Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фізична охорона приміщень і території Івано-Франківського ОЦЗ та Верховинської РФІФОЦЗ
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-12-20-000284-a ead4490b7cbb40dcb7a0c92746fd4ea2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Любомир Васильович

+380342755586 ifocz@dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491062
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89а
Контактна особа: Шведюк Любомир Васильович
+380342755586
ifocz@dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2019 11:06
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2020 11:06
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:34
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Охорона ВРФІВОЦЗ триває з 01.02.2020 по 15.04.2020 та з 16.10.2020 по31.12.2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Фізична охорона приміщення, котельні та гаражів Івано-Франківського ОЦЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Відповідно до документації, Івано-Франківськ, Деповська,89 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 шт
Фізична охорона приміщень і території Верховинської РФІФОЦЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78701, Україна, Відповідно до документації, смт. Верхоавина, Жабєвська,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фізична охорона приміщень Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 11:02
дог. фіз..docx
20 грудня 2019 11:02
Тендер охорона 2019 фізична.doc
20 грудня 2019 11:02
Т.О.Ф..pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-20-000284-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40517265
Дата подання: 11 січня 2020 15:21
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Смарт Сіті Груп"
Шановний Замовнику! ТОВ «Смарт Сіті Груп» (надалі – Учасник), в особі директора Костенка Є.С., не погоджується з Вашим рішенням стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника по оголошенню UA-2019-19-20-000284-а, предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (охорона приміщення, котельні та гаражів, прилеглої території Івано-Франківського обласного центру зайнятості та приміщення та прилеглої території Верховинської районної філії Івано-Франківського ОЦЗ). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (абзац 4 частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) крім довідки, складеної в довільній формі, вимагалися: скан – копія договору, додатки та акти виконаних робіт. В тендерній документації на дану закупівлю не вказувалось конкретне число необхідних актів виконаних робіт (актів надання послуг). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копії 2 договорів з відповідними контрагентами і відповідно 2 акти до них, що має бути достатньо для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до частини 7 статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Виходячи з огляду на вищесказане та враховуючи той факт, що Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції доречну інформацію про контрагентів (в тому числі їх контактні дані), з якими має досвід виконання аналогічних договорів, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 17:03
На Ваш лист вимогу, на закупівлю послуг по оголошенню UA-2019-19-20-000284-а, предмет закупівлі «Охоронні послуги » код ДК 021:2015 - 79710000- 4 охорона приміщень, котельні та гаражів, прилеглої території Івано-Франківського обласного центру зайнятості та приміщення і території Верховинської районної філії Івано-Франківського обласного центру зайнятості (фізична охорона) на 2020 рік повідомляємо наступне.
Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому згідно з ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
В Додатку № 2, п.1 - тендерної документації Івано – Франківського обласного центру зайнятості зазначено наступне, учаснику необхідно подати :- « Довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку учасника, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства), яка містить інформацію про виконанний аналогічний договір протягом останніх двох років разом з документальним підтвердженням (сканкопія договору, додатки та акти виконаних робіт)».
Отже, з наведеного вище вбачається, що необхідно надати довідку про виконаний договір (один) – разом з копіями договору, додатками (у разі наявності) та акти виконаних робіт. Згідно з Цивільним кодексом України факт укладення договору не може підтвердити факт виконання, а факт виконання підтверджується документами в залежності від предмету договору, а саме у разі надання послуг чи виконання робіт є акти виконаних робіт, або акти наданих послуг. Учасником надавши один акт наданих послуг вважає, що можна перевірити факт виконання договору за цілий рік?
Ч. 1 ст. 23 Закону вказано, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі – жодного звернення за роз’ясненням по даній закупівлі - не надходило.
Отже, з наведеного вище вбачається що інформація про виконання договору не надана в повному обсязі, відповідно немає підтвердження виконання договору. Таким чином рішення про дискваліфікацію учасника ТзОВ «Смарт Сіті Груп » є обґрунтованим і правомірним.

Документи подані скаржником

11 січня 2020 15:21
Вимога.PDF

Документи

13 січня 2020 17:03
vidp.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-06-000029 ● 19e5197e4c4d442e9bac7c2c56a7a7cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

06.02.2020 № 8

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.02.2020 № 8
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-12-20-000284-a 20.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результат моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу закупівлі Івано-Франківського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, унікальний номер закупівлі UA-2019-12-20-000284-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.12.2019. У пункті 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «на порушення абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТзОВ «Титан-Груп» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та через ненадання документів у відповідності з вимогами ТД, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та укладено з ним договір про закупівлю., 17 лютого 2020». У тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «Титан-Груп» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.01.2020 №406/01-20, у якій не зазначено про комплект організаційно-розпорядчої документації для поста охорони з питань виконання службових обов’язків, протипожежної безпеки, охорони праці, санітарно-гігієнічних норм і правил, що вимагалось Додатком 2 до ТД. Відповідно до частини 1 та частини 2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 16 Закону, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Щодо ненадання ТзОВ «Титан-Груп» у своїй тендерній пропозиції копії Статуту Учасника (зі змінами), то відповідно до розділу III – Інструкції з підготовки тендерної пропозиції - вказано перелік документів, які необхідно подати Учаснику, проте вимоги щодо подання Учасником статуту (копії Статуту) не було. Вимога щодо подання Статуту тільки для Переможця закупівель та зазначена в Додатку№ 3 до ТД Івано-Франківського обласного центру зайнятості. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовника - Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал довідки (за встановленою формою) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій. ТзОВ «Титан-Груп», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, яка не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою. Проте, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації у випадку визначення Переможця та прийняття рішення про намір укласти з нами Договір про закупівлю у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти Договір, Переможець зобов’язаний завантажити в систему у сканованому вигляді документи та надати супровідний лист та оригінали документів, що підтверджують відсутність підстав, статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі документи, що визначені тендерною документацією на зазначену вище закупівлю на адресу м. Івано-Франківськ, вул. Деповська, 89. Відповідно до частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Отже, зазначений вище перелік є вичерпним та така підстава відмови, як довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи є відсутня. Відповідно до частини 2 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Тобто, норма частини 2 Закону є диспозитивною та надає Замовнику право, а не зобов’язує приймати рішення про відмову навіть у випадку наявності в Переможця заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Також, частиною 3 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, Замовник, а також будь-які зацікавлені органи, можуть переглянути видані довідки у відкритій частині кабінету платника податків, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача – пошук по «Індивідуальний податковий номер», «Номер довідки» або «Дата довідки». ТзОВ «Титан-Груп» на адресу Івано-Франківського обласного центру зайнятості подано, підписаний уповноваженими посадовими особами, оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 24.01.2020 № 3205/10/5408. Отже, зазначені у висновку недоліки є формальністю, а рішення та дії Замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не завдало шкоди та не призвело до інших негативних наслідків . Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Разом з тим, з метою виконання пункту 3 константуючої частини висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Івано-Франківським обласним центром зайнятості вжито заходів щодо розірвання договору згідно чинного законодавства, а саме: ТзОВ «Титан-Груп» 18.02.2020 направлено поштою пропозицію про розірвання договору. Сканкопія листа обласного центру зайнятості від 18.02.2020 № 565-07/28-20 про розірвання договору додається.

2020-02-19 11:21:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 335 048,40
UAH з ПДВ
328 928,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 342 886,83
UAH з ПДВ
330 761,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТИТАН-ГРУП" 376 164,00
UAH з ПДВ
330 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рись" 367 416,00
UAH з ПДВ
367 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" 393 660,00
UAH з ПДВ
393 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 17:17
Електронний підпис
03 січня 2020 17:59
Електронний підпис
03 січня 2020 17:58
Тех характеристики.PDF
03 січня 2020 17:58
Тендерна пропозиція.PDF
03 січня 2020 17:58
Статут.pdf
03 січня 2020 17:58
СТ17.PDF
03 січня 2020 17:58
Протокол.pdf
03 січня 2020 17:58
Проект Договору.PDF
03 січня 2020 17:58
Мат тех база.PDF
03 січня 2020 17:58
Лист гарантія.PDF
03 січня 2020 17:58
Куртка.pdf
03 січня 2020 17:58
Костюм люкс.pdf
03 січня 2020 17:58
Досвід.PDF
03 січня 2020 17:58
Довідка про санкції.PDF
03 січня 2020 17:58
Довідка про ПДВ.PDF
03 січня 2020 17:58
Довідка про ліцензію.PDF
03 січня 2020 17:58
Акт лікарня 12.PDF

Публічні документи

15 січня 2020 10:34
Електронний підпис
15 січня 2020 10:29
Dovidka_19360479930620556256.pdf.p7s
15 січня 2020 10:28
Dovidka_19360479930620556256.pdf
11 січня 2020 15:21
Електронний підпис
11 січня 2020 15:16
Оновлена пропозиція.pdf
03 січня 2020 21:34
Електронний підпис
03 січня 2020 21:32
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 21:32
Розрахунок.pdf
03 січня 2020 21:32
Проект договору.pdf
03 січня 2020 21:32
Лист -гарантія. .pdf
03 січня 2020 21:32
Статут.pdf
03 січня 2020 21:32
Протокол .pdf
03 січня 2020 21:32
Наказ.pdf
03 січня 2020 21:32
Ліцензія.pdf
03 січня 2020 21:32
Фото одягу.pdf
03 січня 2020 21:32
Довідка пояснення.pdf
03 січня 2020 21:32
Довідка працівники.pdf
03 січня 2020 21:32
Лист - відгук 2018.pdf
03 січня 2020 21:32
Лист-відгук 2017.pdf
03 січня 2020 21:32
Договір+акти 2018.pdf
03 січня 2020 21:32
Договір,акти 2017.pdf
03 січня 2020 21:32
Довідка досвід.pdf
03 січня 2020 21:32
Відповідність ст.17.pdf
03 січня 2020 21:32
Відомості з ЄДР.pdf
03 січня 2020 21:32
Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 січня 2020 21:32
Витяг єд.податок 2018.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 20:14
тех. вимоги.pdf
24 січня 2020 20:13
довідка працівники.pdf
24 січня 2020 20:00
Статут_Титан_Груп_2019.pdf
24 січня 2020 20:00
протокол_Шевчук.pdf
24 січня 2020 20:00
наказ_Шевчук_.pdf
24 січня 2020 20:00
ст. 17.pdf
24 січня 2020 19:51
Довідка_Шевчук.pdf
03 січня 2020 23:31
file_.pdf
03 січня 2020 23:30
file.pdf
03 січня 2020 18:56
Електронний підпис
03 січня 2020 18:56
проект договору.pdf
03 січня 2020 17:53
Електронний підпис
03 січня 2020 17:45
тех. вимоги.pdf
03 січня 2020 17:45
тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 17:45
ст. 17.pdf
03 січня 2020 17:45
протокол_Шевчук.pdf
03 січня 2020 17:45
наказ_Шевчук_.pdf
03 січня 2020 17:45
Довідка_Шевчук.pdf
03 січня 2020 17:45
довідка санкції.pdf
03 січня 2020 17:45
довідка працівники.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 18:39
Електронний підпис
03 січня 2020 18:38
Цінова пропозиція.pdf
03 січня 2020 18:38
Техзавдання.pdf
03 січня 2020 18:38
Проект договору.pdf
03 січня 2020 18:38
Податкова.pdf
03 січня 2020 18:38
податкова нова.pdf
03 січня 2020 18:38
МВС.pdf
03 січня 2020 18:38
Ліцензія.pdf
03 січня 2020 18:38
аналогічний.pdf
03 січня 2020 18:38
акти до аналогічного.pdf
03 січня 2020 18:38
public_doc.p7s
03 січня 2020 18:38
public_doc 1.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

ТОВ "ТИТАН-ГРУП"

ПП "Рись"

ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
Відхилено 328 928,40
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:42
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
Рішення скасоване 330 761,88
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:09
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
Відхилено 330 761,88
UAH з ПДВ
20 січня 2020 15:19
ТОВ "ТИТАН-ГРУП"
#34943132
Переможець 330 900,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:48

Документи

11 січня 2020 11:42
Електронний підпис
11 січня 2020 11:39
протокол 10.01.2020

Документи

20 січня 2020 15:19
Електронний підпис
20 січня 2020 15:15
протокол від 21.01.2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТИТАН-ГРУП"
#34943132
330 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:26
Д.У. Т.Г.pdf зміни до договору
11 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:22
Д.У.Т.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 15:14
Договір №52 від 05.02.2020 укладений
05 лютого 2020 15:06
Договір №52 від 05.02.2020 укладений
05 лютого 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії жоговору на 20% на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження кошторисних призначень та продовження дії договору на 20 %
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 23 січня 2021
Сума оплати за договором: 368 845,36
UAH (в тому числі ПДВ 61 474,14 UAH)