Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999690 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В |
Контактна особа: |
Оксана Мельник +380532676297,+380532676301,+380532676315,+380532676304,+380990170203 roddom-poltava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2019 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 10:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2019 10:16 |
Т_Д_(Закритий інкубатор).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-10-000005 ● 57c3c2d6a7e846c0bc594e64165d817b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2020 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-20-000877-b, 20.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-20 14:24:51
Відповідь замовника
Тендерний комітет КП «Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради» уважно розглянув матеріали та висновок про проведення моніторингу UA-M-2020-03-10-000005 по закупівлі на ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) про наявність порушень у сфері закупівель, наданих Північно-східним офісом Держаудитслужби. Однак з таким висновком не можна погодитись з огляду на наступне.
Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»: у оголошенні про проведення відкритих торгів необхідно зазначити Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Однак законодавством не передбачено, що строк поставки в оголошенні, тендерній документації та договорі про закупівлю має збігатися.
Крім того, так як строк поставки товару є істотною умовою договору про закупівлю, то існує єдина вимога щодо строків поставки, що передбачена ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», де зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Таким чином, немає вказівки в законі на те, що саме в оголошенні та у тендерній документації строки поставки мають бути ідентичними.
Також п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 встановлено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження електронних документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Так як оголошенням про відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) встановлено більший строк, ніж у тендерній документації до закупівлі, то не можна вважати такі дії порушенням, оскільки самим наказом передбачено можливість розбіжності строків поставки. Таким чином, при проведенні процедури закупівель по ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (інкубатор закритого типу для новонароджених) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-20-000877-b) відсутні порушення законодавства про публічні закупівлі.
Крім того, переможець торгів належно виконав договір від 29.01.2020 № 52 на суму 1 009 800,00 гривень та поставив предмет договору до 23 березня 2020 року, ввів в експлуатацію та здійснив навчання працівників, тобто належно виконав свої зобов'язання, що унеможливлює розірвання договору в односторонньому порядку. Обладнання має високу соціальну важливість для найбільшого родопомічного закладу м. Полтави, оскільки зазначене високоточне обладнання використовується для надання невідкладної кваліфікованої медичної допомоги у відділенні інтенсивної терапії новонароджених.
Таким чином, з огляду на вищезазначене відсутні підстави для відміни торгів, що передбачені абзацом 3 частини першої статті 31 Закону.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП " ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2653703759 |
Переможець |
1 009 800,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 14:37
|
Договір № 52.pdf | укладений |
29 січня 2020 14:37
|