Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж (ЦО, ХВП, ГВП та каналізації) підвального приміщення лікувально-палатного корпусу (К-1) Київської міської клінічної лікарні №1, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Очікувана вартість
1 499 670,00 UAH
UA-2019-12-19-004308-b a97449542ef0479796ac249a16bff1dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

560-80-12 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
560-80-12
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 15:48
Початок аукціону: 09 січня 2020 15:48
Очікувана вартість: 1 499 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 498,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт інженерних мереж (ЦО, ХВП, ГВП та каналізації) підвального приміщення лікувально-палатного корпусу (К-1) Київської міської клінічної лікарні №1, м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 17:11
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-004308-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 15 січня 2020 20:34
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 17:01
не задоволена
Тендерний комітет у відповідь на Вашу Вимогу UA-2019-12-19-004308-b.c1, що 15.01.2020 р. була розміщена в електронній системі закупівель, повідомляє наступне.
Згідно рішення тендерного комітету (протокол № 7 від 13.01.2020 р.) тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ХОФТ» було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тендерний комітет провів об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ХОФТ» та обґрунтував причини відхилення у своєму рішенні.
Додатково слід зазначити, що згідно пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації учасники мали надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та з урахуванням вимог замовника до її змісту. Замовник визначив, наступні вимоги до змісту гарантії:
«Гарантія має містити:
- найменування, номер, дату, місце складання;
- найменування банку-гаранта;
- повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
- код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
- реквізити бенефіціара – найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити: “Київська міська клінічна лікарня №1, 01981738, вул. Харківське шосе, 121, м. Київ, 02091, р/р 37119005001374 у ГУ ДКСУ у місті Києві, вул. Терещенківська, 11-а, м. Київ, 01601, код банку 820019”;
- найменування предмета закупівлі та номер ID UA-…..тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
- суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
- термін дії або строк дії гарантії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 201__ р. включно”.
- умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 розділу III тендерної документації”;
- умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
- умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом».
В порушення вимог пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації зміст електронної банківської гарантії № 202062/19-55/13 від 24.12.2019 р., наданої ТОВ «ХОФТ», містить положення про можливість внесення змін до неї в частині збільшення суми гарантії без згоди бенефіціара. Разом з тим, в частині умов щодо зменшення/збільнення суми гарантії тендерна документація містить застереження про те, що сума гарантії має залишатися незмінною.
Водночас, у підпункті 14 пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із наступними змінами), зазначено, що гарантія повинна містити умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби). Оскільки, за умовами закупівлі замовник однозначно визначив умову, що сума гарантії має залишатися незмінною, тому у змісті гарантії не повинно бути інших умов, за яких можна вносити зміни до її тексту, крім випадків передбачених діючим законодавством.
Також, вважаємо необґрунтованими Ваші посилання у Вимозі на ймовірні підстави, що стали приводом для зазначення банком інших умов, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії, оскільки, надана тим самим банком, але іншому часнику – ТОВ «УКРБУД КОЗАК», який також є учасником даної закупівлі, гарантія не містить положення про можливість внесення змін до неї в частині збільшення суми гарантії без згоди бенефіціара.

Серед іншого, слід зазначити, що за умовами закупівлі учасники – юридичні особи мали надати у складі документів пропозиції копію відомостей з ЄДРПОУ, виданих уповноваженим на це органом. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України в діяльності учасника, не подаються в складі тендерної пропозиції. У цьому випадку учасник подає у складі тендерної пропозиції пояснення, складені в довільній формі, які повинні містити причини неподання документів та/або інформації, посилання на чинні нормативні документи, що їх підтверджують. Викладені учасником у листі вих. № 03-33/01-20 від 03.01.2020 р. підстави ненадання відомостей з ЄДРПОУ не містять обґрунтованих причин прийняття учасником рішення про неподання саме відомостей з ЄДРПОУ та жодних посилань на обставини, що цьому завадили. Тому, з огляду на практику розгляду скарг постійно діючою адміністративною колегією АМК України (рішення № 2279-р/пк-пз від 01.03.2019) замовник також прийшов до висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ХОФТ» вимогам тендерної документації в цій частині.

Враховуючи вищевикладене, Вимога ТОВ «ХОФТ» не підлягає задоволенню.
Оскільки, Фізична особа – підприємець Логвінов Віталій Леонідович не порушував умови Тендерної документації у тендерного комітету відсутні підстави для скасування рішення про визнання його переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

