Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42735489 |
Місцезнаходження: | 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4 |
Контактна особа: |
Оксана Каракузова +380989287926 fran4ykok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 1 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2019 18:55 |
ТД газ3 гриш.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований оригінал/нотаріально завірена копія документу);
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Екотехноінвест» надано:
1. Протокол Загальних зборів ТОВ «Екотехноінвест» від 03.11.2018, яким обрано на посаду Генерального директора Мереніса А.Є. Відповідно до даного витягу дане рішення приймалось єдиним учасником ТОВ «Екотехноінвест» Русановим Р.М.;
2. Статут від 26.11.2018, підписаний двома учасниками Товариства: Русановим Р.М. та ТОВ «Оксамит-Схід». Тобто з 26.11.2018 учасниками є дві особи.
Статутом ТОВ «Екотехноінвест» визначено:
«9.6.4. Керівництво поточною діяльністю Товариства може здійснюватися власниками (учасниками,уповноваженими Загальними зборами Учасників).
9.6.5. Генеральний Директор Товариства призначається та звільняється рішенням Загальних зборів Учасників Товариства. Генеральний директор Товариства укладає контракт із Товариством, який від імені останнього повинен бути підписаний Учасником Товариства, уповноваженим Загальними зборами учасників. До призначення Генерального Директора Товариства функції Генерального директора виконуються Учасником Товариства, уповноваженим Загальними зборами учасників».
Тобто, згідно Статуту в редакції від 26.11.2018 Генерального директора мали б призначити Загальні збори Учасників, якими є Русанов Р.М. та ТОВ «Оксамит-Схід». Однак, документів, що свідчать про призначення Генерального директора Мереніса А.Є. діючим складом Загальних зборів Учасника, ТОВ «Екотехноінвест» в складі тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, Замовник визначаючи переможця, не надав оцінку змісту статуту Переможця та наданого в цій частині підтвердження (протоколу), так як при співставленні вказаних документів було б встановлено, що виконавчий орган переможця не є одноосібним, як про це зазначено у протоколі загальних зборів, а є колегіальним, так як це закріплено статутом переможця. Отже, ненадання учасником ТОВ «Екотехноінвест» протоколу діючих установчих (загальних) зборів, є ГРУБИМ порушенням. Протокол Загальних зборів ТОВ «Екотехноінвест» від 03.11.2018 не є дійсним, після 26.11.2018 року, а отже вважається ненаданим документом.
Тендерна пропозиція не відповідає Тендерній документації , і Замовник мав відхилити таку пропозицію, відповідно до Статті 22. Закону України «Про публічні закупівлі» п.2 «Тендерна документація».
У випадку не вчинення зазначених дій ми будемо змушені звернутись за захистом порушених прав та інтересів до Антимонопольного комітету.
Відповідно до п 4 додатку 5 тендерної документації вимагалось подання «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення (для юридичних осіб)».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» надано наказ про призначення генерального директора від 25.10.2016 року №25/10/16-1 та виписку (витяг) з протоколу від 24.10.2016 року № 11 відображену в листі від 03.01.2020 року №326 чим дотримано вимогу тендерної документації в частині подання документів для підтвердження повноважень посадової особи учасника щодо підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а саме генерального директора Мереніса Андрія Євгеновича.
Наразі, наказ ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» від 25.10.2016 року №25/10/16-1 діє в часі, просторі і за колом осіб, тобто не обмежений періодом дії, та має юридичну чинність відповідно до норми ст. 5 Цивільного кодексу України.
Відповідно до п 7 Додатку 5 до тендерної документації вимагалось подання «Довідки в довільній формі з інформацією про вартість чистих активів Учасника станом на кінець попереднього кварталу за підписом керівника та головного бухгалтера товариства з обмеженою/додатковою відповідальністю та/або рішення загальних зборів учасника про надання згоди на вчинення правочину, якщо сума тендерної пропозиції, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу відповідно до ч.1,2,3 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-V1II».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» надано протокол загальних зборів від 03.11.2018 року щодо надання згоди на вчинення правочину, якщо сума тендерної пропозиції, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. У нашому випадку, оскільки сума тендерної пропозиції не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», відповідно надано лише довідку у довільній формі з інформацією про вартість чистих активів у складі пропозиції від 03.01.2020 року № 29, чим дотримано вимогу тендерної документації у повному обсязі.
Відтак, подання вищезгаданого протоколуза таких обставин не передбачено відповідно до вимог тендерної документації, що в свою чергу жодним чином не може слугувати підставою для відхилення пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково, Замовником перевірялась інформація із загальнодоступних джерел (в тому числі на офіційних сайтах в мережі Інтернет), а саме за посиланнями https://kap.minjust.gov.ua/services/registry ,https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch стосовно інформації щодо Виконавчого органу ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». Розміщена інформація співпадає з інформацією надану у складі тендерної пропозиції.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» відповідає усім вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 січня 2020 10:01
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-03-000002 ● f835cda5e7d743f3a031924d19cebcd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020
№ 10
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-12-19-004786-b від 19.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, молоді та спорту Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області відповідно до отриманого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-19-004786-b та абз.2 ч.8 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надає інформацію та документи, що викладені у листі від 20.02.2020 року №88.
2020-02-20 19:33:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
856 365,00
UAH з ПДВ
|
844 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
943 500,00
UAH з ПДВ
|
850 628,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
1 037 850,00
UAH з ПДВ
|
850 629,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
965 700,00
UAH з ПДВ
|
965 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
844 895,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 10:25
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 11:08
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 09:18
|
додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:41
|
додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:45
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 12:45
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 18:44
|
додаткова угода 2 газ.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 18:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 09:44
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 16:24
|
договір газ 1.pdf | укладений |
24 січня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінився плановий обсяг постачання газу по місяцях. Річний плановий обсяг постачання газу залишилося без змін. |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення додаткової угоди до Договору, який викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною банківських реквізитів, сторони домовились внести зміни до розділу 12 "Реквізити та підписи Сторін" Договору |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 до Договору №Е-2020 на постачання природного газу від 24 січня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 до Договору № Е-2020 на постачання природного газу від 24 січня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди, керуючись п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 до Договору № Е-2020 на постачання природного газу від 24 січня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 до Договору № Е-2020 на постачання природного газу від 24 січня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до згоди, керуючись п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», змінити ціну за одиницю Товару без збільшення суми Договору та внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 до Договору № Е-2020 на постачання природного газу від 24 січня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | Е-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |