Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини провулку Харченка між вул. Кооперативної та вул. Набережної у смт Білозерка, Херсонської області
Очікувана вартість
1 015 480,80 UAH
UA-2019-12-19-002654-a 1682af24228147f0b9635324aa80b9e8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини провулку Харченка між вул. Кооперативної та вул. Набережної у смт Білозерка, Херсонської області (Джерело фінансування: субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, смт Білозерка, провулок Харченка між вул. Кооперативної та вул. Набережної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником Підряднику після підписання Сторонами актів виконаних будівельни робіт ( ф.КБ-2в і ф. КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, СОУ по мірі надходження коштів з джерел фінансування (Попередня оплата (аванс) може здійснюватися у межах, що не перевищують 30% вартості річного обсягу робіт) на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 грудня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ОЗРА ІНТЕРНЕШНЛ ТРЕЙДІНГ»
#41799536
Переможець 1 015 480,80
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 17:05

Документи

19 грудня 2019 17:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:15
Договір укладений
19 грудня 2019 17:11