Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
137 250,00 UAH
UA-2019-12-19-001033-a a3c000d53367476f93337718c0789b4f
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лесів Леся Михайлівна

380342750126 tercentrif@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 19395930
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Коперніка, 1
Контактна особа: Лесів Леся Михайлівна
380342750126
tercentrif@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 137 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Закупівля на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5490 кілограми
Хліб пшеничний, хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Медична, 33, с.Черніїв, Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 77460, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 12:11
13Протокол.PDF
19 грудня 2019 12:06
ХЛІБ Терцентр.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат" 96 707,00
UAH з ПДВ
96 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 14:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат"
#05495259
Переможець 96 707,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 18:48

Документи

26 грудня 2019 18:48
Протокол 15.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 18:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат"
#05495259
96 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2019 18:48
Протокол 15.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір№2.PDF укладений
03 січня 2020 14:50
Договір№2.PDF укладений
03 січня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:51
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML