Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
146 388,00 UAH
UA-2019-12-19-003742-b ● 477f83fbc85747589678c94fba410c4a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Наталія Титаренко +380957283302,+380442893155 kalinka_2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Частиною 1 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) встановлено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
З метою належного матеріально-технічного забезпечення щоденної роботи працівників поліції охорони, а також необхідності забезпечити виконання плану-графіка перезаключення значного обсягу договорів технічної охорони з УДСО та за рентабельними розцінками, Управління поліції охорони в Київській області двічі оголошувало відкриті торги на закупівлю 2200 пачок офісного паперу формату А-4, відповідно до річного плану закупівлі та в порядку передбаченому Законом. Обидві процедури відкритих торгів (оголошення від 06.11.2019 № UA-2019-11-06-002120-b та оголошення від 22.11.2019 № UA-2019-11-22-001469-b) були відмінені на підставі абз. 5 частини 1 статті 31 Закону, оскільки, для участі в кожній з процедур відкритих торгів було подано менше двох тендерних пропозицій.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-06-002120-b за датою формування в PROZORRO: 21.11.2019;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-001469-b за датою формування в PROZORRO: 08.12.2019.
З метою належного матеріально-технічного забезпечення щоденної роботи працівників поліції охорони, а також необхідності забезпечити виконання плану-графіка перезаключення значного обсягу договорів технічної охорони з УДСО та за рентабельними розцінками, Управління поліції охорони в Київській області двічі оголошувало відкриті торги на закупівлю 2200 пачок офісного паперу формату А-4, відповідно до річного плану закупівлі та в порядку передбаченому Законом. Обидві процедури відкритих торгів (оголошення від 06.11.2019 № UA-2019-11-06-002120-b та оголошення від 22.11.2019 № UA-2019-11-22-001469-b) були відмінені на підставі абз. 5 частини 1 статті 31 Закону, оскільки, для участі в кожній з процедур відкритих торгів було подано менше двох тендерних пропозицій.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-06-002120-b за датою формування в PROZORRO: 21.11.2019;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-001469-b за датою формування в PROZORRO: 08.12.2019.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 16:28 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
за рахунок власних господарсько-розрахункових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 пачок
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | п. 3.3. На основі виставленого рахунку та отриманого Товару за видатковою накладною Покупець перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника 100 % вартості Товару у строк протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту його отримання. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 грудня 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
146 388,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 16:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 10:38
|
Додаткова угода 3 ТОВ УКРПАПІР.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 11:32
|
Додаткова угода 2 ТОВ УКРПАПІР.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2020 14:27
|
Додаткова угода 1 до Договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 16:27
|
Додаток 1 до договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:24
|
Договір 17_20 ТОВ Український папір.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:24
|
Договір 17_20 ТОВ Український папір.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:14
|
Додаток 1 до договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf | укладений |
11 січня 2020 16:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 17/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 17/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни викладені у змісті Додаткової угоди 3 |
Номер договору про закупівлю: | 17/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |