Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та дистанційного контролю за кодом ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
41 760,00 UAH
UA-2019-12-19-003158-b 09c6e0667a2d4ef1bb3aafa373d6a99b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Красноярова

+380677260016 school33mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №33 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031530
Місцезнаходження: 87521, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. МАРІУПОЛЬСЬКА , 18-А
Контактна особа: Ірина Красноярова
+380677260016
school33mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 15:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 41 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Послуги з технічного обслуговування та дистанційного контролю існуючої установки протипожежної автоматики на об'єкті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та дистанційного контролю за кодом ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Маріупольська,18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 15:31
Проект Договору_ЗОШ 33.doc
19 грудня 2019 15:31
Оголошення.doc
19 грудня 2019 15:31
Додаток_2_iстотнi_змiни_договора.doc
19 грудня 2019 15:31
Додаток 3_технічні вимоги.doc
19 грудня 2019 15:31
Додаток 1_Форма_ценовой_пропозицii.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-003158-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МВВ ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:41432366
Дата подання: 21 грудня 2019 16:17
Дискримінаційни вимоги
1. Згідно тендерної документації Замовник просить надати копії посвідчень сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання ТДВ СКБ «Електронмаш». Дана вимоги є дискримінаційною, оскільки працівники які мають свідоцтво на виконання робіт на монтаж можуть працювати зі всім обладнанням, а не з якимось конкретним виробником. Учасник має підтверджувати можливість роботи з обладнанням усіх виробників? Як зазначалось вище працівники, які мають свідоцтво на виконання робіт на монтаж можуть працювати з усім обладнанням яке є в Україні. Виходячи з вимоги Замовника, Учасник має отримати підтвердження про роботу з обладнанням усіх виробників, які будуть використовуватися у роботі. Встановлюючи такі вимоги Замовник ціленаправлено обмежує коло Учасників, які мають свідоцтва на виконання робіт на монтаж але не можуть підтвердити роботу з обладнанням ТДВ СКБ «Електронмаш».Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме виключити вимоги про надання копії посвідчень сертифікатів, або інших документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору, про проходження навчання з монтажу, програмуванню, введення в експлуатацію та сервісного обслуговування пожежного обладнання ТДВ СКБ «Електронмаш».

2. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати в електронному вигляді - Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно надання послуг з обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень.
Вважаємо, що вимога Замовника про надання Копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного:відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції.Згідно з розділом «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП» національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 , цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю.Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим.
Тобто, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України.
Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009
«Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, копія якого надається для ознайомлення.
На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства і нормативно- правових актів, зазначених у даній скарзі, прошу Замовника внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів, обов’язкових до надання учасниками п.6 Додатку 3 до ТД.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 15:23
Доброго дня!
1. Офіційна сервісна політика виробника обладнання – збереження гарантійних зобов'язань лише у разі встановлення, налагодження та обслуговування сертифікованими спеціалістами, які пройшли відповідне навчання у авторизованому виробником закладі. Пройти відповідне навчання та отримати сертифікати на спеціалістів мають можливість усі підрядні організації, які здійснюють відповідну діяльність на території України, тобто дана вимога не обмежує коло потенційних учасників.

2. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…», «…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги.

Дякуємо за звернення!

Документи подані скаржником

21 грудня 2019 16:17
рішення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 40 752,00
UAH з ПДВ
40 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 15:37
акт обстеження зош 33.pdf
26 грудня 2019 15:37
паспорт Лосевской зав.pdf
26 грудня 2019 15:37
довідка мат тех база.pdf
26 грудня 2019 15:37
довідка ан дог.pdf
26 грудня 2019 15:37
аналог договор.pdf
26 грудня 2019 15:37
акти к ан дог.pdf
26 грудня 2019 15:37
ISO сертификат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 40 752,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 19:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 19:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
40 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 10:10
Договір 444_обслугов АПС_14012020.PDF укладений
15 січня 2020 09:01