15 січня 2020 20:34
КМКЛ № 1_Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОФТ" 1 107 534,71
UAH з ПДВ
1 107 534,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРБУД КОЗАК" 1 330 021,30
UAH з ПДВ
1 330 021,30
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЄНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 359 563,00
UAH з ПДВ
1 359 563,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович 1 426 070,75
UAH з ПДВ
1 426 070,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 09:36
Електронний підпис
08 січня 2020 09:34
Розрахунок зарплати.pdf
06 січня 2020 13:04
Електронний підпис
06 січня 2020 13:03
Розрахунок зарплати.pdf
06 січня 2020 13:03
Презентація HOFT.pdf
06 січня 2020 13:03
Календарний графік.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_Т2.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ССР_5.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ИВР.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ДЦ_4.pdf
06 січня 2020 13:03
41_ДЦ_ДЦ_3.pdf
06 січня 2020 13:03
41.imd
06 січня 2020 13:03
41.bdcu
06 січня 2020 13:03
30-1. Декларація МТБ.pdf
06 січня 2020 13:03
28-1. КМКЛ № 6 (копія).pdf
06 січня 2020 13:03
25. Довідка про МТБ.pdf
06 січня 2020 13:03
24. Проект договору.pdf
06 січня 2020 13:03
11. Статут_копія.pdf
06 січня 2020 13:03
9-6. Vutyag z nakazu Savchenko.zip
06 січня 2020 13:03
9-5. Svidotstvo Reitynh.zip
06 січня 2020 13:03
9-3. Dovirenist_Savchenko (10).zip
06 січня 2020 13:03
9-2. Dovidka pro nazvu.zip
06 січня 2020 13:03
9-1. Bankivska Licenzia.zip
06 січня 2020 13:03
9. 202062_19_55_13_7 000.zip
06 січня 2020 13:03
7-1. Витяг ПДВ_27.12..pdf
06 січня 2020 13:03
7. Витяг ПДВ_27.12..pdf
06 січня 2020 13:03
5. Цінова пропозиція.pdf
06 січня 2020 13:03
4-1. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 10:36
Електронний підпис
06 січня 2020 20:28
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
06 січня 2020 20:28
Lyst.zip
06 січня 2020 20:28
Dovirenist_Savchenko.zip
06 січня 2020 20:28
Dovidka_pro_nazvu.zip
06 січня 2020 20:28
Bankivska_Licenzia.zip
06 січня 2020 20:28
201516_19_20_12_7_000.zip
06 січня 2020 20:28
21.2 Копія Декларації.pdf
06 січня 2020 20:28
21.1. Копія Дозволу.pdf
06 січня 2020 20:28
17.2 Файл 750.imd
06 січня 2020 20:27
06.5. Проект договору.pdf
06 січня 2020 20:27
06.3 Копія статуту.pdf
06 січня 2020 20:27
06.2 Копія наказу.pdf
06 січня 2020 20:27
06.1 Копія протоколу.pdf
06 січня 2020 20:27
03.2. Оригінал відгуку.pdf
06 січня 2020 20:27
00. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 14:23
Виписка ЄДР.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_ССР.rtfприб.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_ССР.rtfПЗ.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_ССР.rtfадм.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_ССР.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_СВР.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
08 січня 2020 14:21
r_315_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 12:34
Довідка МВС.rar
07 січня 2020 15:09
6-1 ФОП Істотні умови.pdf
07 січня 2020 15:09
3-6.8 ФОП Ліцензія буд..pdf
07 січня 2020 15:09
3-7 ФОП Субпідряд.pdf
07 січня 2020 15:09
3-6.4 ФОП ГЛ довкілля.pdf
07 січня 2020 15:09
3-6.3 ФОП ГЛ матеріали.pdf
07 січня 2020 15:09
5-2.2 ФОП Персон.дані.pdf
07 січня 2020 15:09
3-6.6 ФОП ГЛ оплата.pdf
07 січня 2020 15:09
3-5.6 ФОП Витяг з ЄДР.pdf
07 січня 2020 15:05
3-1.8 ФОП Сертифікат.pdf
07 січня 2020 15:05
3-5.1 ФОП мат-техн база.pdf
07 січня 2020 15:05
3-5.2 ФОП Персонал.pdf
07 січня 2020 14:59
1130.imd
07 січня 2020 14:59
3-6.1 ФОП Розрахунки.pdf
07 січня 2020 14:56
3-6.1 ФОП Дефектний акт.pdf
07 січня 2020 14:56
3-6.1 ФОП Адмін.витрати.pdf
07 січня 2020 14:55
3-4 ФОП ГЛ пропозиція.pdf
07 січня 2020 14:53
3-1.4 ФОП Санкції.pdf
07 січня 2020 14:40
3-4 ФОП ГЛ пропозиція.pdf
07 січня 2020 14:40
3-1.6 ФОП Паспорт ЛВЛ.pdf
07 січня 2020 14:40
3-1.6 ФОП Інд код ЛВЛ.pdf
07 січня 2020 14:40
3-1.4 ФОП Санкції.pdf
07 січня 2020 14:39
3-6.1 ФОП Дефектний акт.pdf
07 січня 2020 14:39
1150.imd
07 січня 2020 14:39
3-6.1 ФОП Розрахунки.pdf
07 січня 2020 14:39
3-6.1 ФОП Адмін.витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "УКРБУД КОЗАК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЄНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Відхилено 1 107 534,71
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:34
ТОВ "УКРБУД КОЗАК"
#41142363
Відхилено 1 330 021,30
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:37
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПЧІЄНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3377501496
Відхилено 1 359 563,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:39
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович
#2535504772
Переможець 1 426 070,75
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович
#2535504772
1 426 070,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:45
Додаткова угода 1 до Договору 03.pdf укладений
13 лютого 2020 15:41
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:35
Договір 03.pdf укладений
28 січня 2020 14:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 426 070,75
UAH
Причини розірвання договору: У звязку з реорганізацією КМКЛ №1 шляхом перетворення в КНП "КМКЛ№1" , а також відсутність необхідних кошторисних призначень.