Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакет для сміття
Очікувана вартість
9 480,00 UAH
UA-2019-12-18-003160-b cab80857f6e3401196b187b076bf4096
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 13:08
Очікувана вартість: 9 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 рулон
пакет для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 15:12
ТД_Пакет_для_сміття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 грудня 2019 08:46
Дата відповіді: 20 грудня 2019 12:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
По першому питанню: технічна специфікація не містить посилання на торгову марку або модель, лише конкретні технічні характеристики товару, що є предметом торгів.

По другому питанню:
всі учасники допускаються до торгів. Порядок оцінки визначений в тендерній документації.

По третьому питанню:
згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 9 450,00
UAH з ПДВ
9 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД" 9 480,00
UAH з ПДВ
9 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 17:23
устав.rar
24 грудня 2019 17:23
СЭС пакеты для мусора.pdf
24 грудня 2019 17:23
Справка Альфа банк.pdf
24 грудня 2019 17:23
вытяг НДС.pdf
24 грудня 2019 17:23
Виписка.pdf
24 грудня 2019 17:23
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"

ТОВ Дебют-центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
Відхилено 9 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 15:58
ТОВ Дебют-центр
#39421842
Переможець 9 450,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дебют-центр
#39421842
9 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:26
ДУ1_2УЗШК_ Пакети для сімття (Дебют).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:25
1_ДУ1_2УЗШК_ Пакети для сімття (Дебют).pdf укладений
28 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 11:32
2-узшк.pdf укладений
27 січня 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік в сумі, що не перевищує 20 % від суми договору
Номер договору про закупівлю: 2-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 11 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 890,00 UAH)