Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) на потребу 2020 року
Очікувана вартість
1 010 000,00 UAH
UA-2019-12-20-000877-b 1e77670350534eaa8df3ea5740ea7c32
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999690
Місцезнаходження замовника: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В
Контактна особа замовника: Оксана Мельник
+380532676297,+380532676301,+380532676315,+380532676304,+380990170203
roddom-poltava@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 11:49
Очікувана вартість: 1 010 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) на потребу 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Олеся Гончара, 27 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 36025 — Звичайний дитячий інкубатор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 грудня 2019 10:16
Електронний цифровий підпис
20 грудня 2019 10:16
Т_Д_(Закритий інкубатор).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000005 ● 57c3c2d6a7e846c0bc594e64165d817b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10 15:09:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-20-000877-b, 20.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-20 14:24:51

Відповідь замовника

Тендерний комітет КП «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» уважно розглянув матеріали та висновок про проведення моніторингу UA-M-2020-03-10-000005 по закупівлі на ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) про наявність порушень у сфері закупівель, наданих Північно-східним офісом Держаудитслужби. Однак з таким висновком не можна погодитись з огляду на наступне.
Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»: у оголошенні про проведення відкритих торгів необхідно зазначити Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Однак законодавством не передбачено, що строк поставки в оголошенні, тендерній документації та договорі про закупівлю має збігатися.
Крім того, так як строк поставки товару є істотною умовою договору про закупівлю, то існує єдина вимога щодо строків поставки, що передбачена ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», де зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином, немає вказівки в законі на те, що саме в оголошенні та у тендерній документації строки поставки мають бути ідентичними.
Також п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 встановлено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження електронних документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Так як оголошенням про відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) встановлено більший строк, ніж у тендерній документації до закупівлі, то не можна вважати такі дії порушенням, оскільки самим наказом передбачено можливість розбіжності строків поставки. Таким чином, при проведенні процедури закупівель по ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) відсутні порушення законодавства про публічні закупівлі.
Крім того, переможець торгів належно виконав договір від 29.01.2020 № 52 на суму 1 009 800,00 гривень та поставив предмет договору до 23 березня 2020 року, ввів в експлуатацію та здійснив навчання працівників, тобто належно виконав свої зобов'язання, що унеможливлює розірвання договору в односторонньому порядку. Обладнання має високу соціальну важливість для найбільшого родопомічного закладу м. Полтави, оскільки зазначене високоточне обладнання використовується для надання невідкладної кваліфікованої медичної допомоги у відділенні інтенсивної терапії новонароджених.
Таким чином, з огляду на вищезазначене відсутні підстави для відміни торгів, що передбачені абзацом 3 частини першої статті 31 Закону.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради", 01999690, Україна, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В
  2. Інформація про предмет закупівлі: Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) , 1010000UAH, 33170000-2, ДК021, 2, одиниця, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: 1e77670350534eaa8df3ea5740ea7c32, 2019-12-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 20.12.2019 № 144 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника ФОП «ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» (далі – переможець); протокол засідання тендерного комітету від 14.01.2020 № 162; повідомлення про намір укласти договір; договір від 29.01.2020 № 52. Моніторингом закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів відображено інформацію про строк поставки товару, що суперечить умовам тендерної документації (пункту 4.4 Розділу І та додатку 5 «Проект договору про закупівлю»). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником з переможцем укладено договір від 29.01.2020 № 52 на суму 1 009 800,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзаців 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП " ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 009 800,00
UAH з ПДВ
1 009 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Колар-СВ 1 010 000,00
UAH з ПДВ
1 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 16:23
sign.p7s
15 січня 2020 16:20
Довідка податкова.rar
03 січня 2020 15:54
sign.p7s
03 січня 2020 15:40
тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 15:40
ст.17.pdf
03 січня 2020 15:40
ст. 16.pdf
03 січня 2020 15:40
прект договору.pdf
03 січня 2020 15:40
Перелік документів.pdf
03 січня 2020 15:40
копія Проспекту.pdf
03 січня 2020 15:40
загальна інформація.pdf
03 січня 2020 15:40
відповідність МТВ.pdf
03 січня 2020 15:40
Витяг Тарасенко.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 15:10
тех. частина.pdf
27 грудня 2019 15:10
тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 15:10
Опис документів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП " ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2653703759
Переможець 1 009 800,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП " ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2653703759
1 009 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 січня 2020 14:37
Договір № 52.pdf укладений
29 січня 2020 14:37

Актуальні тендери

До пошуку