Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини(джерело фінансування - власні кошти)
Structures and their parts (Source of financing - own funds)
Очікувана вартість
21 771 324,14 UAH
UA-2019-12-19-002968-b 4a59fac5ef6244569b42b76994e3460d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Григораш

+380522358247 prozorotender3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Артем Григораш
+380522358247
prozorotender3@gmail.com
Додаткові контактні особи: Андрій
+380522358247
prozorotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PrAT "Kirovogradoblenergo"
National ID: 23226362
Contact point: Artem Grigorash
+380522358247
prozorotender3@gmail.com
Additional contacts: Андрій
+380522358247
prozorotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 21 771 324,14 UAH з ПДВ
Publication date: 19 грудня 2019 15:17
Enquiries until: 10 січня 2020 16:00
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 21 771 324 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-002968-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТД "Спецбетон", Код ЄДРПОУ:31591254
Дата подання: 27 січня 2020 16:19
Скарга
Скарга на рішення тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 13:48
Згідно технічних вимог, які вказані в Додатку 4 до тендерної документації: Вироби супроводжуються документом про якість (технічним паспортом) згідно ДСТУ Б В.2.6-2:2009, замість технічного паспорту на СВ95-2 наданий технічний паспорт на СВ95-5, який не відповідає вимогам тендерної документації.

СВ95-2, де СВ – тип стояка (стояк вібрований); 95 – довжина стояка (дм); 2 – несуча здатність стояка; тобто СВ95-2 це стояк вібрований, довжиною 95 дм, його несуча здатність 2 тм.
5. Інші характеристики:
Марка стояка СВ95-2; Розрахунковий згинаючий момент* (несуча здатність), тм - 2,0; Відстань від нижнього торця до розрахункового перерізу, м - 1,8; Об'єм,м³ - 0,3; Маса,
Кг - 750.
1. Дана помилка не являється формальною(несуттєвою).
Технічні характеристики запропонованого товару так як і сам товар, який вказаний в технічному паспорті не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-19-002968-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БЗ ЗБВ", Код ЄДРПОУ:37381379
Дата подання: 28 січня 2020 12:56
Скарга №2801 від 28.01.2020 року
Скарга від ТОВ "БЗ ЗБВ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 12:04
Відповідно до Вашої скарги інформуємо, що відповідно до пункту 3 наказу ДП «УкрНДНЦ» від 05.11.2015 № 145 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» (із змінами, унесеними наказами ДП «УкрНДНЦ» від 04.12.2015 № 172, від 15.01.2016 № 4, від 24.02.2016 № 50, від 15.04.2016 № 113 та від 15.04.2016 № 114) національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі – ДСТУ ISO 9001:2009) скасовується з 15 вересня 2018 року. Таким чином, сертифікати на системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 можуть бути видані в державній системі сертифікації з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018, за умови проведення технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю органом з сертифікації, що видав такий сертифікат. До цього часу підприємства повинні привести свою систему управління якістю у відповідність до вимог національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (далі - ДСТУ ISO 9001:2015). Одночасно звертаємо увагу, що 01.01.2018 Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» втратить чинність. У зв’язку з цим, після 01.01.2018 органи з сертифікації державної системи сертифікації не здійснюватимуть технічний нагляд за сертифікованими системами управління якістю, оскільки державна система сертифікації припинить своє існування. В подальшому роботи з сертифікації систем управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 можуть проводитись у власних системах сертифікації органами з сертифікації систем управління. М2 Мінекономрозвитку Вих. № 3433-06/12226-07 від 25.04.2016. Крім того, термін дії усіх сертифікатів на системи управляння якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2009, які були видані в державній системі сертифікації до визначення дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009 і термін дії яких перевищує 15.09.2018, мають бути переглянуті органом з сертифікації шляхом видачі нових сертифікатів на заміну вже виданих з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018, за умови можливості проведення технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю з періодичністю, визначеною таким органом з сертифікації. Також з урахуванням вищевикладеного, органи з сертифікації мають забезпечити перегляд термінів дії усіх виданих ними сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання відповідності) на продукцію, що виготовляється серійно, за схемою (моделлю) сертифікації з сертифікацією (оцінкою) системи управління якістю підприємства виробника продукції вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 (лист Міністерства економічного розвитку та торгівлі № 3433-06/12226-07 від 25.04.2016).
В Додатку 4 до тендерної документації в технічних вимогах вказано: Стояки підлягають обов'язковій сертифікації і мають сертифікати відповідності.
На підставі вище викладеного Сертифікат на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р. та Сертифікат відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. (виданий на підставі Сертифікату на систему управління якістю №UA2/070/09225-15 виданий 20 серпня 2015р.) мали бути переглянуті органом з сертифікації шляхом видачі нових сертифікатів на заміну вже виданих з терміном дії, що не перевищує дати скасування ДСТУ ISO 9001:2009, а саме до 15.09.2018р., що викликає сумніви в чинності вищенаведених сертифікатів на дату подачі тендерної пропозиції Учасника. Вказані в Сертифікатах контактні телефони Органу з сертифікації, а саме (061) 224-89-42 та (061) 220-04-85, не обслуговуються, що не дає можливості Замовнику перевірити чинність даних Сертифікатів.
Органу з сертифікації направлено письмовий Запит на перевірку чинності Сертифікату відповідності UA1/170/0064353-15 термін дії з 26 серпня 2015р. до 19 серпня 2020р. на поштову адресу: 69032, м. Запоріжжя, пр.. Леніна, буд. 170-г, кв. 32 (вказану в сертифікаті).
На момент розгляду Вашої вимоги Відповідь на Запит не отримано тому вашу пропозицію відхилено.

Документи подані скаржником

27 січня 2020 16:19
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-19-002968-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЗ ЗБВ", Код ЄДРПОУ:37381379
Дата подання: 31 січня 2020 18:20
Скарга
Більш детально зазанчено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 15:55
Рішення від 04.02.2020 № 2067 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:55
Рішення від 20.02.2020 № 3295.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінити рішення тендерного комітету, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЗ ЗБВ" за процедурою закупівлі "ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-19-002968-b, за ЛОТом №2, згідно рішення № 3295-р/пк-пз від 20.02.2020р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 29 лютого 2020 12:14

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 561 192,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 683,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH


Title: LOT 1
Current status: Complete
Estimated total value: 4 561 192,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 683,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 15:29
Auction planned date: 06 березня 2020 15:29
Закінчення: 06 березня 2020 15:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1745 шт.
Конструкції та їх частини(джерело фінансування - власні кошти)
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Аджамська, 9, Центральний склад ПАТ "Кіровоградобленерго"., м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25015, Україна
Дата доставки: 10 лютого 2020  —  31 грудня 2020

Structures and their parts (Source of financing - own funds)
CPV: 44210000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 лютого 2020
UA-2019-12-19-002968-b4a59fac5ef6244569b42b76994e3460d
Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 березня 2020 15:22
Електронний підпис
12 березня 2020 15:21
Dovidka_20062740700720106253.pdf.p7s
12 березня 2020 15:21
Dovidka_20062740700720106253.pdf
12 березня 2020 15:21
Довідка з ГУ ДПС.pdf
20 січня 2020 15:02
Електронний підпис
20 січня 2020 15:02
Електронний підпис
20 січня 2020 15:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 січня 2020 15:00
Технічна частина.pdf
20 січня 2020 15:00
6. Витяг з ЄДР.pdf
20 січня 2020 15:00
5. СТАТУТ.pdf

Документи

Публічні документи

13 березня 2020 09:56
Електронний підпис
12 березня 2020 18:21
Електронний підпис
07 березня 2020 14:28
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" 4 069 998,00
UAH з ПДВ
4 069 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ" 3 877 140,00
UAH з ПДВ
3 877 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 09:56
Електронний підпис
12 березня 2020 18:21
Електронний підпис
07 березня 2020 14:28
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Електронний підпис
20 січня 2020 15:40
Технічна частина.rar

Публічні документи

12 березня 2020 15:22
Електронний підпис
12 березня 2020 15:21
Dovidka_20062740700720106253.pdf.p7s
12 березня 2020 15:21
Dovidka_20062740700720106253.pdf
12 березня 2020 15:21
Довідка з ГУ ДПС.pdf
20 січня 2020 15:02
Електронний підпис
20 січня 2020 15:02
Електронний підпис
20 січня 2020 15:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 січня 2020 15:00
Технічна частина.pdf
20 січня 2020 15:00
6. Витяг з ЄДР.pdf
20 січня 2020 15:00
5. СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"
#31810081
Переможець 3 877 140,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 09:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЕНЕРГОКОНСТРУКЦІЯ"
#31810081
3 877 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 16:26
Скан-копія договору_ЛОТ1.PDF укладений
26 березня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:47
Дод. угода №1 до дог. 602_04 Енергоконструкція.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:31
додаткова угода №1 до дог. 602_04.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 602/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1949/72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 602/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 667
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 455 286,00
UAH (в тому числі ПДВ 575 881,00 UAH)