Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15540000-5 - Cheese products (Sour milk cheese (not less than 9% fat))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Олепір Дар’я Андріївна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Olepir Darya Adndriivna +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 14:17 |
Очікувана вартість: | 4 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2019 16:25 |
Enquiries until: | 08 січня 2020 16:30 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2020 16:30 |
Information
Estimated total value: | 4 680 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 23 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 16:26 |
ТД сир к-м.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1.1. Чи приймалося тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради рішення про відміну торгів, оформлене Протоколом № 1017 від 17.12.2019 року?
1.2. Якщо таке рішення приймалося, то з яких причин та підстав скасовано процедуру закупівлі UA-2019-11-13-000325-c?
1.3. Чи всі члени тендерного комітету голосували за прийняття цього рішення та підписували Протокол № 1017 від 17.12.2019?
1.4. Які саме порушення законодавства з питань публічних закупівель виявлені тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради під час здійснення публічної закупівлі UA-2019-11-13-000325-c за предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності))?
1.5. Чи вживались тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради заходи для усунення порушень, що були виявлені під час здійснення публічної закупівлі UA-2019-11-13-000325-c за предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності))?
1.6.Чи зверталося Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради до правоохоронних органів з заявою про факт несанкціонованого втручання в роботу Управління, викрадення електронних ключів, паролів та незаконного розміщення неіснуючого рішення на сайті закупівлі? Якщо так, то коли, до якого органу та чим це підтверджується?
1.7. Які заходи для збереження електронних ключів, паролей до кабінету Замовника на сайті закупівлі, недопущення несанкціонованого доступу третіх осіб до засобів доступу до системи електронних торгів Замовника, вжиті Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради задля унеможливлення (запобігання) в майбутньому подібним протиправним діям з боку третіх осіб?
2. На підтвердження інформації надати копії відповідних документів.
18.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-002165-a) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі з предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)) зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у кількості – 60 000 кг, на очікувану вартість 4 680 000,00 грн. з ПДВ, Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), (надалі «Тендерна документація»).
Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders Протоколом кваліфікації від 20.01.2020 року до участі в публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-18-002165-a допущено наступних учасників:
- Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна;
- ФОП Мазаратій Н. І.;
- ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФОРВАРД-ГРУП»;
-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАНБУДПОСТАЧ»;
- ТОВ «ОПТІТРЕЙД»;
- ПП «ТК Молімпекс»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЛК РІВЕР».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
ТОВ «МІЛК РІВЕР» основним напрямком своєї господарської діяльності обрало виробництво масла та сиру та постачання такої продукції по території України.
Так, наше Товариство приймало участь у процедурі публічної закупівлі ідентифікатор
UA-2019-12-18-002165-a, оголошеної ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради 18.12.2019 року на закупівлю Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності) для постачання у заклади дошкільної освіти м. Полтави.
24.02.2020 року за вказаною процедурою закупівлі Замовником було оголошено переможця цієї процедури не звертаючи уваги на значні порушення під час проведення цієї процедури закупівлі, які є беззаперечною підставою для відміни зазначеної процедури закупівлі згідно із ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої
ст. 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Необхідно відзначити, що учасником цієї процедури ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» у складі тендерної пропозиції завантажений файл (під назвою «документи») б/н від 14.01.2020 року – ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «ПРОПОЗИЦІЯ», який містить у собі інформацію про ціну тендерної пропозиції цього учасника та є загальнодоступною для огляду всіма учасниками цієї процедури закупівлі та Замовником.
Тендерна документація не містить можливості щодо відхилення тендерних пропозицій учасників через наведену підставу.
Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи те, що оголошення про проведення цієї процедури закупівлі оприлюднено Замовником відповідно до положень частини четвертої ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», то розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника є порушенням законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (Аналогічної правової позиції дотримується Антимонопольний комітет України за рішенням № 440-р/пк-пз від 01.02.2017р. – витяг із зазначеного рішення додається).
Але в порушення зазначених вимог чинного законодавства, Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не звертаючи на такі грубі порушення проведення процедури закупівлі, оголошено переможця цієї закупівлі.
ТОВ «МІЛК РІВЕР» звертається до Вас, вчинити необхідні заходи з метою приведення у відповідність із нормами чинного законодавства правовідносини, які пов'язані із проведенням публічних закупівель за бюджетні кошти. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 27, 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Вимагаємо:
1. Прийняти рішення про відміну цієї процедури закупівлі.
Додатки:
1. Витяг з рішення АМКУ № 440-р/пк-пз від 01.02.2017 р.
Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Вашу вимогу взято до розгляду.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 січня 2020 18:31
Дата подання: 25 січня 2020 20:53
Дата подання: 25 січня 2020 14:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-17-000025 ● dce37a0781e548058e0d12e17a84709c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2020 № 17
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-18-002165-a, 18.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти надає інформацію про здійснені заходи щодо виконання висновку в межах чинного законодавства України.
2020-04-13 17:18:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ГРАНБУДПОСТАЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ТК Молімпекс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
4 464 000,00
UAH з ПДВ
|
3 686 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК Молімпекс" |
4 636 800,00
UAH з ПДВ
|
3 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
4 618 800,00
UAH з ПДВ
|
3 956 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" |
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
3 959 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" |
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
3 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУДПОСТАЧ" |
4 620 000,00
UAH з ПДВ
|
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
4 676 400,00
UAH з ПДВ
|
4 378 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
3 686 400,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:49
|
ДУ7 54 Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
05 січня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:24
|
ДУ_6 до Д_54Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:33
|
ДУ_5 до Д_54Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 08:05
|
ДУ_4 до Д_54Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 13:08
|
ДУ_3 до Д_54Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 12:51
|
ДУ_2 до Д_54Т від 10 .03.2020р..PDF | зміни до договору |
24 липня 2020 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 10:16
|
ДУ_1 до Д_54Т від 10.03.20.PDF | зміни до договору |
14 липня 2020 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 15:51
|
54 Т.PDF | укладений |
10 березня 2020 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі і складає 325 246 грн. 50 коп. з ПДВ.- 54207,75 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 54Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |