Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6
Очікувана вартість
3 360 000,00 UAH
UA-2019-12-18-002625-c 5ae26f341d43409298a2a66cef0e9833
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:29
Очікувана вартість: 3 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280000 кг
Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 17:55
Додаток 9 Гарантійний лист (1).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 8 Лист - згода (1).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 7 Лист - гарантія.doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 6 Проект договору (3).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 5 Тендерна пропозиція (10).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 4 Технічні вимоги (27).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 3 Інші документи (12).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 2 Стаття 17 (3).doc
18 грудня 2019 17:55
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.doc
18 грудня 2019 17:55
ТД картопля 3 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-18-002625-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3461408554
Дата подання: 24 січня 2020 09:53
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця
Шановний Замовник!

Відповідно до табл.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідною формую, та зазначити інформацію про освіту і спеціальність, розряд (в разі наявності). У складі своєї пропозиції ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" надало довідку про працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація про спеціальність на Герасименко І.М., Токарєва С.В.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення Замовника щодо визначення переможця, як такого , що не відповідає умовам тендерної документації
В іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 16:35
Відповідно на виконання вимог табл. 2 Додаток 1 ТД переможець надав довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід за відповідною формою у складі своєї пропозиції, де зазначив освіту і спеціальність, розряд (у разі наявності).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-18-002625-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3461408554
Дата подання: 24 січня 2020 17:26
вимога на рішення замовника щодо визначення переможця
Вих. № 2 від 24.01.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа – підприємець ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ Місцезнаходження: 03148 м. Київ, вул. Якуба Колоса, буд. 6-А Юридична адреса: 03148 м. Київ, вул. Якуба Колоса, буд. 6-А Фактична/поштова адреса: 03148 м. Київ, вул. Якуба Колоса, буд. 6-А тел. +38073 505 33 03 код ЄДРПОУ 3461408554 e-mail: rudiarius8808@gmail.com Замовник: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації код ЄДРПОУ 37501684 Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ, Київ, вул. Закревського, 15-А e-mail: ruodesn@ukr.net тел. +380445466890 Інформація про закупівлю: ID: 5ae26f341d43409298a2a66cef0e9833 Закупівля: UA-2019-12-18-002625-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 14 січня 2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 (п’ять) тисяч грн. без ПДВ СКАРГА на незаконні дії Замовника – Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 18.12.2019 року була оголошена закупівля товару «Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 03-01-2020, 18:00 Аукціон відбувся: 08-01-2020, 15:08 В процедурі закупівлі взяли участь наступні учасники: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Дніпровська плодоовочева база" - 2 800 000,00 грн.; 2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ" – 3 054 800,00 грн.; 3) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Івашечкін Віктор Олегович – 3 057 600,00 грн.; 4) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ – 3 360 000,00 грн.; 4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Бізнес Плюс ЛТД” - 3 360 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 3 360 000,00 UAH (з ПДВ) Протоколом № 14 від 14.01.2020 р., засідання тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації переможцем закупівлі «Зернові культури та картопля (картопля) Код згідно ДК 021:2015 (CPV:2008): 03210000-6» було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ". Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до табл.2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за відповідною формую, та зазначити інформацію про освіту і спеціальність, розряд (в разі наявності). У складі своєї пропозиції ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" надало довідку про працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація про спеціальність на Герасименко І.М., Токарєва С.В. Тому, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТРЕЙДІНГ" не відповідає умовам тендерної документації. Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Враховуючи викладене, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ, ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ Додатки: 1. Копія платіжного доручення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 січня 2020 19:43
рішення від 28.01.2020 № 1665.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 19:42
Резолютивна частина рішення від 06.02.2020 № 2318.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2020 17:21
Рішення від 06.02.2020 № 2318.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 20:50

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

03 лютого 2020 14:51
img-200203145029-001.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2020 20:50
Рішення від 06.02.2020 № 2318.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-26-000017 ● 8f533d69482647b785c1f08b569ea04d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2020 № 31
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-12-18-002625-c 18.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником здійснюються організаційно правові заходи, щодо усунення вище зазначених порушень.

2020-03-23 15:25:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 3 225 600,00
UAH з ПДВ
3 054 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івашечкін Віктор Олегович 3 343 200,00
UAH з ПДВ
3 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 19:58
Електронний підпис
16 січня 2020 19:58
МВС 19.12.pdf
16 січня 2020 19:58
ДФС 14.01.20.pdf
03 січня 2020 17:55
Електронний підпис
03 січня 2020 17:54
ЦП.pdf
03 січня 2020 17:54
ТЗ.pdf
03 січня 2020 17:54
Сфера акред._ 2017 ВЛ.pdf
03 січня 2020 17:54
Статут 2019.pdf
03 січня 2020 17:54
Протокол овочі.pdf
03 січня 2020 17:54
ПД Токарєв.pdf
03 січня 2020 17:54
Наказ Герасименко.pdf
03 січня 2020 17:54
Медичка Пінчук.pdf
03 січня 2020 17:54
Згоди на ПД.pdf
03 січня 2020 17:54
Документи склад 2020.pdf
03 січня 2020 17:54
Документи на ТЗ.pdf
03 січня 2020 17:54
Договір офіс 2020.pdf
03 січня 2020 17:54
договір лабораторія.pdf
03 січня 2020 17:54
Довідка про учасника.pdf
03 січня 2020 17:54
Довідка про печатку.pdf
03 січня 2020 17:54
Довідка МТБ.pdf
03 січня 2020 17:54
ГЛ щодо ціни.pdf
03 січня 2020 17:54
Витяг ПДВ.PDF
03 січня 2020 17:54
Витяг Герасименко.pdf
03 січня 2020 17:54
Виписка Герасименко.pdf
03 січня 2020 17:54
Видаткова ваги.PDF
03 січня 2020 17:54
АТЕСТАТ новий.PDF
03 січня 2020 17:54
Акт по Наказу 447.PDF
03 січня 2020 17:54
Акт по Наказу 446.PDF
03 січня 2020 17:54
ISO Стартрейдінг 22000.pdf
03 січня 2020 17:54
4. Ст. 17.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 17:19
6 НАССР.zip
03 січня 2020 17:19
2 мат тех база.zip
03 січня 2020 17:19
3 транспорт.zip
03 січня 2020 17:19
11 про працівників.zip
03 січня 2020 17:19
13 установчі.zip
03 січня 2020 17:19
8 від виробника.zip
03 січня 2020 17:19
10 пропозиція.zip
03 січня 2020 17:19
10 пропозиція.zip

Публічні документи

26 грудня 2019 15:53
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:51
Працівники.pdf
26 грудня 2019 15:51
Транспорт - Оригінал.pdf
26 грудня 2019 15:51
Наказ, протоколи.pdf
26 грудня 2019 15:51
Паспорт.pdf
26 грудня 2019 15:51
Статутні.pdf
26 грудня 2019 15:51
Вимірювальна техніка.pdf
26 грудня 2019 15:51
СТ 17 п.1-2.pdf
26 грудня 2019 15:51
Щодо ліцензування.pdf
26 грудня 2019 15:51
Про довкілля.pdf
26 грудня 2019 15:51
Субпідряд.pdf
26 грудня 2019 15:51
Гарантійний лист.pdf
26 грудня 2019 15:51
гарантійний лист - 80%.pdf
26 грудня 2019 15:51
Сертифікати.pdf
26 грудня 2019 15:51
Протоколи дослідження.pdf
26 грудня 2019 15:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 19:19
27. Довідка про ціну.pdf
02 січня 2020 19:19
15. Лист - згода.pdf
02 січня 2020 19:19
10. Паспорт + код.pdf
02 січня 2020 19:19
2. МТБ.pdf
02 січня 2020 19:19
29. Додаток 2 Стаття 17.pdf
02 січня 2020 19:19
3 Працівники.pdf
02 січня 2020 19:19
8. Витяг ЄДР.pdf
02 січня 2020 19:19
28. Представник.pdf
02 січня 2020 19:19
5.1-9. Довідка.pdf
02 січня 2020 19:19
8. Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ФОП Івашечкін Віктор Олегович

Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД”

ФОП ГОЛОВЛЬОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровська плодоовочева база"
#31923768
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:35
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Переможець 3 054 800,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
3 054 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 08:38
ДУ 1 до дог. 12.pdf укладений
09 липня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:54
Договір укладений
18 лютого 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 333,08
UAH (в тому числі ПДВ 13 055,51 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Замовник у зв'язку з вимогою Державної аудиторської служби Північний офіс Держаудитслужби від 18.03.2020 року,(мотиви, причини, через які сторона вирішила розірвати договір) вирішив розірвати Договір № 12 від 14.02.2020 р., укладений між Замовником та Виконавцем (надалі іменується "Договір") в односторонньому порядку.