Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Усеінова Олена Олександрівна 044-586-24-41 OLENA.USEINOVA@UKROBORONPROM.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 292 214 491,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 461 072,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов договору: 5.7.1. 25% вартості прогнозованих (заявлених) обсягів споживання електричної енергії у розрахунковому періоді оплачується не пізніше, ніж за 5 календарних днів до дати початку розрахункового періоду. 5.7.2. 25% вартості прогнозованих (заявлених) обсягів споживання електричної енергії у розрахунковому періоді оплачується не пізніше 10-го числа розрахункового місяця (місяця в якому здійснюється поставка). 5.7.3. 25% вартості прогнозованих (заявлених) обсягів споживання електричної енергії у розрахунковому періоді оплачується не пізніше 20-го числа розрахункового місяця (місяця в якому здійснюється поставка). 5.8. Остаточний розрахунок за поставлену електричну енергію Споживач здійснює згідно з виставленим Постачальником рахунком на оплату, на підставі підписаного Сторонами Акта приймання-передачі електричної енергії, до 25 числа місяця, наступного за звітним, шляхом оплати залишку вартості спожитої електричної енергії, з урахуванням платежів, здійснених відповідно до п. 5.7.1, 5.7.2, 5.7.3 Договору. | Аванс | 5 | Календарні | 25 |
Iнша подія | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 25 |
Iнша подія | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 25 |
Поставка товару | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 15:18 |
Перелік змін 2 в КД.docx |
23 грудня 2019 15:18 |
конкурсна документація (1).docx |
20 грудня 2019 14:17 |
Перелік змін в КД.docx |
19 грудня 2019 15:24 |
договір на постачання електричної енергії.docx |
23 грудня 2019 15:18 |
Перелік змін 2 в КД.docx
|
||||
23 грудня 2019 15:18 |
конкурсна документація (1).docx
|
||||
20 грудня 2019 14:17 |
Перелік змін в КД.docx
|
||||
19 грудня 2019 15:24 |
договір на постачання електричної енергії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п 4.4 Конкурсної документації очікувана вартість закупівлі розраховується на базі Додатку 2 до конкурсної документації «Технічна специфікація», де вказано плановий щомісячний об’єм споживання по кожному споживачу електричної енергії без врахування погодинних графіків споживача електричної енергії. Інформація щодо погодинного графіку споживання електричної енергії у нас відсутня. Також прошу ознайомитись із Додатком 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу, де вказано метод фактичного щомісячного розрахунку вартості електричної енергії по кожній групі споживача.
2. У п.4.4 вказано загальний плановий об'єм споживання по кожній групі споживача. А також у Додатку 2 до кокурсної документації є технічна специфікація у якій визначено перелік підприємств, групу споживання кожного підприємства, а також плановий об'єм кожного споживача по кожній групі.
Вимоги про усунення порушення
Згідно вимог п.4 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» конкурсної документації замовника «перелік підприємств є орієнтовним та може бути змінений після проведення конкурсу. Збільшення кількості підприємств буде відбуватись за попередньою згодою з постачальником.» З цієї вимоги не зрозуміло порядок зміни переліку підприємств в меншу кількість та умови погодження цих змін з постачальником. Просимо внести відповідні зміни до конкурсної документації. Крім того, просимо визначити остаточний перелік підприємств, яким планується поставка електричної енергії, оскільки від цього безпосередньо залежить кількість товару (електричної енергії) та сума договору, особливо в разі збільшення.
Відповідно до пункту 1 «Процедура надання роз’яснень щодо конкурсної документації» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до конкурсної документації» конкурсної документації у період уточнень Учасники мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог, враховуючи зазначене просимо надати додаткову інформацію або надати роз’яснення, а саме:
Згідно п.8 та п.9. Додатку №1 до Конкурсної документації замовник вимагає скановані копії договорів. Просимо надати роз’яснення, чим передбачено встановлення таких кваліфікаційних критеріїв та чи потрібні Замовнику на підтвердження скановані додатки до цих договорів, чи даною вимогою достатньо буде надати лише скановані договори з реквізитами без додатків. Звертаємо увагу, що зміст господарських договорів є конфіденційною інформацією, яка не може бути розповсюджена без згоди іншої сторони за договором. Крім того, така вимога є дикримінаційною для тих учасників, які укладають публічні договори відповідно до статті 633 ЦК України, оскільки договір, в такому випадку, сторонами не підписується, а тому пропонуємо її видалити.
Умовами документації передбачено розрахунок фактичної вартості Товару для підприємств групи Б за наступною формулою:
Ц фактБ = Ц РДН сер + Т пер + Ц ПБ
Сума фактБ = Ц фактБ*VБ
Ц РДНсер – середньозважена ціна на ринку на добу наперед за кожен місяць (дана ціна визначається на сайті оператора ринку за посиланням https://www.oree.com.ua/index.php/main/get_by_id/500)
Т пер – тариф на послуги з передачі електричної енергії (послуги ДП «Укренерго»), встановлений НКРЕКП на відповідний розрахунковий період, грн./кВт*год
Цп – ціна додаткових послуг постачальника, пов’язаних з постачанням електричної енергії споживачу, грн./кВт*год.
VБ – загальний об’єм споживання за місяць.
Однак, при розрахунках споживачів даного типу застосовується ціна по середньому графіку усіх споживачів групи Б відповідного оператора системи розподілу. І ця ціна є суттєво вищою від середньозваженої ціни на ринку на добу наперед за кожен місяць (Ц РДНсер), яку Ви пропонуєте застосовувати при розрахунку фактичної вартості спожитої електричної енергії споживачів групи Б.
У зв'язку із наведеним просимо привести формулу розрахунку фактичної вартості Товару для підприємств групи Б у відповідність до вимог ПРЕЕ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000055 ● e27cf88e22ae4bb4bdcfe56662a3baef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2019-12-19-001831-a 19.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-03 17:25:23
Пояснення по тендеру UA-2019-12-19-001831-a
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - МЕРТ) від 12.05.2016 №3302-06/13747-07, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), самостійно визначають наявність хоча б однієї з передбачених Законом ознак та приналежність до замовників у розумінні абзацу п’ятого пункту 9 частини першої статті 1 Закону. Слід зауважити, що підприємства Концерну не визнають себе замовниками в розумінні Закону, оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону.
Відповідно підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну. Таким чином, з точки зору законодавства, підприємства Концерну не зобов’язані здійснювати закупівлі за процедурами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, політика Концерну націлена на максимальну ефективність закупівель, відповідно для її забезпечення та з метою удосконалення процедур закупівель було прийняте рішення ініціативно використовувати електрону систему закупівель Prozorro в частині допорогових закупівель. Також Концерн проводить агреговані (централізовані) закупівлі в інтересах власних підприємств. Концерн за власною ініціативою використовує майданчик «Prozorro», як інструмент для організації агрегованих (централізованих) закупівель. та досягнення максимальної ефективності. В конкурсній документації в таких випадках вказано, що конкурс проводиться в інтересах окремих підприємств-учасників Концерну, закупівлі яких не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки підприємства-учасники Концерну не є замовниками в розумінні Закону. Кожне окреме підприємство Концерну, за результатами агрегованих (централізованих) закупівель укладатиме договір з переможцем конкурсу. Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності коштів підприємств Концерну.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-03-05 11:14:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-12-19-001831-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні обґрунтованих пояснень з посиланням на нормативно-правові та установчі документи стосовно не віднесення державного концерну «Укроборонпром» до замовників у розумінні Закону.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України Стосовно: Висновку про результати моніторингу допорогової закупівлі UA-2019-12-19-001831-a Електрична енергія Дата публікації висновку: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020 Відповідь ДК «Укроборонпром»: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Закупівля UA-2019-12-19-001831-a не є закупівлею ДК «Укроборонпром» (ЄДРПОУ 37854297) в розумінні Закону, оскільки за результатами цієї допорогової закупівлі ДК «Укроборонпром» не планував і не буде купувати товари, роботи та послуги і, відповідно, не буде укладати договір закупівлі. Згідно конкурсної документації, конкурс проводиться в інтересах підприємств, які входять до складу ДК «Укроборонпром», та за результатами конкурсу кожне окреме підприємство буде укладати окремий договір. Підприємства Концерну не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки здійснюють свою діяльність на комерційний основі та не підпадають під визначення згідно п.9 розділу 1 статті 1 Закону. Відповідно, підприємства-учасники Концерну в закупівельній діяльності керуються внутрішніми нормативними документами та розпорядчими документами Концерну, а також наказом ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 ( як допорогова закупівля). Таким чином, оскільки дана допорогова процедура не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», по такій закупівлі не може проводитися моніторинг, відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43. Виконати вимогу про здійснення ДК «Укроборонпром» закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» не є можливим, оскільки таку закупівлю концерн не планував і не планує здійснювати (вона відсутня в плані закупівель концерну).
2020-03-24 13:34:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Концерном законодавства у сфері публічних закупівель при закупівлі товарів установлено порушення частини сьомої статті 2 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Концерн з інформацією, викладеною у висновку ДАСУ від 19.03.2020, не погоджується, а тому оскаржує висновок до суду, про що повідомляє у строки і спосіб визначені Законом України «Про публічні закупівлі» |
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Документи:
02 квітня 2020 18:03
|
img-402162252-0001.pdf |
02 квітня 2020 18:02
|
img-402162236-0001.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
RISK1-10_3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
216 779 411,70
UAH
|
216 779 411,70
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
282 632 179,65
UAH
|
282 632 179,65
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" |
288 718 060,92
UAH
|
283 756 221,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
286 039 083,01
UAH
|
283 756 221,05
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
290 945 306,51
UAH
|
286 445 230,35
UAH
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР" |
291 833 185,87
UAH
|
287 360 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
290 283 123,32
UAH
|
287 360 978,39
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
289 304 753,91
UAH
|
287 824 778,65
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" |
290 332 807,86
UAH
|
288 677 349,90
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" |
291 955 076,46
UAH
|
290 494 004,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
216 779 411,70
UAH
|
09 січня 2020 17:19
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
282 632 179,65
UAH
|
09 січня 2020 17:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 червня 2023 14:35 |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи набрання чинності постанови Касаційного адміністративного суду Верховного суду від 22.02.2023 по справі №640/7924/20 та на виконання листа Державної аудиторської служби України від 31.05.2023 №003100-14/6197-2023 є необхідність у відміні централізованого конкурсу. |
12 червня 2023 14:35
|
Протокол_74_12.06.2023.zip |