Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП "Запорізька АЕС", м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Оснащення енергоблоків атомних електричних станцій (АЕС) з реакторною установкою ВВЕР-1000 системами дистанційного контролю зусиль в арматурних канатах (АК) системи переднапруження захисної оболонки (СПЗО). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Очікувана вартість
5 510 625,59 UAH
UA-2019-12-19-000497-c 61f7a4e1dcd94bbf921fd1b048301dee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслов Роман Сергійович

(06139)5-73-92 OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Маслов Роман Сергійович
(06139)5-73-92
OOTK39946@MGW.NPP.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 13:41
Очікувана вартість: 5 510 625,59 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП "Запорізька АЕС", м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Оснащення енергоблоків атомних електричних станцій (АЕС) з реакторною установкою ВВЕР-1000 системами дистанційного контролю зусиль в арматурних канатах (АК) системи переднапруження захисної оболонки (СПЗО). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)» (згідно з Технічними вимогами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Технічне переоснащення. ВП "Запорізька АЕС", м. Енергодар, Промислова 133. Енергоблок №5. Реакторне відділення. Оснащення енергоблоків атомних електричних станцій (АЕС) з реакторною установкою ВВЕР-1000 системами дистанційного контролю зусиль в арматурних канатах (АК) системи переднапруження захисної оболонки (СПЗО). Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 45 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000012 ● 91e2f7d54a3547c49abf2880c5a2dc3d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.03.2020 № 53

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2019-12-19-000497-c 19.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Твердження ДАСУ, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, не відповідає дійсності. Аргументовані заперечення додаються.

2020-03-30 14:30:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів визначив розмір грошового забезпечення тендерної пропозиції, що перевищує 0,5 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" 5 082 460,04
UAH
5 082 460,04
UAH
Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" 5 510 625,00
UAH
5 510 625,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 16:09
Електронний підпис
11 січня 2020 12:05
Електронний підпис
03 січня 2020 14:12
Електронний підпис
03 січня 2020 14:10
22 - Дозвіл.pdf
03 січня 2020 14:09
18 - Ліцензія ДАБІУ.PDF
03 січня 2020 14:09
14.1 - Відгуки.pdf
03 січня 2020 14:09
7 - цінова пропозиція.PDF
03 січня 2020 14:09
1 - Лист-заявка.PDF

Публічні документи

03 січня 2020 13:59
Електронний підпис
03 січня 2020 13:59
26 Платіжне доручення.pdf
03 січня 2020 13:59
27 Цінова пропозиція.pdf
03 січня 2020 13:59
04 Статут.pdf
03 січня 2020 13:59
01 Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"

ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
Переможець 5 082 460,04
UAH
24 січня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
5 082 460,04
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 09:32
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 13:07
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
21 вересня 2021 13:07
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 13:44
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:04
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:04
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 10:29
Договір.pdf укладений
12 лютого 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21682-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21682-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 21682-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 30 березня 2022
Сума оплати за договором: 5 828 875,10
UAH (в тому числі ПДВ 971 479,18 UAH)