Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп’ютерне обладнання для автоматизації процесу реєстрації, керування та виклику клієнтів, за кодом ДК 021:2015 30230000-0 — «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
82 347,00 UAH
UA-2019-12-18-002542-c 6e7030bc16f94d8e8de5fbef28b6c256
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітанчук Костянтин

+380432661596 kkapitan1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40112249
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Контактна особа: Капітанчук Костянтин
+380432661596
kkapitan1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


4.1.Товар, що поставляється, відповідає всім діючим стандартам чи іншим нормативним документам на даний вид Товару.
4.2.Продавець гарантує комплектність Товару, що поставляється. Вимоги, за якими Товар визнається комплектним, викладені в технічній документації на Товар.
4.3.У разі порушення Продавцем умов зобов’язання щодо якості та комплектності Товару, Продавець зобов’язаний в п’ятиденний термін замінити Товар належної якості.
4.4. Гарантійний строк придатності Товару складає 12 місяців з моменту надання Товару Покупцеві, якщо інше не встановлено Договором. Гарантійний строк придатності є чинним за умов зберігання Товару Покупцем в належних для даного Товару умовах та дотримання інструкції з його експлуатації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
комп’ютерне обладнання для автоматизації процесу реєстрації, керування та виклику клієнтів додаткові кошти (додаткові кошти (за рахунок економії та перерозподілу згідно довідок № 31/3654 від 11.11.2019, 31/3521 від 02.09.2019, 31/3358 від 11.04.2019, 31/3390 від 06.05.2019)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

18 грудня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
#43198507
Переможець 82 347,00
UAH
18 грудня 2019 17:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 17:45