Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтери, картриджі)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-12-19-003217-a 73a5cb05678e4157b949407428659186
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 20:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2019 21:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 13:26
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтери, картриджі) згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Принтер (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, Інститутська 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого або державного бюджету протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:12
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-003217-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 26 грудня 2019 10:26
Вимога скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" та розглянути дану пропозицію в статусі пропозиції з найнижчою ціною, як таке, що прийняте на основі не існуючих обставин. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету, код економічної класифікації видатків 2110 - це „Оплата праці”. Таким чином, рішення прийняте на основі не існуючих аргументів та є не законним.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 20 700,00
UAH з ПДВ
20 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 27 450,00
UAH з ПДВ
27 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2019 11:12
технічний паспорт.pdf
21 грудня 2019 11:12
сертифікат експертизи.pdf
21 грудня 2019 11:12
пропозиція.pdf
21 грудня 2019 11:12
проект договору.pdf
21 грудня 2019 11:12
лист щодо гарантії.pdf
21 грудня 2019 11:12
лист про контрагентів.pdf
21 грудня 2019 11:12
декларація.pdf
21 грудня 2019 11:12
декларація2.pdf
21 грудня 2019 11:12
декларація1.pdf
21 грудня 2019 11:12
витяз ЄДРПОУ.pdf
21 грудня 2019 11:12
витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2019 11:12
ISO.pdf
21 грудня 2019 11:12
теххарактеристики.pdf

Публічні документи

21 грудня 2019 20:41
Проект договору.pdf
21 грудня 2019 20:41
Цінова.pdf
21 грудня 2019 20:41
Таблиця відповідності.pdf
21 грудня 2019 20:41
Право підпису.pdf
21 грудня 2019 20:41
Паспорт.pdf
21 грудня 2019 20:41
Лист.pdf
21 грудня 2019 20:41
гарантійний лист.pdf
21 грудня 2019 20:41
Витяг.pdf
21 грудня 2019 20:41
Витяг єд. подат.pdf
21 грудня 2019 20:41
Висновос СЕС.pdf
21 грудня 2019 20:41
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено 20 700,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 20:01
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3123515272
Переможець 27 450,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 20:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3123515272
27 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 січня 2020 10:58
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів (кінець бюджетного року).