Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2019-12-19-000760-a 50c37922edf04e52b52cc1a1f46a07ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужільна Ольга Володимирівна

380636481098 cmdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 37898491
Вебсайт: http://vinmedcentr.vn.ua
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Київська, 68
Контактна особа: Кужільна Ольга Володимирівна
380636481098
cmdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:22
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється по потребі на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1280 штуки
Медичні матеріали (33141300-3 – Приладдя для венепункції та забору крові) Система ангіографічна стерильна високого тиску (шприц-колба для інжектора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, Київська, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 11:20
тендерна документація на систему ангіографічну-2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-19-000760-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРКО", Код ЄДРПОУ:30207460
Дата подання: 10 січня 2020 15:24
Вимога щодо визнання переможця
ТОВ “СТАРКО” в особі директора Старішка Олега Івановича просить звернути увагу, що згідно тендерної документації до закупівлі № UA-2019-12-19-000760-a, що була опублікована Вами (Комунальне підприємство "Міський лікувально-діагностичний центр") 19 грудня 2019 року, були виявлені порушення у рішенні про визначення переможця згідно Протоколу засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №305 від 09 січня 2020р., а саме:
В Додатку 2, Медико-технічні вимоги, пункт 8 тендерної документації Замовника має місце вимога:
-Учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів договорів про співпрацю, іншими документами)

Учасник торгів ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" у своїй тендерній пропозиції не надав оригіналів гарантійних листів виробника

Замовник в пункті: “Відхилення тендерних пропозицій” своїй документації зазначає:
.....Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
-тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;

Виходячи з вище зазначеного, пропозиція ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" по закупівлі №UA-2019-12-19-000760-a не відповідає вимогам Тендерної документації.

Відповідно до п.4 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

На підставі викладеного, ТОВ “СТАРКО”, ВИМАГАЄ:
1.Скасувати рішення щодо визнання переможця ТОВ "ТОНУС-ФАРМ"
2.Переглянути рішення тендерного комітету в суворій відповідності з вимогами чинного законодавства.

Просимо звернути увагу на зауваження. Та повідомляємо, що ТОВ “СТАРКО” Код ЄДРПОУ: 30207460 залишає за собою право звернення до АМКУ, в разі не прийняття до уваги даних зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 січня 2020 17:17
За умовами Додатку 2, Медико-технічні вимоги, пункт 8 тендерної документації Замовника:
- Учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів договорів про співпрацю, іншими документами).
Учасник ТОВ «Тонус-Фарм» надав гарантійний лист офіційного представника виробника, що відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

10 січня 2020 15:24
Вимога 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОНУС-ФАРМ" 123 264,00
UAH з ПДВ
123 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРКО" 136 832,80
UAH з ПДВ
136 832,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 13:13
Довідка несудимість
14 січня 2020 13:13
Довідка податки
14 січня 2020 13:13
Довідка
28 грудня 2019 17:31
Тендерна Пропозиція.PDF

Публічні документи

27 грудня 2019 15:57
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:55
лист авторизація.pdf
27 грудня 2019 15:55
декларація шприци.pdf
27 грудня 2019 15:55
instrukcija_po_vikoristanny.pdf.pdf
27 грудня 2019 15:55
гарантійний лист4.pdf
27 грудня 2019 15:55
гарантійний лист3.pdf
27 грудня 2019 15:55
гарантійний лист2.pdf
27 грудня 2019 15:55
гарантійний лист1.pdf
27 грудня 2019 15:55
проект договору.pdf
27 грудня 2019 15:55
тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 15:55
лист згода з договір.pdf
27 грудня 2019 15:55
ліцензування.pdf
27 грудня 2019 15:55
Витяг від 05.12.19.pdf
27 грудня 2019 15:55
Довідка ві-ть до ст 17.pdf
27 грудня 2019 15:55
матер-техн. база.pdf
27 грудня 2019 15:55
тех вимоги.pdf
27 грудня 2019 15:55
Договір ОКПД №7.pdf
27 грудня 2019 15:55
Довідка ЄДРПОУ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОНУС-ФАРМ"

ТОВ "СТАРКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОНУС-ФАРМ"
#33481106
Переможець 123 264,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОНУС-ФАРМ"
#33481106
123 264,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:26
договір-тонус-фарм.pdf укладений
21 січня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 595,20 UAH)