Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

постачання електричної енергії
electricity supply
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-12-19-001829-c 0d92b0543c914e38b42df784e2c0d480
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Людмила Іванівна

+380445178384 tender@dpcoi.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП «Центр оцінки та інформації»
Код ЄДРПОУ: 00209131
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Контактна особа: Руденко Людмила Іванівна
+380445178384
tender@dpcoi.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE "Assessment and Information center"
National ID: 00209131
Contact point: Rudenko Ludmila Ivanivna
+380445178384
tender@dpcoi.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 18:10
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:05
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 грудня 2019 18:05
Enquiries until: 10 січня 2020 18:10
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 18:10

Information

Estimated total value: 3 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1582000 кВт*год
постачання електричної енегргії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

electricity supply
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 15 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку електроенергія Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 18:06
Додаток 6 переможець.doc
19 грудня 2019 18:06
Додаток 5 договір.docx
19 грудня 2019 18:06
Додаток 4 пропозицiя.doc
19 грудня 2019 18:06
Додаток 3 правомочнiсть.doc
19 грудня 2019 18:06
Додаток 2 технічні вимоги.doc
19 грудня 2019 18:06
Додаток 1 ст.17.doc
19 грудня 2019 18:06
Тендерна документація від 19.12.19.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 20 грудня 2019 09:05
Дата відповіді: 27 грудня 2019 15:08
1. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з передачі електричної енергії НЕК "Укренерго? Якщо так, то який саме (просимо надати посилання на відповідну Постанову НКРЕКП). 2. Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? 3. Яким чином Замовник (Споживач) здійснюватиме оплату вартості послуг з розподілу: через електропостачальника або напряму оператору системи розподілу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови постачання електричної енергії зазначено в проекті Договору про постачання (закупівлю) електричної енергії, що міститься у Додатку 5 тендерної документації.
Запит інформації для складання тендерної пропозиції
Дата подання: 20 грудня 2019 09:05
Дата відповіді: 27 грудня 2019 12:20
До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 1. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 2. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи "Б".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки обліку електроенергії віднесено до групи "Б" - без АСКОЕ.
Наводимо обсяг прогнозованого місячного споживання на лютий-грудень 2020 року (квтг):
лютий --- 175000; березень -- 267000;
квітень -- 150000; травень -- 135000;
червень -- 135000; липень -- 130000;
серпень -- 135000; вересень -- 130000;
жовтень -- 150000; листопад -- 175000;
грудень -- 175000.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000061 ● 47db8fc3c6744f13ba61f4e3f40d75b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-12-19-001829-c 19.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» (ДП «ЦОІ»)( далі –– Замовник) відповідно до висновку Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c повідомляє наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. У ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, в противному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. При цьому слід звернути увагу, на те, що стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагає від Замовника будь-яких дій щодо продовження строку подання тендерних пропозицій у разі несвоєчасної надання роз’яснень. Таке продовження відбувається автоматично електронною системою у разі якщо на момент настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишиться питання без роз’яснення замовника, тобто система автоматично заблокує подальше проведення закупівлі, а строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується не менш як на сім днів. Щодо оприлюднення 27.12.2019 роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, слід зазначити наступне. 