичного походження)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-12-20-001551-c c38c178157884d4fbc47b2c2580cfba5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкова Олена Валеріївна

380442808187 pechcrp1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26188567
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вул. Підвисоцького, 13
Контактна особа: Волкова Олена Валеріївна
380442808187
pechcrp1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів щомісячно, орієнтовано 72 мішків (по 6 у місяць) за період з січня по грудень 2020р. (включно) :
1) за адресою: б-р Л. Українки, 36-в орієнтовано три мішка у місяць;
2) за адресою: вул. Підвисоцького, 13 орієнтовано три мішка у місяць (та два мішка додатково - у залежності від необхідності Замовника (понад запланованого, протягом доби з моменту заявки на електрону пошту Виконавця).
1. Виконавець надає тару для пакування медичних відходів - поліетиленові пакети (мішки), які відповідають вимогам про утилізацію відходів в медичних закладах – щільністю 160 об'ємом 50л - для специфічних медичних відходів, крім цього для пакування пакетів надається пакувальна поліетиленова стрічка (скоч).
2 . Вивіз транспортом Виконавця.
3. Графік вивозу: специфічні відходи за домовленістю, але не пізніш ніж за добу з моменту отримання заявки Замовника. В ціну послуги входить: транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами.
4. Завантаження сміття Виконавцем проводиться за власний рахунок та власними силами (співробітниками Виконавця) з місця накопичення.
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ / Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо).
1.2 копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ);
1.3 копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);
1.4 контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
1.5. копія Статуту;
1.6. діюча ліцензія (операції у сфері поводження з небезпечними відходами);
1.7. свідоцтво про державну реєстрацію;
1.8. сертифікат якості (якщо потрібно);
1.9. цінова пропозиція.
1.10. доказ документований наявності місця знішкодження мед.сміття згідно вимог діючого законодавства України.
1.11. Дозвіл на розміщення відходів. Виконавець при виконанні договору повинен дотримуватися вимог наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами».,
1.12. Гарантії щодо можлівості надання послуг протягом не більш 24 годин з моменту отримання Учасником Заявки (телефонограма, факс тощо).
1.13. копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є документи або операції, щодо діяльності Учасника у сфері поводження з небезпечними відходами, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій;
1.14. копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії); довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту).
1.15 копію Ліцензії або копію витягу з ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій;
1.16. копію свідоцтва ДОПНВ (Дорожнє перевезення небезпечних вантажів) про підготовку водія щодо переміщення (перевезення) небезпечних вантажів.
1.17.довідку, складену в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
1.18. Учасник повинен забезпечити перевезення відходів у власній тарі (надати гарантійний лист складений в довільній формі).
1.19. Надання послуг здійснюється транспортом та за рахунок Учасника з використанням власних потужностей (надати гарантійний лист складений в довільній формі).
1.20. У рази невиконання будь яких договірних вимог Замовник у односторонньому порядку складає Акт про порушення, яке надсилає Виконавцю з претензійними вимогами. За невиконання договору вимог Виконавець повинен сплатити штраф у розміри 1000,00 грн. за кожний випадок. У рази наявності більш двох порушень Замовник має право у односторонньому порядку розгорнути договір, при цьому Виконавець має право у подальшому відхиляти тендерну пропозицію учасника, який не виконав свої зобов’язання перед ним за раніше укладеним договором про закупівлю.
1.21. У рази наявності аномально низької ціни пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону) – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону надати нормативне/економічне обґрунтування цього.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з утилізації/видалення медичних відходів (Перевезення та утилізація відходів медичного походження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутня Тендерна документація
Дата подання: 20 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:41
Доброго дня! Завантажте будьласка тендерну документацію
Відповідь: буде додано
сертифікат ISO для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ
Дата подання: 21 грудня 2019 10:35
Дата відповіді: 23 грудня 2019 17:29
Шановний замовнику! Сертифікат ISO для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ - це ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ 14001:2015, а сертифікат ISO 9001:2015 - це сертифікат ISO для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Внесіть, буль ласка, зміни, які відподають назвам сертифікатів ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: враховано
кількість відходів
Дата подання: 21 грудня 2019 15:39
Дата відповіді: 23 грудня 2019 10:21
Шановний замовнику! В оголошенні про закупівлю зазначено: 1) за адресою: б-р Л. Українки, 36-в орієнтовано три мішка у місяць; 2) за адресою: вул. Підвисоцького, 13 орієнтовано три мішка у місяць (та два мішка додатково - у залежності від необхідності Замовника (безкоштовно у місяць). Що значить "(та два мішка додатково - у залежності від необхідності Замовника (безкоштовно у місяць)"? Замовник не має права вимагати від учасників надавати безкоштовні послуги, оскільки послуга має собівартість і замовник не може примушувати учасників займатись благодійністю. Кількість повинна бути зазначена точно для можливості розрахунку тендерної пропозиції, без вимог безкоштовних послуг. Внесіть, будь ласка, віповідні зміни щодо уточнення кількості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: враховано.
що таке Декларація?
Дата подання: 21 грудня 2019 15:42
Дата відповіді: 23 грудня 2019 15:08
Шановний замовнику! Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо наступної вимоги, про яку Декларацію йдеться? 1.10. копія погодженого відповідно вимог діючого законодавства України "Декларації".
Відповідь: враховано
ліцензія
Дата подання: 21 грудня 2019 15:54
Дата відповіді: 23 грудня 2019 10:23
Шановний замовнику! Ви вимагаєте наступне: 1.15. копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії); Звертаємо Вашу увагу, що Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ) передбачено "термічне знешкодження відходів категорії В", тому незрозуміла ваша вимога щодо ліцензії (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження), Для виконання послуг, що є предметом закупівлі, достатньою і необхідною умовою є наявність ліцензії (збирання, зберігання, утилізація або знешкодження) (через "або", бо виконати послуги можна з будь-яким видом діяьності із зазначених, оскількі дані відходи спалюються, оброблення (дезинфекцію) перед передачею їх спеціалізованій організіції здійснює замовник, згідно вимог Наказу МОЗ №325). Зазнчате, будь ласка, необхідну і достатнюумову щодо наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація або знешкодження) (через "або").
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у разі відсутності будь якого документа - Учасник повінен надати нормативне обгрунтування його відсутності у пропозіції
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 14 040,00
UAH з ПДВ
14 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 14:40
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:40
Довідка щодо Ліцензії.pdf
24 грудня 2019 14:09
Електронний підпис
24 грудня 2019 14:09
Довідка щодо Ліцензії.pdf
24 грудня 2019 14:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Переможець 14 040,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
14 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:49
Додаткова угода Екологічні переробні технології зменш.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 14:22
додаток медмусор.pdf укладений
29 січня 2020 19:17
догов мед мусор.pdf укладений
29 січня 2020 19:17
догов мед мусор.pdf укладений
29 січня 2020 19:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кількості послуг, після чого загальна вартість наданих послуг по договору складає 11 310,00грн. в т.ч. ПДВ 1885,00грн.
Номер договору про закупівлю: 040/20нв-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML