Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-12-19-004919-b ● 2777ca6b71d7467f8e01be5c9a27b26b
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313 |
Контактна особа: |
Геннадій Павлов +380975692702 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 20:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2019 20:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2019 20:04 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 12:19 |
Очікувана вартість: | 24 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1370 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Героїв Майдану, 1, кімн. 324
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 19:47 |
Додаток 3 - Кваліфікаційні вимоги.docx |
20 грудня 2019 19:47 |
Додаток 1 - Технічні вимоги (1).docx |
20 грудня 2019 19:47 |
Додаток 4 проект договору.docx |
20 грудня 2019 19:47 |
Додаток 2 - ФОРМА Тендерна пропозиція (1).doc |
20 грудня 2019 11:42 |
Канцтовари -закупка 1.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:12
Дата відповіді: 20 грудня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - так. Не маємо повноважень зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - так
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - по закону
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - так
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - по закону
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-19-004919-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 09 січня 2020 17:45
Не відповідність умовам тендерної документації.
Шановний Замовник.
Відповідно Закону України про публічні закупівлі та враховуючи ст.28 просимо Вас звернути увагу на порушення кваліфікаційних вимог ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ".
Відповідно до вимог додатку №3 кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження потрібно надати :
-Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-Додаток №1 та відповідну таблицю
-Копія Статуту в останній (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб).
-Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору».
Участник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" у своїй пропозиції допустив слідуючі порушення вимог документації:
- не надав пояснювальну записку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- Додаток №1 та таблиця з переліком відсутні
- Проект договору не містить візування «Згодні з умовами договору»
-Відсутній проект Статуту
На підставі цих порушень та враховуючи не дотримання вимог Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції та кваліфікаційних вимог просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку що не відповідає вимогам кваліфікації.
Просимо Вас дотримуватись принципів не дискримінації та не упередженності та оцінювати пропозиції відповідно до вимог документації торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно Закону України про публічні закупівлі та враховуючи ст.28 просимо Вас звернути увагу на порушення кваліфікаційних вимог ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ".
Відповідно до вимог додатку №3 кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження потрібно надати :
-Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-Додаток №1 та відповідну таблицю
-Копія Статуту в останній (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб).
-Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору».
Участник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" у своїй пропозиції допустив слідуючі порушення вимог документації:
- не надав пояснювальну записку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- Додаток №1 та таблиця з переліком відсутні
- Проект договору не містить візування «Згодні з умовами договору»
-Відсутній проект Статуту
На підставі цих порушень та враховуючи не дотримання вимог Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції та кваліфікаційних вимог просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку що не відповідає вимогам кваліфікації.
Просимо Вас дотримуватись принципів не дискримінації та не упередженності та оцінювати пропозиції відповідно до вимог документації торгів.
Скасована
Дата: 13 січня 2020 09:49
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-12-19-004919-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 11 січня 2020 14:46
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник. Відповідно Закону України про публічні закупівлі та враховуючи ст.28 просимо Вас звернути увагу на порушення кваліфікаційних вимог ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ". Відповідно до вимог додатку №3 кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження потрібно надати : -Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Додаток №1 та відповідну таблицю -Копія Статуту в останній (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб). -Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». Участник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" у своїй пропозиції допустив слідуючі порушення вимог документації: - не надав пояснювальну записку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток №1 та таблиця з переліком відсутні - Проект договору не містить візування «Згодні з умовами договору» -Відсутній проект Статуту На підставі цих порушень та враховуючи не дотримання вимог Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції та кваліфікаційних вимог просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку що не відповідає вимогам кваліфікації. Просимо Вас дотримуватись принципів не дискримінації та не упередженності та оцінювати пропозиції відповідно до вимог документації торгів
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 13 січня 2020 09:49
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2020 09:48
Доброго дня. Дякуємо за своєчасне нагадування. Але звертаємо Вашу увагу на те що КВАЛІФІКАЦІЯ ТОВ Аверс Канцелярія не завершена... Уважнно слідкуйте за єтапами закупівлі і не перевантажуйте систему безглуздими вимогами. З повагою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
13 212,20
UAH з ПДВ
|
11 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
18 860,00
UAH з ПДВ
|
11 301,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
14 646,78
UAH з ПДВ
|
13 893,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
15 054,78
UAH з ПДВ
|
13 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" |
15 012,06
UAH з ПДВ
|
13 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
18 552,38
UAH з ПДВ
|
18 552,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
11 300,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2020 16:00
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
11 300,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:59
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
11 300,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 17:39
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Рішення скасоване |
11 301,02
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 09:49
|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
11 301,02
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 23:32
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Рішення скасоване |
13 893,48
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 11:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Очікує рішення |
13 896,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 11:49
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
13 893,48
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 11:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 січня 2020 11:50 |
Коментар щодо відміни: | Зміни умов постачання |