Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове з умістом жиру 72,5%)
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2019-12-19-001580-a ● fb35552d4ed34db9a68030ebdcb6609f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04593405 |
Місцезнаходження: | 61174, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРІВ, будинок 40 |
Контактна особа: |
Піскун Світлана +380988856654 odtks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 22 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Вся необхідна інформація в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Масло вершкове з умістом жиру 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61174, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Архітекторів,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 січня 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 14:12 |
Оголошення_Масло_на січень-березень 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-19-001580-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець ЧИЧІМОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3102807328
Дата подання: 24 грудня 2019 11:16
Технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження
Щодо вимоги - підтвердження того що і постачальник і виробник мають експлуатаційний дозвіл або зареєстровані як оператори ринку (в залежності від виду продукції). (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Виробники мають всі дозвільні документи на провадження своєї діяльності, згідно (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Тому, надання такого дозвільного документу в складі пропозиції Учасником від виробника є дискримінацією учасників, що значно звужує коло Учасників.
Щодо надання - результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Надання Учасником декларації виробника/ посвідчення про якість або сертифікату відповідності - це вже гарантія якості, а вимоги надання лабораторії на момент подачі пропозиції, вже є дискримінацією, що значно звужує коло Учасників. Надання результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) повинні вимагатися Замовником лише, коли Замовник має сумнів щодо якості поставленої продукції, а не на момент подачі пропозиції.
Щодо вимоги - Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказати: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо.Учасник не має компетенції впливати на документи, які видаються іншими установами, їх порядок, зміст чи інше. Тому вказані вимоги Замовника дискримінують Учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести Замовника відповідні зміни до Оголошення!
Розгорнути
Згорнути
Щодо надання - результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Надання Учасником декларації виробника/ посвідчення про якість або сертифікату відповідності - це вже гарантія якості, а вимоги надання лабораторії на момент подачі пропозиції, вже є дискримінацією, що значно звужує коло Учасників. Надання результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) повинні вимагатися Замовником лише, коли Замовник має сумнів щодо якості поставленої продукції, а не на момент подачі пропозиції.
Щодо вимоги - Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказати: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо.Учасник не має компетенції впливати на документи, які видаються іншими установами, їх порядок, зміст чи інше. Тому вказані вимоги Замовника дискримінують Учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести Замовника відповідні зміни до Оголошення!
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2020 11:02
На превеликий жаль, із-за технічних проблем, не мали змоги раніше відреагувати на Вашу вимогу. Дуже вибачаємось за некоректно прописані вимоги, адже ні в якому разі ми не хотіли звужувати коло Учасників.
На стадії «Аукціон» не можливо зробити зміни в Оголошення. Хотіли б надати пояснення по технічним вимогам до товару та способу їх підтвердження:
1) Щодо Підтвердження того що і постачальник і виробник мають експлуатаційний дозвіл або зареєстровані як оператори ринку (в залежності від виду продукції). (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Надання постачальником експлуатаційного дозволу від виробника – не є обов’язковим.
2) Щодо Результатів досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Ця вимога не є обов’язковою.
3) Щодо вимоги до декларації виробника викласти її у новій редакції: «Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларацією виробника».
На стадії «Аукціон» не можливо зробити зміни в Оголошення. Хотіли б надати пояснення по технічним вимогам до товару та способу їх підтвердження:
1) Щодо Підтвердження того що і постачальник і виробник мають експлуатаційний дозвіл або зареєстровані як оператори ринку (в залежності від виду продукції). (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Надання постачальником експлуатаційного дозволу від виробника – не є обов’язковим.
2) Щодо Результатів досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Ця вимога не є обов’язковою.
3) Щодо вимоги до декларації виробника викласти її у новій редакції: «Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларацією виробника».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГО" |
18 750,00
UAH з ПДВ
|
18 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" |
22 347,00
UAH з ПДВ
|
22 347,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
22 365,00
UAH з ПДВ
|
22 365,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІГО" #38632218 |
Переможець |
18 750,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2020 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
05 (2).pdf | зміни до договору |
24 січня 2020 15:21
|
Дог. 05-01_Масло.pdf | укладений |
10 січня 2020 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та внесення змін до специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |