Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
electricity supply
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Центр оцінки та інформації» |
Код ЄДРПОУ: | 00209131 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Контактна особа: |
Руденко Людмила Іванівна +380445178384 tender@dpcoi.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE "Assessment and Information center" |
National ID: | 00209131 |
Contact point: |
Rudenko Ludmila Ivanivna +380445178384 tender@dpcoi.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 18:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 18:10 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 19 грудня 2019 18:05 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 18:10 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 18:10 |
Information
Estimated total value: | 3 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 17 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | електроенергія | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 6 переможець.doc | |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 5 договір.docx | |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 4 пропозицiя.doc | |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 3 правомочнiсть.doc | |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 2 технічні вимоги.doc | |
19 грудня 2019 18:06 |
Додаток 1 ст.17.doc | |
19 грудня 2019 18:06 |
Тендерна документація від 19.12.19.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наводимо обсяг прогнозованого місячного споживання на лютий-грудень 2020 року (квтг):
лютий --- 175000; березень -- 267000;
квітень -- 150000; травень -- 135000;
червень -- 135000; липень -- 130000;
серпень -- 135000; вересень -- 130000;
жовтень -- 150000; листопад -- 175000;
грудень -- 175000.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000061 ● 47db8fc3c6744f13ba61f4e3f40d75b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-12-19-001829-c 19.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» (ДП «ЦОІ»)( далі –– Замовник) відповідно до висновку Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c повідомляє наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. У ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, в противному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. При цьому слід звернути увагу, на те, що стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагає від Замовника будь-яких дій щодо продовження строку подання тендерних пропозицій у разі несвоєчасної надання роз’яснень. Таке продовження відбувається автоматично електронною системою у разі якщо на момент настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишиться питання без роз’яснення замовника, тобто система автоматично заблокує подальше проведення закупівлі, а строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується не менш як на сім днів. Щодо оприлюднення 27.12.2019 роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, слід зазначити наступне. 24.12.2019 відбулося мінування адміністративної будівлі Замовника (див. https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu), що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15. У зв’язку з чим правоохоронними органами були повністю евакуйовані особи, які перебували в даній будівлі, в тому числі і працівники Замовника, що в свою чергу паралізувало роботу його тендерного комітету. На наступний робочий день, а саме 26.12.2019, відбулося засідання тендерного комітету на якому били розглянуті запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019. За результатами розгляду даних запитань тендерним комітетом було прийнято рішення щодо надання відповідних роз’яснень, яке було оформлене протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019, та прийнято рішення щодо необхідності оприлюднення роз’яснень відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення до тендерної документації (у разі наявності) оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх надання. Таким чином, Замовник керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі», 27.12.2019 оприлюднив роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень, оформленого протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019. Більше того, слід звернути увагу на те, що з моменту оприлюднення Замовником роз’яснень на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, до моменту закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів, а тому, відповідно, електронна система не продовжувала строк подання тендерних пропозицій на 7 днів. Зважаючи на вищевикладене, в діях Замовника відсутні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому відповідно висновок Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c є протиправним, необгрунтованим та таким, що не підлягає виконанню. Також, слід зазначити, що під час проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг, у тому числі закупівлі UA-2019-12-19-001829-c, ДП «ЦОІ» завжди дотримується всіх принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: –– добросовісна конкуренція серед учасників; –– максимальна економія та ефективність; –– відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; –– недискримінація учасників; –– об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
2020-02-20 17:29:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Окружний адміністративний суд м. Києва 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1 Позивач: Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» вул. Є. Сверстюка, 15, м. Київ, 02002 код ЄДРПОУ 00209131 тел. 044-517-70-20 E-mail: office@dpcoi.сom.ua Відповідач: Державна аудиторська служба України 04070, м. Київ, вул. П. Сагайдачного, 4 Код ЄДРПОУ 40165856 Тел. 044-485-17-76 E-mail: postmast@dkrs.gov.ua Позов немайнового характеру АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 19 грудня 2019 року державним підприємством «Центр оцінки та інформації» (далі – Позивач) через електронну систему закупівель було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), а також тендерну документацію до даної процедури. Ознайомитися з даною процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою можна на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-001829-c. На підставі наказу Державної аудиторської служби України (далі – Відповідач) від 23.01.2020 № 14 «Про початок моніторингу закупівель», Державною аудиторською службою України 24.01.2020 розпочато моніторинг закупівлі за унікальним номером на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-19-001829-c, яка проводилася державним підприємством «Центр оцінки та інформації» за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія). За результатами моніторингу даної закупівлі Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель 14.02.2020 року був оприлюднений висновок за результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок). Як зазначено Відповідачем у Висновку, на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, Замовник оприлюднив роз’яснення 27.12.2019, у зв’язку з чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання таких роз’яснень. Таким чином, на думку Відповідача за результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону, у зв’язку з чим, Позивача зобов’язано вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Позивач не погодується з Висновком Відповідача, вважає його протиправним, необгрунтованим та безпідставним, а також таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Частиною 1 статті 2 Закону передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. При цьому визначення поняття «замовник» наведено в пункті 9 частини 1 статті 1 Закону. Так, замовниками в розумінні Закону є органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Разом з тим, не зважаючи на те, що Позивач заснований на державній власності і належить до сфери управління Міністерства юстиції України, він не є замовником в розумінні закону, оскільки, не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів, а свою діяльність здійснює виключно на промисловій та комерційній основі. Тобто, Позивач не зобов’язаний при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг застосовувати положення Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до пункту 1.1 Статуту Державного підприємства «Центр оцінки та інформації», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.08.2017 № 2612/5, Позивач є комерційним підприємством, основною метою якого є отримання прибутку (п. 10.1 Статуту). Відповідно до пункту 3.1 Статуту головною метою Підприємства є надання консультаційних, інформаційних, аналітичних, маркетингових послуг з метою задоволення потреб держави, фізичних та юридичних осіб. Основним видом діяльності Позивача є видання журналів і періодичних видань, зокрема, бюлетеня «Офіційний вісник України» та журналу «Бюлетень Мін’юсту України». Видання та розповсюдження даних періодичних видань Позивачем здійснюється без залучення бюджетних коштів, а виключно за рахунок власних коштів підприємства шляхом їх розповсюдження серед органів державної та місцевої влади, судових органів, підприємств, установ та організацій тощо. Передплата періодичних видань, видавцем яких є Позивач, здійснюється в усіх поштових відділеннях чи на сайті ПАТ «Укрпошта» www.ukrposhta.ua, інших передплатних агенціях або безпосередньо через редакцію державного підприємства «Центр оцінки та інформації». Таким чином, Позивач за організаційно-правовою формою є державним комерційним підприємством, яке здійснює свою діяльність на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, а також на промисловій та комерційній основі з метою отримання прибутку. Положеннями частини 1 статті 73 Господарського кодексу України передбачено, що державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління. При цьому. Відповідно до частини 9 цієї ж статті державні унітарні підприємства діють як державні комерційні підприємства або казенні підприємства. Частиною 1 статті 74 Господарського кодексу України передбачено, що державне комерційне підприємство є суб'єктом підприємницької діяльності, діє на основі статуту або модельного статуту і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном згідно з цим Кодексом та іншими законами, прийнятими відповідно до цього Кодексу. При цьому, слід зазначати, що Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено використовувати електронну систему закупівель іншим юридичним особам публічного права, які не є замовниками в розумінні Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, з метою дотримання принципів здійснення закупівель щодо максимальної економія та ефективність використання коштів підприємства, запобіганню корупційним діям і зловживанням тощо, Позивачем було прийнято рішення щодо закупівлі товарів, робіт і послуг через електронну систему закупівель з метою відбору постачальників для укладення договору. При цьому, слід зазначити, що ні статтею 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», ні іншими законами та нормативно-правовими, які регламентують діяльність Державної аудиторської служби України, Відповідач не наділений повноваженнями щодо моніторингу закупівель, які проводяться особами, які не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо Висновку Відповідача про виявлені порушення статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. У ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, в противному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. При цьому слід звернути увагу, на те, що стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагає від Замовника будь-яких дій щодо продовження строку подання тендерних пропозицій у разі несвоєчасної надання роз’яснень. Таке продовження відбувається автоматично електронною системою у разі якщо на момент настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишиться питання без роз’яснення замовника, тобто система автоматично заблокує подальше проведення закупівлі, а строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується не менш як на сім днів. Щодо оприлюднення 27.12.2019 роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, слід зазначити наступне. 24.12.2019 відбулося мінування адміністративної будівлі Позивача, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15. У зв’язку з чим правоохоронними органами були повністю евакуйовані особи, які перебували в даній будівлі, в тому числі і працівники Позивача, що в свою чергу паралізувало роботу його тендерного комітету. Інформація щодо мінування адміністративної будівлі Позивача знаходиться за посиланням: https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu На наступний робочий день, а саме 26.12.2019, відбулося засідання тендерного комітету Позивача на якому били розглянуті запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019. За результатами розгляду даних запитань тендерним комітетом було прийнято рішення щодо надання відповідних роз’яснень, яке було оформлене протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019, та прийнято рішення щодо необхідності оприлюднення роз’яснень відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення до тендерної документації (у разі наявності) оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх надання. Таким чином, Позивач керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі», 27.12.2019 оприлюднив роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень, оформленого протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019. Більше того, слід звернути увагу на те, що з моменту оприлюднення Позивачем роз’яснень на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, до моменту закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів. Частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Тобто, якщо б дійсно Позивач пропустив строк оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснень щодо тендерної документації, то все одно дане порушення Позивачем було усунуто 27.12.2019, а тому, зважаючи на те, що до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів, електронна система не продовжувала строк подання тендерних пропозицій на 7 днів. Зважаючи на вищевикладене, в діях Позивача відсутні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому відповідно висновок Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c є протиправним, необгрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Частиною 10 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику процедури закупівлі надано право у разі незгоди з інформацією, викладеною у висновку, оскаржити даний висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч.1 ст.19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Згідно положень пунктів 1-2, 7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративною справою є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій. Суб'єктом владних повноважень визнається орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Держаудитслужба, відповідно до п.п.3 п.4 Положення, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Отже, Державна аудиторська служба України, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб'єктом владних повноважень, відтак зазначений спір є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Таким чином, в силу статті 19 КАС України на категорії даних справ поширюється юрисдикція адміністративних судів. Частиною 1 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Як вже зазначалося вище, згідно частини 10 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право оскаржити висновок за результатами моніторингу до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Зважаючи на те, що Висновок Відповідача був оприлюднений в електронній системі закупівель 14.02.2020, строк його оскарження спливає 28.02.2020, включно. Крім того, державне підприємство «Центр оцінки та інформації» повідомляє, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 5, 19, 44, 159-161, 168 Кодексу адміністративного судочинства України, - П Р О Ш У: 1. Прийняти даний адміністративний позов до розгляду та порушити провадження у справі; 2. Визнати протиправним та скасувати Висновок Державної аудиторської служби України про результатами моніторингу закупівлі за унікальним номером на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-19-001829-c, яка проводилася державним підприємством «Центр оцінки та інформації» за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія). 3. Стягнути з Державної аудиторської служби України на користь державного підприємства «Центр оцінки та інформації» понесені судові витрати, пов’язані із розглядом справи. Додатки: 1. Копія Статуту державного підприємства «Центр оцінки та інформації»; 2. Копія наказу від 24.07.2019 № 139/01; 3. Копія наказу від 23.07.2019 № 2109/к; 4. Інформація із сайту PROZORRO за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-001829-c; 5. Інформація із сайту Судово-юридична газета в Україні за посиланням: https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu; 6. Копія протоколу тендерного комітету № 72 від 26.12.2019; 7. Докази сплати судового збору. 8. Копія позовної заяви з додатками для Відповідача. 28.02.2020 В.о. директора ДП «ЦОІ» __________________ Віталій ГУЦУЛ |
Дата публікації: | 28 лютого 2020 |
Документи:
28 лютого 2020 16:10
|
Електронний підпис |
28 лютого 2020 16:04
|
Платіжне доручення |
28 лютого 2020 16:04
|
Адміністративний позов |
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП «Центр оцінки та інформації» |
Код ЄДРПОУ: | 00209131 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
2 950 113,60
UAH з ПДВ
|
2 752 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
3 100 720,00
UAH з ПДВ
|
2 752 679,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
3 480 400,00
UAH з ПДВ
|
2 752 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
3 053 260,00
UAH з ПДВ
|
2 784 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
3 005 800,00
UAH з ПДВ
|
2 810 581,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
2 997 890,00
UAH з ПДВ
|
2 846 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
2 952 771,36
UAH з ПДВ
|
2 952 771,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
3 227 280,00
UAH з ПДВ
|
3 227 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" #34633789 |
Переможець |
2 752 675,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 20:43
|
Дод угода _ 11 від 29.01.2021 Енергоінвестпроект.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 20:41
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 17:14
|
Дод угода _ 10 від 26.01.2021 Енергоінвестпроект.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:20
|
Дод угода _ 9 від 31.12.2020 Енергоінвестпроект.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:12
|
Дод угода _ 8 від 31.12.2020 Енергоінвестпроект.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:04
|
Дод угода _ 7 від 31 грудня 2020 Енергоінвестпроект.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 11:40
|
Додаткова угода _ 6 від 17 грудня 2020.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 14:36
|
Додаткова угода _ 5 від 05.10.2020.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 15:31
|
Додаткова угода _ 4 від 31.07.2020.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:36
|
Додаткова угода _ 3 від 23.07.2020.pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 16:55
|
Додаткова угода _ 2 від 05 червня 2020 (електрична енергія).pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 16:10
|
Додаткова угода _ 1 від 30 березня 2020.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 10:12
|
Договір _ 07-46_20 21 лютого 2020 про постачання електричної енергії.pdf | укладений |
21 лютого 2020 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна підписанта договору |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.7 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | не застосування додоткової угоди № 6 від 17.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 7 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 4.4 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України №Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | № 07-46/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |