Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове з умістом жиру 72,5%)
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2019-12-19-001580-a fb35552d4ed34db9a68030ebdcb6609f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Піскун Світлана

+380988856654 odtks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ"
Код ЄДРПОУ: 04593405
Місцезнаходження: 61174, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРІВ, будинок 40
Контактна особа: Піскун Світлана
+380988856654
odtks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 13:14
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вся необхідна інформація в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 кг
Масло вершкове з умістом жиру 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Архітекторів,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 січня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-001580-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець ЧИЧІМОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА, Код ЄДРПОУ:3102807328
Дата подання: 24 грудня 2019 11:16
Технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження
Щодо вимоги - підтвердження того що і постачальник і виробник мають експлуатаційний дозвіл або зареєстровані як оператори ринку (в залежності від виду продукції). (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Виробники мають всі дозвільні документи на провадження своєї діяльності, згідно (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Тому, надання такого дозвільного документу в складі пропозиції Учасником від виробника є дискримінацією учасників, що значно звужує коло Учасників.
Щодо надання - результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Надання Учасником декларації виробника/ посвідчення про якість або сертифікату відповідності - це вже гарантія якості, а вимоги надання лабораторії на момент подачі пропозиції, вже є дискримінацією, що значно звужує коло Учасників. Надання результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) повинні вимагатися Замовником лише, коли Замовник має сумнів щодо якості поставленої продукції, а не на момент подачі пропозиції.
Щодо вимоги - Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказати: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо.Учасник не має компетенції впливати на документи, які видаються іншими установами, їх порядок, зміст чи інше. Тому вказані вимоги Замовника дискримінують Учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести Замовника відповідні зміни до Оголошення!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 січня 2020 11:02
На превеликий жаль, із-за технічних проблем, не мали змоги раніше відреагувати на Вашу вимогу. Дуже вибачаємось за некоректно прописані вимоги, адже ні в якому разі ми не хотіли звужувати коло Учасників.
На стадії «Аукціон» не можливо зробити зміни в Оголошення. Хотіли б надати пояснення по технічним вимогам до товару та способу їх підтвердження:
1) Щодо Підтвердження того що і постачальник і виробник мають експлуатаційний дозвіл або зареєстровані як оператори ринку (в залежності від виду продукції). (ст.23,25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Надання постачальником експлуатаційного дозволу від виробника – не є обов’язковим.
2) Щодо Результатів досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки чи ін.) видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для того чи іншого виду продукції. Ця вимога не є обов’язковою.
3) Щодо вимоги до декларації виробника викласти її у новій редакції: «Кожну транспортну партію супроводжувати посвідченням про якість або декларацією виробника».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРІГО" 18 750,00
UAH з ПДВ
18 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ" 22 347,00
UAH з ПДВ
22 347,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 22 365,00
UAH з ПДВ
22 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 13:19
тех.паспорт авто 7764.PDF
27 грудня 2019 13:19
Паспорт Чичімов Є.О..PDF
27 грудня 2019 13:19
Мед. книжка водія.PDF
27 грудня 2019 13:19
Витяг з ЄДР.PDF
27 грудня 2019 13:19
Якісні документи.PDF
27 грудня 2019 13:19
Цінова пропозиція.PDF
27 грудня 2019 13:18
Експертний висновок.PDF

Публічні документи

30 грудня 2019 12:52
транспорт.pdf
30 грудня 2019 12:52
ТП_масло.pdf
30 грудня 2019 12:52
статут копия.pdf
30 грудня 2019 12:52
качес.масло.pdf
30 грудня 2019 12:52
експ_дозв.pdf
30 грудня 2019 12:52
витяг_спецюр_24_12.pdf
30 грудня 2019 12:52
витяг_НДС.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 15:29
экс дозвил.pdf
28 грудня 2019 15:29
Устав.pdf
28 грудня 2019 15:29
техпаспорта.pdf
28 грудня 2019 15:29
протокол засновників.pdf
28 грудня 2019 15:29
експертний висновок.pdf
28 грудня 2019 15:29
договора оренди авто.pdf
28 грудня 2019 15:29
Довідка щодо підпису.pdf
28 грудня 2019 15:29
вытяг НДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРІГО"

ТОВ "СПЕЦЮРЗАХИСТ"

ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРІГО"
#38632218
Переможець 18 750,00
UAH з ПДВ
06 січня 2020 14:09

Документи

06 січня 2020 14:09
Прот 5_Масло.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРІГО"
#38632218
18 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2020 14:09
Прот 5_Масло.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
05 (2).pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Дог. 05-01_Масло.pdf укладений
10 січня 2020 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 18 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 125,00 UAH)