Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Корнинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04345865 |
Місцезнаходження: | 13514, Україна , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19 |
Контактна особа: |
Марія Осипчук +380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 798 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 16:18 |
Додатки до ТД мр.docx | |
18 грудня 2019 16:18 |
Проект договору.docx | |
18 грудня 2019 16:18 |
ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Присяжнюка Валерія Дмитровича (далі – ФОП Присяжнюк В. Д.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен був: «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів, паспортів якості, посвідчень, тощо)».
Водночас, у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. наявний документ під назвою «Довідка щодо сертифікації», в якій учасник зазначив про відсутність у чинному законодавстві норм про обов’язкову сертифікацію паливної деревини.
Звертаємо увагу Замовника, що згідно з умовами тендерної документації, для підтвердження якості товару учасник міг надати паспорт якості, посвідчення тощо. Жодного обов’язку щодо надання саме сертифікату, встановлено не було.
Таким чином, у випадку необов’язкової сертифікації товару, учасник повинен був надати паспорт якості, або посвідчення, або інший документ, який підтверджував би якісні, кількісні та технічні характеристики товару, що пропонується до постачання.
Однак, у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. відсутні будь-які документи, які підтверджували б відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, що встановлені Замовником, а отже, учасник грубо порушив вимоги тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям.
По-друге, тендерною документацією встановлено вимогу надати: «Лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника)».
Звертаємо увагу Замовника, що у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. відсутній лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, а отже, учасник не підтвердив можливість виконання всіх умов Замовника, що були встановлені тендерною документацією.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати фізичну особу-підприємця Присяжнюка Валерія Дмитровича та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-16-000032 ● 818b957ddb424aeda7d54fb729c8ed18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.01.2020
№ 6
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
28. UA-2019-12-18-003905-b від 18.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи по усуненню порушень виявлених під час аудиту.
2020-02-06 12:09:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" |
742 000,00
UAH
|
725 799,00
UAH
|
Документи |
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
742 994,00
UAH
|
725 800,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
756 000,00
UAH
|
734 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" #1849200054 |
Переможець |
725 799,00
UAH
|
14 січня 2020 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 11:34
|
ДУ№ 1 на розірвання.PDF | укладений |
18 травня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 09:30
|
Договір ст 1.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Договір ст 2.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Договір ст 3.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Договір ст 4.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Договір ст 5.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Специфікація.PDF | укладений |
27 січня 2020 09:29
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
114 264,98
UAH
|
Причини розірвання договору: | На підставі виявлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації, та/або внесення змін до неї. |