Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-12-19-004919-b 2777ca6b71d7467f8e01be5c9a27b26b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 20:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 20:04
Початок аукціону: 03 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1370 одиниця
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Героїв Майдану, 1, кімн. 324
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:12
Дата відповіді: 20 грудня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - так. Не маємо повноважень зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? - так
Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - по закону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-004919-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 09 січня 2020 17:45
Не відповідність умовам тендерної документації.
Шановний Замовник.
Відповідно Закону України про публічні закупівлі та враховуючи ст.28 просимо Вас звернути увагу на порушення кваліфікаційних вимог ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ".
Відповідно до вимог додатку №3 кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження потрібно надати :
-Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
-Додаток №1 та відповідну таблицю
-Копія Статуту в останній (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб).
-Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору».
Участник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" у своїй пропозиції допустив слідуючі порушення вимог документації:
- не надав пояснювальну записку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- Додаток №1 та таблиця з переліком відсутні
- Проект договору не містить візування «Згодні з умовами договору»
-Відсутній проект Статуту
На підставі цих порушень та враховуючи не дотримання вимог Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції та кваліфікаційних вимог просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку що не відповідає вимогам кваліфікації.
Просимо Вас дотримуватись принципів не дискримінації та не упередженності та оцінювати пропозиції відповідно до вимог документації торгів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 січня 2020 09:49
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-12-19-004919-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 11 січня 2020 14:46
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник. Відповідно Закону України про публічні закупівлі та враховуючи ст.28 просимо Вас звернути увагу на порушення кваліфікаційних вимог ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ". Відповідно до вимог додатку №3 кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження потрібно надати : -Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -Додаток №1 та відповідну таблицю -Копія Статуту в останній (діючої) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб). -Проект договору (Додаток 4) відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору». Участник ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" у своїй пропозиції допустив слідуючі порушення вимог документації: - не надав пояснювальну записку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток №1 та таблиця з переліком відсутні - Проект договору не містить візування «Згодні з умовами договору» -Відсутній проект Статуту На підставі цих порушень та враховуючи не дотримання вимог Замовника щодо підготовки тендерної пропозиції та кваліфікаційних вимог просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" як таку що не відповідає вимогам кваліфікації. Просимо Вас дотримуватись принципів не дискримінації та не упередженності та оцінювати пропозиції відповідно до вимог документації торгів
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 січня 2020 09:49
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2020 09:48
Доброго дня. Дякуємо за своєчасне нагадування. Але звертаємо Вашу увагу на те що КВАЛІФІКАЦІЯ ТОВ Аверс Канцелярія не завершена... Уважнно слідкуйте за єтапами закупівлі і не перевантажуйте систему безглуздими вимогами. З повагою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 13 212,20
UAH з ПДВ
11 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 18 860,00
UAH з ПДВ
11 301,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 14 646,78
UAH з ПДВ
13 893,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 15 054,78
UAH з ПДВ
13 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 15 012,06
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" 18 552,38
UAH з ПДВ
18 552,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 20:03
кваліфікаційні данні .pdf
27 грудня 2019 20:03
Паспорт керівника.rar
27 грудня 2019 20:03
Призначення керівника.rar
27 грудня 2019 20:03
Довідки.rar
27 грудня 2019 20:03
Статут.rar
27 грудня 2019 20:03
тендер_додаток5.JPG
27 грудня 2019 20:03
тендер_додаток1.JPG

Публічні документи

26 грудня 2019 12:17
4040.pdf
26 грудня 2019 12:17
27сертифікат ІСО (1).pdf
26 грудня 2019 12:17
гигиена Инвестпак.pdf
26 грудня 2019 12:17
Ректайм 3.jpg
26 грудня 2019 12:17
Ректайм 2.jpg
26 грудня 2019 12:17
Ректайм 1.jpg
26 грудня 2019 12:17
Файл Легион.pdf
26 грудня 2019 12:17
Диллерство Виват.jpg
26 грудня 2019 12:17
Папки картон 0,4.pdf
26 грудня 2019 12:17
Папки картон АЛЬФ.pdf
26 грудня 2019 12:17
ЛИСТ досвід .pdf
26 грудня 2019 12:17
ЛИСТ (ліцензія).pdf
26 грудня 2019 12:17
18860,00 .pdf
26 грудня 2019 12:17
Установчі документи.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 14:22
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:21
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
27 грудня 2019 14:21
Тех. вимоги (Дод 1).pdf
27 грудня 2019 14:21
Таблиця відповідності.pdf
27 грудня 2019 14:21
Проект договору (Дод. 4).pdf
27 грудня 2019 14:21
Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 20:03
Протокол.pdf
27 грудня 2019 20:03
Тендерна документація.pdf
27 грудня 2019 20:03
Статут (новий).pdf
27 грудня 2019 20:03
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2019 20:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2019 20:03
Опис до Статуту.pdf
27 грудня 2019 20:03
Витяг ПДВ.pdf
27 грудня 2019 20:03
Свідоцтво.pdf
27 грудня 2019 20:03
Наказ.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 16:20
документы1.rar
26 грудня 2019 16:20
технч характ 2.jpg
26 грудня 2019 16:20
компредложение.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 19:51
Договір кнц.pdf
27 грудня 2019 19:51
Оригiнал_Виписки.pdf
27 грудня 2019 19:51
Паспорт код Рубець.pdf
27 грудня 2019 19:51
Витяг_EП.pdf
27 грудня 2019 19:51
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"

ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Рішення скасоване 11 300,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 16:00
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Рішення скасоване 11 300,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:59
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Відхилено 11 300,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 17:39
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Рішення скасоване 11 301,02
UAH з ПДВ
13 січня 2020 09:49
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 11 301,02
UAH з ПДВ
13 січня 2020 23:32
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Рішення скасоване 13 893,48
UAH з ПДВ
16 січня 2020 11:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Очікує рішення 13 896,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 11:49
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 13 893,48
UAH з ПДВ
16 січня 2020 11:49

Документи

03 січня 2020 14:50
1 20 Пр розгл.docx

Документи

08 січня 2020 13:05
1 20 Пр розгл.docx

Документи

08 січня 2020 17:38
img20200108_17374508.jpg

Документи

09 січня 2020 12:20
img20200109_12185476.jpg

Документи

13 січня 2020 23:30
1301 Пр розгл_420.docx

Документи

14 січня 2020 10:42
1401 Пр розгл_520.docx

Документи

16 січня 2020 11:49
1501 Пр розгл_620.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 11:50
Коментар щодо відміни: Зміни умов постачання