24.12.2019 відбулося мінування адміністративної будівлі Замовника (див. https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu), що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15. У зв’язку з чим правоохоронними органами були повністю евакуйовані особи, які перебували в даній будівлі, в тому числі і працівники Замовника, що в свою чергу паралізувало роботу його тендерного комітету. На наступний робочий день, а саме 26.12.2019, відбулося засідання тендерного комітету на якому били розглянуті запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019. За результатами розгляду даних запитань тендерним комітетом було прийнято рішення щодо надання відповідних роз’яснень, яке було оформлене протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019, та прийнято рішення щодо необхідності оприлюднення роз’яснень відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення до тендерної документації (у разі наявності) оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх надання. Таким чином, Замовник керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі», 27.12.2019 оприлюднив роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень, оформленого протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019. Більше того, слід звернути увагу на те, що з моменту оприлюднення Замовником роз’яснень на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, до моменту закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів, а тому, відповідно, електронна система не продовжувала строк подання тендерних пропозицій на 7 днів. Зважаючи на вищевикладене, в діях Замовника відсутні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому відповідно висновок Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c є протиправним, необгрунтованим та таким, що не підлягає виконанню. Також, слід зазначити, що під час проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг, у тому числі закупівлі UA-2019-12-19-001829-c, ДП «ЦОІ» завжди дотримується всіх принципів здійснення закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: –– добросовісна конкуренція серед учасників; –– максимальна економія та ефективність; –– відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; –– недискримінація учасників; –– об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

2020-02-20 17:29:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Окружний адміністративний суд м. Києва 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра, 8, корпус 1 Позивач: Державне підприємство «Центр оцінки та інформації» вул. Є. Сверстюка, 15, м. Київ, 02002 код ЄДРПОУ 00209131 тел. 044-517-70-20 E-mail: office@dpcoi.сom.ua Відповідач: Державна аудиторська служба України 04070, м. Київ, вул. П. Сагайдачного, 4 Код ЄДРПОУ 40165856 Тел. 044-485-17-76 E-mail: postmast@dkrs.gov.ua Позов немайнового характеру АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 19 грудня 2019 року державним підприємством «Центр оцінки та інформації» (далі – Позивач) через електронну систему закупівель було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія), а також тендерну документацію до даної процедури. Ознайомитися з даною процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою можна на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-001829-c. На підставі наказу Державної аудиторської служби України (далі – Відповідач) від 23.01.2020 № 14 «Про початок моніторингу закупівель», Державною аудиторською службою України 24.01.2020 розпочато моніторинг закупівлі за унікальним номером на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-19-001829-c, яка проводилася державним підприємством «Центр оцінки та інформації» за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія). За результатами моніторингу даної закупівлі Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель 14.02.2020 року був оприлюднений висновок за результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок). Як зазначено Відповідачем у Висновку, на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, Замовник оприлюднив роз’яснення 27.12.2019, у зв’язку з чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання таких роз’яснень. Таким чином, на думку Відповідача за результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 23 Закону, у зв’язку з чим, Позивача зобов’язано вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Позивач не погодується з Висновком Відповідача, вважає його протиправним, необгрунтованим та безпідставним, а також таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Частиною 1 статті 2 Закону передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. При цьому визначення поняття «замовник» наведено в пункті 9 частини 1 статті 1 Закону. Так, замовниками в розумінні Закону є органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Разом з тим, не зважаючи на те, що Позивач заснований на державній власності і належить до сфери управління Міністерства юстиції України, він не є замовником в розумінні закону, оскільки, не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів, а свою діяльність здійснює виключно на промисловій та комерційній основі. Тобто, Позивач не зобов’язаний при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг застосовувати положення Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до пункту 1.1 Статуту Державного підприємства «Центр оцінки та інформації», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.08.2017 № 2612/5, Позивач є комерційним підприємством, основною метою якого є отримання прибутку (п. 10.1 Статуту). Відповідно до пункту 3.1 Статуту головною метою Підприємства є надання консультаційних, інформаційних, аналітичних, маркетингових послуг з метою задоволення потреб держави, фізичних та юридичних осіб. Основним видом діяльності Позивача є видання журналів і періодичних видань, зокрема, бюлетеня «Офіційний вісник України» та журналу «Бюлетень Мін’юсту України». Видання та розповсюдження даних періодичних видань Позивачем здійснюється без залучення бюджетних коштів, а виключно за рахунок власних коштів підприємства шляхом їх розповсюдження серед органів державної та місцевої влади, судових органів, підприємств, установ та організацій тощо. Передплата періодичних видань, видавцем яких є Позивач, здійснюється в усіх поштових відділеннях чи на сайті ПАТ «Укрпошта» www.ukrposhta.ua, інших передплатних агенціях або безпосередньо через редакцію державного підприємства «Центр оцінки та інформації». Таким чином, Позивач за організаційно-правовою формою є державним комерційним підприємством, яке здійснює свою діяльність на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, а також на промисловій та комерційній основі з метою отримання прибутку. Положеннями частини 1 статті 73 Господарського кодексу України передбачено, що державне унітарне підприємство утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління. При цьому. Відповідно до частини 9 цієї ж статті державні унітарні підприємства діють як державні комерційні підприємства або казенні підприємства. Частиною 1 статті 74 Господарського кодексу України передбачено, що державне комерційне підприємство є суб'єктом підприємницької діяльності, діє на основі статуту або модельного статуту і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном згідно з цим Кодексом та іншими законами, прийнятими відповідно до цього Кодексу. При цьому, слід зазначати, що Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено використовувати електронну систему закупівель іншим юридичним особам публічного права, які не є замовниками в розумінні Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, з метою дотримання принципів здійснення закупівель щодо максимальної економія та ефективність використання коштів підприємства, запобіганню корупційним діям і зловживанням тощо, Позивачем було прийнято рішення щодо закупівлі товарів, робіт і послуг через електронну систему закупівель з метою відбору постачальників для укладення договору. При цьому, слід зазначити, що ні статтею 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», ні іншими законами та нормативно-правовими, які регламентують діяльність Державної аудиторської служби України, Відповідач не наділений повноваженнями щодо моніторингу закупівель, які проводяться особами, які не є замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо Висновку Відповідача про виявлені порушення статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. У ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 7 днів. Таким чином, можна зробити висновок, що розкриття тендерних пропозицій не відбудеться до тих пір поки замовником не буде надано роз’яснення щодо змісту тендерної документації, в противному випадку система автоматично продовжуватиме подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. При цьому слід звернути увагу, на те, що стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагає від Замовника будь-яких дій щодо продовження строку подання тендерних пропозицій у разі несвоєчасної надання роз’яснень. Таке продовження відбувається автоматично електронною системою у разі якщо на момент настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишиться питання без роз’яснення замовника, тобто система автоматично заблокує подальше проведення закупівлі, а строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується не менш як на сім днів. Щодо оприлюднення 27.12.2019 роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, слід зазначити наступне. 24.12.2019 відбулося мінування адміністративної будівлі Позивача, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15. У зв’язку з чим правоохоронними органами були повністю евакуйовані особи, які перебували в даній будівлі, в тому числі і працівники Позивача, що в свою чергу паралізувало роботу його тендерного комітету. Інформація щодо мінування адміністративної будівлі Позивача знаходиться за посиланням: https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu На наступний робочий день, а саме 26.12.2019, відбулося засідання тендерного комітету Позивача на якому били розглянуті запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019. За результатами розгляду даних запитань тендерним комітетом було прийнято рішення щодо надання відповідних роз’яснень, яке було оформлене протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019, та прийнято рішення щодо необхідності оприлюднення роз’яснень відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення до тендерної документації (у разі наявності) оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх надання. Таким чином, Позивач керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі», 27.12.2019 оприлюднив роз’яснення на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення про надання роз’яснень, оформленого протоколом тендерного комітету № 72 від 26.12.2019. Більше того, слід звернути увагу на те, що з моменту оприлюднення Позивачем роз’яснень на запитання учасників, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.12.2019, до моменту закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів. Частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Тобто, якщо б дійсно Позивач пропустив строк оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснень щодо тендерної документації, то все одно дане порушення Позивачем було усунуто 27.12.2019, а тому, зважаючи на те, що до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій залишалося більше 20-ти днів, електронна система не продовжувала строк подання тендерних пропозицій на 7 днів. Зважаючи на вищевикладене, в діях Позивача відсутні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому відповідно висновок Державної аудиторської служби про результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-19-001829-c є протиправним, необгрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Частиною 10 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику процедури закупівлі надано право у разі незгоди з інформацією, викладеною у висновку, оскаржити даний висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Пунктом 1 ч.1 ст.19 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Згідно положень пунктів 1-2, 7 ч.1 ст.4 КАС України адміністративною справою є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій. Суб'єктом владних повноважень визнається орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг. Згідно з Положенням про Державну аудиторську службу України (далі - Положення №43), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016 року, Державна аудиторська служба України (далі - Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Держаудитслужба, відповідно до п.п.3 п.4 Положення, реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до пункту 7 Положення, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи. Отже, Державна аудиторська служба України, у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб'єктом владних повноважень, відтак зазначений спір є справою адміністративної юрисдикції та підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства. Таким чином, в силу статті 19 КАС України на категорії даних справ поширюється юрисдикція адміністративних судів. Частиною 1 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами. Як вже зазначалося вище, згідно частини 10 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право оскаржити висновок за результатами моніторингу до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Зважаючи на те, що Висновок Відповідача був оприлюднений в електронній системі закупівель 14.02.2020, строк його оскарження спливає 28.02.2020, включно. Крім того, державне підприємство «Центр оцінки та інформації» повідомляє, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. На підставі вищезазначеного, керуючись ст.ст. 5, 19, 44, 159-161, 168 Кодексу адміністративного судочинства України, - П Р О Ш У: 1. Прийняти даний адміністративний позов до розгляду та порушити провадження у справі; 2. Визнати протиправним та скасувати Висновок Державної аудиторської служби України про результатами моніторингу закупівлі за унікальним номером на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-19-001829-c, яка проводилася державним підприємством «Центр оцінки та інформації» за предметом: Постачання електричної енергії (код ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія). 3. Стягнути з Державної аудиторської служби України на користь державного підприємства «Центр оцінки та інформації» понесені судові витрати, пов’язані із розглядом справи. Додатки: 1. Копія Статуту державного підприємства «Центр оцінки та інформації»; 2. Копія наказу від 24.07.2019 № 139/01; 3. Копія наказу від 23.07.2019 № 2109/к; 4. Інформація із сайту PROZORRO за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-19-001829-c; 5. Інформація із сайту Судово-юридична газета в Україні за посиланням: https://sud.ua/ru/news/ukraine/157568-u-kiyevi-zaminuvali-ofis-protidiyi-reyderstvu; 6. Копія протоколу тендерного комітету № 72 від 26.12.2019; 7. Докази сплати судового збору. 8. Копія позовної заяви з додатками для Відповідача. 28.02.2020 В.о. директора ДП «ЦОІ» __________________ Віталій ГУЦУЛ
Дата публікації: 28 лютого 2020

Документи:

28 лютого 2020 16:10
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:04
Платіжне доручення
28 лютого 2020 16:04
Адміністративний позов

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2020
UA-2019-12-19-001829-c0d92b0543c914e38b42df784e2c0d480
Найменування: ДП «Центр оцінки та інформації»
Код ЄДРПОУ: 00209131
Місцезнаходження: 02002, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 12:55
Електронний підпис
20 січня 2020 12:55
Електронний підпис
20 січня 2020 12:55
Реєстр документів.pdf
20 січня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2020 19:00
Електронний підпис
10 січня 2020 19:00
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 18:23
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:23
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:23
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 18:20
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:20
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:19
технічні вмоги.pdf
23 грудня 2019 18:19
Статут+опис.pdf
23 грудня 2019 18:19
Статут.pdf
23 грудня 2019 18:19
ст 17.pdf
23 грудня 2019 18:19
Реєстр.pdf
23 грудня 2019 18:19
ЛІЦЕНЗІЯ ЛТД ел.ен.PDF
23 грудня 2019 18:19
Копія Витягу ПДВ.pdf
23 грудня 2019 18:19
КОП.ЄДРПОУ ВІД 25.11.pdf
23 грудня 2019 18:19
ДСТУ гарантійний лист.pdf
23 грудня 2019 18:19
Додаток 5 договір.pdf
23 грудня 2019 18:19
Витяг ЄДРкоп.pdf
23 грудня 2019 18:19
Виписка ЄДР оригінал.pdf
23 грудня 2019 18:19
Виписка ЄДР копія.pdf
23 грудня 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 13:48
Електронний підпис
17 січня 2020 13:48
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 10:46
Електронний підпис
17 січня 2020 10:46
Електронний підпис
17 січня 2020 10:46
Статут 2019.pdf
17 січня 2020 10:46
проект договору.pdf
17 січня 2020 10:46
Наказ на директора.pdf
17 січня 2020 10:46
ВИТЯГ 12, 2019.pdf
17 січня 2020 10:46
457 Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 10:46
453 бенефеціар.pdf
17 січня 2020 10:46
452 Право підпису.pdf
17 січня 2020 10:46
420 Захист довкілля.pdf
17 січня 2020 10:46
414 Лист про постанову.pdf
17 січня 2020 10:46
412 Право підпису.pdf
17 січня 2020 10:46
411 Стаття 16.pdf

Документи

Публічні документи

17 січня 2020 11:34
Електронний підпис
17 січня 2020 11:34
Електронний підпис
17 січня 2020 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
17 січня 2020 11:09
Статут.pdf
17 січня 2020 11:09
Проект договору.pdf
17 січня 2020 11:09
Доідка щодо АО.pdf
17 січня 2020 11:09
Довідки по ст.17.pdf
17 січня 2020 11:09
Довідка щодо санкцій.pdf
17 січня 2020 11:09
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 13:07
Електронний підпис
20 січня 2020 13:07
Електронний підпис
20 січня 2020 13:04
Програма АК.pdf
20 січня 2020 13:04
Статут 21.01.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Витяг ЄДР 05.12.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Паспорт.pdf
20 січня 2020 13:03
Постанова.pdf
20 січня 2020 13:03
Наказ АК.pdf
20 січня 2020 13:03
Опис 21.01.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Баланс 3 квартал.pdf
20 січня 2020 13:03
Протокол директор.pdf
20 січня 2020 13:03
Виписка з ЄДР.pdf
20 січня 2020 13:03
Наказ директор.pdf
20 січня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2020 13:03
