Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
146 388,00 UAH
UA-2019-12-19-003742-b 477f83fbc85747589678c94fba410c4a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Титаренко

+380957283302
+380442893155
kalinka_2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40109063
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8
Контактна особа: Наталія Титаренко
+380957283302,+380442893155
kalinka_2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Частиною 1 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) встановлено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
З метою належного матеріально-технічного забезпечення щоденної роботи працівників поліції охорони, а також необхідності забезпечити виконання плану-графіка перезаключення значного обсягу договорів технічної охорони з УДСО та за рентабельними розцінками, Управління поліції охорони в Київській області двічі оголошувало відкриті торги на закупівлю 2200 пачок офісного паперу формату А-4, відповідно до річного плану закупівлі та в порядку передбаченому Законом. Обидві процедури відкритих торгів (оголошення від 06.11.2019 № UA-2019-11-06-002120-b та оголошення від 22.11.2019 № UA-2019-11-22-001469-b) були відмінені на підставі абз. 5 частини 1 статті 31 Закону, оскільки, для участі в кожній з процедур відкритих торгів було подано менше двох тендерних пропозицій.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-06-002120-b за датою формування в PROZORRO: 21.11.2019;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-22-001469-b за датою формування в PROZORRO: 08.12.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


за рахунок власних господарсько-розрахункових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 пачок
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару п. 3.3. На основі виставленого рахунку та отриманого Товару за видатковою накладною Покупець перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника 100 % вартості Товару у строк протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту його отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

19 грудня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 146 388,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
146 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:58
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:38
Додаткова угода 3 ТОВ УКРПАПІР.pdf зміни до договору
25 січня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:32
Додаткова угода 2 ТОВ УКРПАПІР.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 14:27
Додаткова угода 1 до Договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf зміни до договору
06 травня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:27
Додаток 1 до договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf укладений
11 січня 2020 16:24
Договір 17_20 ТОВ Український папір.pdf укладений
11 січня 2020 16:24
Договір 17_20 ТОВ Український папір.pdf укладений
11 січня 2020 16:14
Додаток 1 до договору 17_20 ТОВ Український папір.pdf укладений
11 січня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни викладені у змісті Додаткової угоди 3
Номер договору про закупівлю: 17/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 175 665,60
UAH (в тому числі ПДВ 29 277,60 UAH)