Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (Дрова паливні)
Очікувана вартість
798 000,00 UAH
UA-2019-12-18-003905-b ab5064e71df144c5a2e1b920343afa71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Осипчук

+380986270374 kornyn_sel_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Корнинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04345865
Місцезнаходження: 13514, Україна , Житомирська обл., Попільнянський р-н, смт. Корнин, вул. Жовтневої Революції, 19
Контактна особа: Марія Осипчук
+380986270374
kornyn_sel_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:37
Очікувана вартість: 798 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 метр кубічний
Деревина (Дрова паливні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 16:18
Додатки до ТД мр.docx
18 грудня 2019 16:18
Проект договору.docx
18 грудня 2019 16:18
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-18-003905-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375004254
Дата подання: 22 січня 2020 10:37
Оскарження рішення замовника про визнання переможця
Корнинською селищною радою оголошено закупівлю деревини (дров паливних) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 798 000,00 гривень.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Присяжнюка Валерія Дмитровича (далі – ФОП Присяжнюк В. Д.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен був: «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів, паспортів якості, посвідчень, тощо)».
Водночас, у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. наявний документ під назвою «Довідка щодо сертифікації», в якій учасник зазначив про відсутність у чинному законодавстві норм про обов’язкову сертифікацію паливної деревини.
Звертаємо увагу Замовника, що згідно з умовами тендерної документації, для підтвердження якості товару учасник міг надати паспорт якості, посвідчення тощо. Жодного обов’язку щодо надання саме сертифікату, встановлено не було.
Таким чином, у випадку необов’язкової сертифікації товару, учасник повинен був надати паспорт якості, або посвідчення, або інший документ, який підтверджував би якісні, кількісні та технічні характеристики товару, що пропонується до постачання.
Однак, у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. відсутні будь-які документи, які підтверджували б відповідність товару технічним, якісним та кількісним характеристикам, що встановлені Замовником, а отже, учасник грубо порушив вимоги тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям.

По-друге, тендерною документацією встановлено вимогу надати: «Лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника)».
Звертаємо увагу Замовника, що у тендерній пропозиції ФОП Присяжнюка В. Д. відсутній лист-погодження з усіма умовами тендерної документації, а отже, учасник не підтвердив можливість виконання всіх умов Замовника, що були встановлені тендерною документацією.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо дискваліфікувати фізичну особу-підприємця Присяжнюка Валерія Дмитровича та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 13:53
Відповідь на вимогу щодо оскарження рішення про визнання переможця.

Документи подані скаржником

22 січня 2020 10:37
Вимога.pdf

Документи

23 січня 2020 13:53
Відповідь на вимогу.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000032 ● 818b957ddb424aeda7d54fb729c8ed18
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.01.2020
№ 6

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
28. UA-2019-12-18-003905-b від 18.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи по усуненню порушень виявлених під час аудиту.

2020-02-06 12:09:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ" 742 000,00
UAH
725 799,00
UAH
Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 742 994,00
UAH
725 800,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 756 000,00
UAH
734 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 17:57
Електронний підпис
17 січня 2020 17:53
довідка МВС.pdf
17 січня 2020 17:53
Довідка ДФСУ.pdf
02 січня 2020 21:55
Електронний підпис
02 січня 2020 21:53
тех паспорта 001 (1).pdf
02 січня 2020 21:53
тех паспорт1.jpg
02 січня 2020 21:53
тех паспорт 2.png
02 січня 2020 21:53
Проект договора.pdf
02 січня 2020 21:53
паспорт.pdf
02 січня 2020 21:53
індекф. код.pdf
02 січня 2020 21:53
доручення стр 2.pdf
02 січня 2020 21:53
доручення стр 1.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 7.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 6.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 4.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 3.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 2.pdf
02 січня 2020 21:53
Додаток 1.1.pdf
02 січня 2020 21:53
договір оренди.pdf
02 січня 2020 21:53
довіреність одаз 001.pdf
02 січня 2020 21:53
довіреність зіл 131 001.pdf
02 січня 2020 21:53
витяг з ЄДРФ.pdf
02 січня 2020 21:53
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 15:26
Електронний підпис
03 січня 2020 15:08
Технічне завдання.pdf
03 січня 2020 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 15:08
Проект.pdf
03 січня 2020 15:08
Паспорт якості.pdf
03 січня 2020 15:08
Копія ІПН.pdf
03 січня 2020 15:08
Довідка стаття 17.pdf
03 січня 2020 15:08
Виписка 30.09.19.pdf

Публічні документи

29 грудня 2019 18:15
Електронний підпис
29 грудня 2019 18:13
Проект договору.pdf
29 грудня 2019 18:13
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
29 грудня 2019 18:13
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"

ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"
#1849200054
Переможець 725 799,00
UAH
14 січня 2020 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИСЯЖНЮК ВАЛЕРІЙ ДМИТРОВИЧ"
#1849200054
725 799,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 11:34
ДУ№ 1 на розірвання.PDF укладений
18 травня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 09:30
Договір ст 1.PDF укладений
27 січня 2020 09:29
Договір ст 2.PDF укладений
27 січня 2020 09:29
Договір ст 3.PDF укладений
27 січня 2020 09:29
Договір ст 4.PDF укладений
27 січня 2020 09:29
Договір ст 5.PDF укладений
27 січня 2020 09:29
Специфікація.PDF укладений
27 січня 2020 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 264,98
UAH
Причини розірвання договору: На підставі виявлення порушення законодавства в частині складання тендерної документації, та/або внесення змін до неї.