Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтери, картриджі)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-12-19-003217-a ● 73a5cb05678e4157b949407428659186
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтери, картриджі) згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Принтер (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, Інститутська 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:12
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-19-003217-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 26 грудня 2019 10:26
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" та розглянути дану пропозицію в статусі пропозиції з найнижчою ціною, як таке, що прийняте на основі не існуючих обставин. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, код економічної класифікації видатків 2110 - це „Оплата праці”. Таким чином, рішення прийняте на основі не існуючих аргументів та є не законним.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
20 700,00
UAH з ПДВ
|
20 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
27 450,00
UAH з ПДВ
|
27 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Відхилено |
20 700,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 20:01
|
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" #3123515272 |
Переможець |
27 450,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 20:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 січня 2020 10:58 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів (кінець бюджетного року). |
Документи:
08 січня 2020 10:58
|
Протокол відміни (Принтери, картриджі).pdf |