Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з професійного миття вікон, рам та скляних конструкцій після проведених ремонтних/будівельних робіт (загальна площа прибирання 3 630,00 кв.м.)
Очікувана вартість
72 900,00 UAH
UA-2019-12-19-004896-b 5794d6ad93b34bdeb461df585b90ea3d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Довідка №190 від 25.11.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з професійного миття вікон, рам та скляних конструкцій після проведених ремонтних/будівельних робіт (загальна площа прибирання 3 630,00 кв.м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Святошинський р/с, вул. Якуба Коласа, 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів відповідно до вартості наданих послуг протягом 3 (три) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох з обох сторін Акту наданих послуг. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

19 грудня 2019 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 72 900,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 19:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 19:58
Підписаний договір №512-19 від 19.12.2019.pdf укладений
19 грудня 2019 19:55