«Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)»
Очікувана вартість
26 513 938,07 UAH
UA-2019-12-18-003003-c 43501129c8434a61bf3e22afad51e595
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження замовника: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа замовника: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 21:00
Початок аукціону: 17 січня 2020 14:07
Очікувана вартість: 26 513 938,07 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132 569,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 569,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво аеродрому Міжнародного аеропорту «Дніпропетровськ» (розробка проєктної документації та її експертиза)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості виконання проєктних робіт I етапу, здійснюється протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 70% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проєктно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; Оплата 30% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу та 100% вартості ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання робіт
Дата подання: 20 грудня 2019 17:27
Дата відповіді: 24 грудня 2019 20:14
В п.6.1 проекту договору замовником визначені строки виконання проектних робіт, а саме: «6.1 Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи впродовж 100 календарних днів з дати затвердження Завдання на проєктування за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період погодження проєктної документації у Замовника, проходження експертизи проєкту в експертному органі відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та збір вихідних даних, що здійснюється протягом строку дії Договору, в тому числі формування Завдання на проєктування, та ніяким чином не приведе до затримки виконання Робіт по Договору. Роботи повинні бути виконані Виконавцем та передані Замовнику у відповідності до умов Договору в термін не пізніше 30.06.2020». Просимо надати роз’яснення яким чином та на підставі яких нормативних документів був визначений строк виконання проектних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Строк виконання проектних робіт – директивний, відповідно до протокольного рішення Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:31
Щодо строку виконання і завершення робіт
Згідно п.6.1. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації:
«6.1.Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи впродовж 100 календарних днів з дати затвердження Завдання на проєктування за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період погодження проєктної документації у Замовника, проходження експертизи проєкту в експертному органі відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та збір вихідних даних, що здійснюється протягом строку дії Договору, в тому числі формування Завдання на проєктування, та ніяким чином не приведе до затримки виконання Робіт по Договору. Роботи повинні бути виконані Виконавцем та передані Замовнику у відповідності до умов Договору в термін не пізніше 30.06.2020.»

Просимо повідомити яким чином будуть вирішені наступні ситуації та якими пунктами проєкту договору ці питання врегульовані:
Якщо збір вихідних даних Замовником буде завершено в строк, який не залишить Виконавцю 100 календарних днів до 30.06.2020 року (т.б. в строк після 23.03.2020 року);
Якщо Завдання на проектування буде затверджене після 23.03.2020 року;
Просимо прозоро визначити строки виконання робіт та внести необхідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 20:21
Шановний учаснику! … Замовник не планує створювати перешкоди Виконавцю, під час виконання умов Договору. У випадку виникнення порушень умов Договору Замовником, Виконавець повинен керуватися пунктами 7.3.7 та 11.1 Проєкту Договору.
Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:38
Щодо термінології проєкту договору
Згідно п.6.1. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації:
«6.1. Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи впродовж 100 календарних днів з дати затвердження Завдання на проєктування за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період погодження проєктної документації у Замовника, проходження експертизи проєкту в експертному органі відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проєктів будівництва та проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та збір вихідних даних, що здійснюється протягом строку дії Договору, в тому числі формування Завдання на проєктування, та ніяким чином не приведе до затримки виконання Робіт по Договору. Роботи повинні бути виконані Виконавцем та передані Замовнику у відповідності до умов Договору в термін не пізніше 30.06.2020.»
Згідно п.6.9. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації:
«6.9 Роботи вважаються прийнятими після підписання Сторонами накладної про передачу проєктної документації, отримання позитивного звіту експертного органу та підписання Сторонами Актів здачі-приймання виконаних робіт.»

Що саме Замовник передбачає під терміном “виконані роботи” та чи включають “виконані роботи” етап ІІІ визначений п.5.1.3. проєкту договору: замовлення та проходження експертизи, строк якої, як зазначалося вище в п.6.1, не входить до строку виконання робіт, але є їх частиною згідно п.5.1.1. проєкту договору. Просимо відкоригувати проєкт договору згідно наданої відповіді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 20:20
Шановний учаснику! Розділ 5 - це «Порядок здійснення оплати», а розділ 6 – це «Виконання робіт». Кінцевий результат, який планує отримати Замовник у строк до 30.06.2020 року, це комплект документації відповідно до п.6.6 Проєкту Договору. Оплачувати Роботи третього етапу Замовник планує виключно після отримання позитивного висновку експертної організації.
Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:39
Щодо умов для підписання актів здачі-приймання виконаних робіт
Згідно п.5.2. Додатку 6 (проєкту договору) Тендерної документації:
«5.2. Замовник здійснює оплату:
Замовник здійснює оплату вартості виконання проєктних робіт I етапу, зазначеної в цьому пункті Договору, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт.
70% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проєктно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт;
30% від вартості виконання проєктних робіт IІ етапу та 100% вартості ІІІ етапу, що зазначена в цьому пункті Договору, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт.»

Проте згідно п. 6.6. зазначеного додатку Тендерної документації:
«6.6. Після отримання позитивного звіту в експертному органі Виконавець передає Замовникові 4 (чотири) паперових примірників проєктної документації, її скановану версію формату –PDF, та електронну версію проєктної документації, включаючи звіти про інженерні вишукування та обстеження (формату – doc., -xls., -dwg., програмні комплекси для складання кошторисних розрахунків, інші), про що складається і підписується накладна і оформлюється Акт здачі-приймання виконаних проєктних, вишукувальних та додаткових робіт.»

Просимо вказати коли ж саме Замовник планує підписувати акти за етапами І та ІІ до отримання позитивного висновку чи вже після. Просимо відкоригувати умови проєкту договору згідно наданої відповіді для уникнення подвійного трактування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 20:19
Шановний учаснику! Пункт 5.2 Проєкту Договору відноситься до розділу «Порядок здійснення оплати» а пункт 6.6 – до розділу «Виконання робіт».
Для підтвердження виконання робіт певного етапу Виконавець надає один примірник звітів з вишукувань чи один примірник проєктної документації, яка направляється на експертизу, після чого оформляються Акти здачі-приймання виконаних робіт І -го чи ІІ-го етапів.
Вимога п.6.6 стосується передачі Замовнику ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ ПРОЄКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для затвердження. Цей пункт включено в Проект Договору відповідно до вимог п.7.3 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»
Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:41
Щодо інженерних вишукувань
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає:
«9.
Інженерні вишукування


Комплексні топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, техніко-економічні та екологічні вишукування виконати в необхідному обсязі.»
Просимо визначити, які саме економічні та екологічні вишукування передбачає Замовник при виконанні стадії “Проект”.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 20:17
Шановний учаснику! Розроблення карт обмеження забудови за умов впливу авіаційного шуму, викидів шкідливих речовин в повітря, електромагнітного та іонізуючого випромінювання. (За умови наявності вимог нормативних документів у сфері будівництва щодо розроблення вищенаведених частин проєктної документації на момент підписання Завдання на проектування).
Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:42
Щодо ОВД та ОВНС
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає:
«18.
Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище»:


У відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.17 (№ 2059-VIII), постанови КМУ № 808 від 28.08.2013, ДБН А 2.2-1-2003, ДБН В 2.3-4:2015. Передбачити заходи по запобіганню забруднення повітряного і водного середовища, зберігання і доцільного використання рослинного ґрунту, протиерозійні заходи.»
Частина 1 статті 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає виконання процедури, що включає:
1) підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля відповідно до статей 5, 6 та 14 цього Закону;
2) проведення громадського обговорення відповідно до статей 7, 8 та 14 цього Закону;
3) аналіз уповноваженим органом відповідно до статті 9 цього Закону інформації, наданої у звіті з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
4) надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого пунктом 3 цієї частини;
5) врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності відповідно до статті 11 цього Закону.
Частина 3 статті 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає, що суб’єктами оцінки впливу на довкілля є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності і для цілей цього Закону прирівнюються до суб’єктів господарювання.
Проведення якої частини визначеної процедури Замовник буде очікувати від Виконавця та коли роботи з розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище» будуть вважатися виконаними. Просимо внести зміни до Тендерної документації згідно наданої відповіді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 20:16
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-12-18-003003-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37355642
Дата подання: 20 грудня 2019 17:43
Щодо ОВД та ОВНС
Додаток №5 Технічне завдання до Тендерної документації передбачає:
«18.
Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище»:


У відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.17 (№ 2059-VIII), постанови КМУ № 808 від 28.08.2013, ДБН А 2.2-1-2003, ДБН В 2.3-4:2015. Передбачити заходи по запобіганню забруднення повітряного і водного середовища, зберігання і доцільного використання рослинного ґрунту, протиерозійні заходи.»

У абзаці 4 п.5. Постанови Кабінету Міністрів України № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» визначено:
«для об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля, розробляється звіт з оцінки впливу на довкілля. За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації не розробляються.»
Чи буде Замовник вважати роботи за розділом «Оцінка впливу на навколишнє природне середовище» виконаними після розробки звіту з оцінки впливу на довкілля? Просимо внести зміни до Тендерної документації згідно відповіді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 грудня 2019 20:15
Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА 20 995 000,00
UAH з ПДВ
12 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 19 750 000,00
UAH з ПДВ
14 994 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" 26 400 000,00
UAH з ПДВ
25 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ" 26 500 000,00
UAH з ПДВ
25 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 13:12
авіаційний.pdf
16 січня 2020 13:12
10.png
16 січня 2020 13:12
Проект договору.pdf
16 січня 2020 13:12
9.png
16 січня 2020 13:12
Техничне завдання.pdf
16 січня 2020 13:12
8.png
16 січня 2020 13:12
7.png
16 січня 2020 13:12
6.png
16 січня 2020 13:12
Перелік обладання.pdf
16 січня 2020 13:12
5.png
16 січня 2020 13:12
Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2020 13:12
4.png
16 січня 2020 13:12
Статут завірений.PDF
16 січня 2020 13:12
3.png
16 січня 2020 13:12
2.png
16 січня 2020 13:11
1.png
16 січня 2020 13:11
1.pdf
16 січня 2020 13:11
Кошторис ОВНС.pdf
16 січня 2020 13:11
Кошторис ІТЗ ЦЗ.pdf
16 січня 2020 13:11
геология1.pdf
16 січня 2020 13:11
геодезия.pdf
16 січня 2020 13:11
зведений кошторис.pdf
16 січня 2020 13:11
17Наказ ГІПа Чорний В.pdf
16 січня 2020 13:11
17НАКАЗ _ Чорний В.pdf
16 січня 2020 13:11
Витяг з ЄДРПОУ 06.02.2019.pdf
16 січня 2020 13:11
Витяг єдиний податок.PDF
16 січня 2020 13:11
Сертифікат Чорний.pdf
16 січня 2020 13:10
Сертифікат Куц.pdf
16 січня 2020 13:10
Сертифікат Волошина.pdf
16 січня 2020 13:10
11НАКАЗ _ УП-042 Мороз О..pdf
16 січня 2020 13:10
Сертификат Тунік.pdf
16 січня 2020 13:10
7НАКАЗ _ 19 КП Куц В..pdf
16 січня 2020 13:10
лист-відгук Чернівці.pdf
16 січня 2020 13:10
Договір 09-2017-II.pdf
16 січня 2020 13:10
Акт Чернівці.pdf
16 січня 2020 13:10
не є банкрутом (дод4).pdf

Публічні документи

15 січня 2020 18:39
sign.p7s
15 січня 2020 18:30
58_Сертифікат ISO.pdf
15 січня 2020 18:30
57_Витяг ПДВ.pdf
15 січня 2020 18:30
56_Копія статуту.pdf
15 січня 2020 18:30
04_Договір оренди.pdf
15 січня 2020 18:30
01_Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОГРЕССТЕХ-УКРАЇНА
#34880167
Відхилено 12 997 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:23
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Відхилено 14 994 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:25
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ"
#37355642
Відхилено 25 350 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:27
ДП "ПІВДЕНДІПРОНДІАВІАПРОМ"
#14307759
Відхилено 25 600 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:29

Документи

21 січня 2020 15:23
sign.p7s

Документи

21 січня 2020 15:25
sign.p7s

Документи

21 січня 2020 15:27
sign.p7s

Документи

21 січня 2020 15:29
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
21 січня 2020 15:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку