Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ)
Очікувана вартість
349 860,00 UAH
UA-2019-12-19-001208-c 031f8372837b4baab39935f8caaa4953
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухта Ірина Миколаївна

+380322271695 sol_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Код ЄДРПОУ: 41850927
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Солонка, вул. Центральна, будинок 3
Контактна особа: Кухта Ірина Миколаївна
+380322271695
sol_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:47
Очікувана вартість: 349 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ ШКІЛ. (ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ; Об’єм надання послуг: 1 (одна) послуга (згідно Додатку 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, ЗНЗ Відділу освіти, культури, туризму, молоді і спорту сільської ради Солонківської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 14:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
19 грудня 2019 14:50
Додаток 4.doc
19 грудня 2019 14:50
Додаток 3.doc
19 грудня 2019 14:50
Додаток 2.doc
19 грудня 2019 14:50
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна 349 860,00
UAH з ПДВ
349 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колпак Богданна Казимирівна 349 860,00
UAH з ПДВ
349 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 19:12
Кваліф.вим.ст 17.PDF
03 січня 2020 19:12
Витяг ЄП Паськевич.PDF
03 січня 2020 19:12
Виписка Паськевич 1901.PDF
03 січня 2020 19:12
Довідка про повноваж.PDF
03 січня 2020 19:12
Дов.довкілля.PDF
03 січня 2020 19:12
пасп.Паськевич.PDF
03 січня 2020 19:12
Мед.кн..PDF
03 січня 2020 19:12
Трудов.кн.PDF
03 січня 2020 19:12
Гарант.залуч.працівн.PDF
03 січня 2020 19:12
Згода_договір прект.PDF
03 січня 2020 19:12
Інформ.про працівн.PDF
03 січня 2020 19:12
Наявн.обладн..PDF
03 січня 2020 19:12
техн.завд_меню.PDF
03 січня 2020 19:12
Тенд.пропоз.PDF

Публічні документи

03 січня 2020 21:09
Виписка Колпак.PDF
03 січня 2020 21:09
Витяг ЄП Колпак.PDF
03 січня 2020 21:09
паспорт Колпак.PDF
03 січня 2020 21:09
довкілля.PDF
03 січня 2020 21:09
довід. залуч.праців.PDF
03 січня 2020 21:09
довідка обладн.PDF
03 січня 2020 21:09
досвід надан.послуг.PDF
03 січня 2020 21:09
норм.санкц.закон.PDF
03 січня 2020 21:09
ст. 17.PDF
03 січня 2020 21:09
техн.завд_меню.PDF
03 січня 2020 21:09
тендерн.пропоз.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Паськевич Ірина Євгенівна

ФОП Колпак Богданна Казимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна
#2833907367
Переможець 349 860,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Паськевич Ірина Євгенівна #2833907367

№ рішення у справі

63/8-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Паськевич Ірина Євгенівна
#2833907367
349 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 11:48
Звіт.pdf укладений
29 квітня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:17
зміни пролонгація 2.rar зміни до договору
12 лютого 2021 14:57
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:30
Повiдомлення_Кейтеринговi_20__нова.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:27
Повiдомлення_Кейтеринговi.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:27
ДУ_Кейтеринговi_послуги.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:39
Договір.pdf укладений
20 січня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): а) доповнити абзац 3 пункту 3.1 текстом такого змісту: «Сума цього договору з 01.01.2021 по 31.03.2021 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) абзац 10 пункту 10.1 викласти в такій редакції: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021, а в частині гарантійних зобов’язань — до повного виконання Сторонами своїх обов’язків; 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 20% загальної суми Договору за 2020 рік (сума буде уточнена після доведення кошторисних призначень) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. (кількість буде уточнена після доведення кошторисних призначень)
Номер договору про закупівлю: 20/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункту 3.1 доповнити новим абзацом в наступній редакції: «Загальна сума договору про закупівлю №20/01 від 20.01.2020 року за 2020 рік становила 349 860,00 грн. (Триста сорок дев’ять тисяч вісімсот шістдесят грн. 00 коп.). Сума додаткової угоди №2, що не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 69 972,00 грн. (Шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят два грн. 00 коп.) п. 3.1 «Загальна ціна договору складає 419 832,00 грн. (Чотириста дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять два грн. 00 коп.) б) абзац 10 пункту 10.1 викласти в такій редакції: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.05.2021, а в частині гарантійних зобов’язань — до повного виконання Сторонами своїх обов’язків; 13. Номер додаткової угоди. 2 14. Сума договору після внесення змін. 419 832,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (додається окремим файлом)
Номер договору про закупівлю: 20/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 198 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 141,33 UAH)