661 дпроект договору.pdf
20 січня 2020 13:03
665 захист довкілля.pdf
20 січня 2020 13:03
669 всі договори.pdf
20 січня 2020 13:03
658 ст17.pdf
20 січня 2020 13:03
663 ліцензія.pdf
20 січня 2020 13:03
667 обробка даних.pdf
20 січня 2020 13:03
670 бенефіціар.pdf
20 січня 2020 13:03
662 згода з проектом.pdf
20 січня 2020 13:03
666 санкції.pdf
20 січня 2020 13:03
664 якість.pdf
20 січня 2020 13:03
657 ст16.pdf
20 січня 2020 13:03
655 специфікація.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 15:30
Електронний підпис
20 січня 2020 15:30
Електронний підпис
20 січня 2020 15:29
Форма оподаткування.pdf
20 січня 2020 15:29
Пропозиція.pdf
20 січня 2020 15:29
Пропозиція-цінова.pdf
20 січня 2020 15:29
ПД.pdf
20 січня 2020 15:29
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
20 січня 2020 15:29
Копія Витягу ПДВ.PDF
20 січня 2020 15:29
Довідки по ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 12:30
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:30
dovidka_mvs.7z
10 лютого 2020 12:26
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:00
Податкова 29.01.2020.pdf
06 лютого 2020 11:00
dovidka_MVS.zip
20 січня 2020 17:49
Електронний підпис
20 січня 2020 15:30
МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
20 січня 2020 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
20 січня 2020 15:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 січня 2020 15:30
Цінова пропозиція_.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 16:49
Електронний підпис
20 січня 2020 16:49
Електронний підпис
20 січня 2020 16:46
Протокол ЗЗУ.pdf
20 січня 2020 16:46
Проект договору.pdf
20 січня 2020 16:46
№9176 довідка санкції.pdf
20 січня 2020 16:46
№9168 довідка ст17.pdf
20 січня 2020 16:46
№9171 технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 2 950 113,60
UAH з ПДВ
2 752 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 3 100 720,00
UAH з ПДВ
2 752 679,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 3 480 400,00
UAH з ПДВ
2 752 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 3 053 260,00
UAH з ПДВ
2 784 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" 3 005 800,00
UAH з ПДВ
2 810 581,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 2 997 890,00
UAH з ПДВ
2 846 018,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" 2 952 771,36
UAH з ПДВ
2 952 771,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 3 227 280,00
UAH з ПДВ
3 227 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 12:30
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:30
dovidka_mvs.7z
10 лютого 2020 12:26
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:00
Податкова 29.01.2020.pdf
06 лютого 2020 11:00
dovidka_MVS.zip
20 січня 2020 17:49
Електронний підпис
20 січня 2020 15:30
МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
20 січня 2020 15:30
Витяг з ЄДР.pdf
20 січня 2020 15:30
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 січня 2020 15:30
Цінова пропозиція_.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 15:30
Електронний підпис
20 січня 2020 15:30
Електронний підпис
20 січня 2020 15:29
Форма оподаткування.pdf
20 січня 2020 15:29
Пропозиція.pdf
20 січня 2020 15:29
Пропозиція-цінова.pdf
20 січня 2020 15:29
ПД.pdf
20 січня 2020 15:29
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
20 січня 2020 15:29
Копія Витягу ПДВ.PDF
20 січня 2020 15:29
Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 10:46
Електронний підпис
17 січня 2020 10:46
Електронний підпис
17 січня 2020 10:46
Статут 2019.pdf
17 січня 2020 10:46
проект договору.pdf
17 січня 2020 10:46
Наказ на директора.pdf
17 січня 2020 10:46
ВИТЯГ 12, 2019.pdf
17 січня 2020 10:46
457 Цінова пропозиція.pdf
17 січня 2020 10:46
453 бенефеціар.pdf
17 січня 2020 10:46
452 Право підпису.pdf
17 січня 2020 10:46
420 Захист довкілля.pdf
17 січня 2020 10:46
414 Лист про постанову.pdf
17 січня 2020 10:46
412 Право підпису.pdf
17 січня 2020 10:46
411 Стаття 16.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 13:07
Електронний підпис
20 січня 2020 13:07
Електронний підпис
20 січня 2020 13:04
Програма АК.pdf
20 січня 2020 13:04
Статут 21.01.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Витяг ЄДР 05.12.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Паспорт.pdf
20 січня 2020 13:03
Постанова.pdf
20 січня 2020 13:03
Наказ АК.pdf
20 січня 2020 13:03
Опис 21.01.2019.pdf
20 січня 2020 13:03
Баланс 3 квартал.pdf
20 січня 2020 13:03
Протокол директор.pdf
20 січня 2020 13:03
Виписка з ЄДР.pdf
20 січня 2020 13:03
Наказ директор.pdf
20 січня 2020 13:03
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2020 13:03
661 дпроект договору.pdf
20 січня 2020 13:03
665 захист довкілля.pdf
20 січня 2020 13:03
669 всі договори.pdf
20 січня 2020 13:03
658 ст17.pdf
20 січня 2020 13:03
663 ліцензія.pdf
20 січня 2020 13:03
667 обробка даних.pdf
20 січня 2020 13:03
670 бенефіціар.pdf
20 січня 2020 13:03
662 згода з проектом.pdf
20 січня 2020 13:03
666 санкції.pdf
20 січня 2020 13:03
664 якість.pdf
20 січня 2020 13:03
657 ст16.pdf
20 січня 2020 13:03
655 специфікація.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 11:34
Електронний підпис
17 січня 2020 11:34
Електронний підпис
17 січня 2020 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
17 січня 2020 11:09
Статут.pdf
17 січня 2020 11:09
Проект договору.pdf
17 січня 2020 11:09
Доідка щодо АО.pdf
17 січня 2020 11:09
Довідки по ст.17.pdf
17 січня 2020 11:09
Довідка щодо санкцій.pdf
17 січня 2020 11:09
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 12:55
Електронний підпис
20 січня 2020 12:55
Електронний підпис
20 січня 2020 12:55
Реєстр документів.pdf
20 січня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2020 19:00
Електронний підпис
10 січня 2020 19:00
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 18:23
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:23
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:23
Тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 18:20
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:20
Електронний підпис
23 грудня 2019 18:19
технічні вмоги.pdf
23 грудня 2019 18:19
Статут+опис.pdf
23 грудня 2019 18:19
Статут.pdf
23 грудня 2019 18:19
ст 17.pdf
23 грудня 2019 18:19
Реєстр.pdf
23 грудня 2019 18:19
ЛІЦЕНЗІЯ ЛТД ел.ен.PDF
23 грудня 2019 18:19
Копія Витягу ПДВ.pdf
23 грудня 2019 18:19
КОП.ЄДРПОУ ВІД 25.11.pdf
23 грудня 2019 18:19
ДСТУ гарантійний лист.pdf
23 грудня 2019 18:19
Додаток 5 договір.pdf
23 грудня 2019 18:19
Витяг ЄДРкоп.pdf
23 грудня 2019 18:19
Виписка ЄДР оригінал.pdf
23 грудня 2019 18:19
Виписка ЄДР копія.pdf
23 грудня 2019 18:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 16:49
Електронний підпис
20 січня 2020 16:49
Електронний підпис
20 січня 2020 16:46
Протокол ЗЗУ.pdf
20 січня 2020 16:46
Проект договору.pdf
20 січня 2020 16:46
№9176 довідка санкції.pdf
20 січня 2020 16:46
№9168 довідка ст17.pdf
20 січня 2020 16:46
№9171 технічні вимоги.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 13:48
Електронний підпис
17 січня 2020 13:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Переможець 2 752 675,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
2 752 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 20:43
Дод угода _ 11 від 29.01.2021 Енергоінвестпроект.pdf зміни до договору
29 січня 2021 20:41
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 17:14
Дод угода _ 10 від 26.01.2021 Енергоінвестпроект.pdf зміни до договору
26 січня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:20
Дод угода _ 9 від 31.12.2020 Енергоінвестпроект.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:12
Дод угода _ 8 від 31.12.2020 Енергоінвестпроект.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:04
Дод угода _ 7 від 31 грудня 2020 Енергоінвестпроект.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:40
Додаткова угода _ 6 від 17 грудня 2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:36
Додаткова угода _ 5 від 05.10.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:31
Додаткова угода _ 4 від 31.07.2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:36
Додаткова угода _ 3 від 23.07.2020.pdf зміни до договору
23 липня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 16:55
Додаткова угода _ 2 від 05 червня 2020 (електрична енергія).pdf зміни до договору
05 червня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 16:10
Додаткова угода _ 1 від 30 березня 2020.pdf зміни до договору
30 березня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:12
Договір _ 07-46_20 21 лютого 2020 про постачання електричної енергії.pdf укладений
21 лютого 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна підписанта договору
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): не застосування додоткової угоди № 6 від 17.12.2020
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 7 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 4.4 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України №Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: № 07-46/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 365 295,43
UAH (в тому числі ПДВ 394 215,90 UAH)