Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче, свіже).
Очікувана вартість
61 600,00 UAH
UA-2019-12-19-004761-b cffe065770d041f3bea93a54f89af8b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 18:46
Очікувана вартість: 61 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 штука
Яйце куряче, свіже
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 січня 2020  —  01 вересня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставлених товарів - на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару за умови наявності необхідних бюджетних коштів на рахунку Замовника. 2. Розрахунки проводяться на підставі накладних, виданих Постачальником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 18:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
19 грудня 2019 18:47
Оголошення, технічні вимоги до товару.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2019 18:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 56 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
Переможець 56 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:42

Документи

11 січня 2020 11:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#2680904152
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2020 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 15:42
Додаткова угода № 1 до Договору № 17.PDF укладений
18 вересня 2020 15:40
Повідомлення про внесення змін до Договору № 17.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 15:39
Додаткова угода № 1 до Договору № 17.PDF зміни до договору
18 вересня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:48
Договір № 17 від 20.01.2020.PDF укладений
21 січня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.1. Договору № 17 від 20.01.2020р. (далі – Договір) уклали додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із закінченням строку (терміну) поставки товару за даним договором, сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та зменшити ціну Договору. 2. Внести зміни в п.3.1. розділу III. «Ціна договору» Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 32 088 грн. 00 коп. (тридцять дві тисячі вісімдесят вісім грн. 00 коп.) без ПДВ.» 3. Зменшення суми Договору складає 23 912 грн. 00 коп. (двадцять три тисячі дев’ятсот дванадцять грн. 00 коп.). 4. Внести зміни у Специфікацію до Договору і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 6. Справжня Додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 7. Справжню Додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 18.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML