Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з дачної забудови з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва в складі об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (роботи)
Очікувана вартість
109 734 916,00 UAH
UA-2019-12-18-002072-a 7ff914d67fd1495dbea7e0dadabe605d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 16:06
Початок аукціону: 06 лютого 2020 15:03
Очікувана вартість: 109 734 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 540000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з дачної забудови з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва в складі об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно договору (джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Згідно договору (джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти) Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Відстрочка платежу: 10%
від 60 до 90 календарних днів: 10%
від 30 до 59 календарних днів: 5%
0 до 29 календарних днів: 0%
10 січня 2020 14:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:23
Технічне завдання.pdf
10 січня 2020 14:23
Зміни до Тендерна документація.doc
10 січня 2020 14:23
Тендерна документація.pdf
10 січня 2020 14:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:23
Технічне завдання.pdf
10 січня 2020 14:23
Зміни до Тендерна документація.doc
10 січня 2020 14:23
Тендерна документація.pdf
18 грудня 2019 16:03
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо Технічного Завдання та пропозиції щодо проекту договору
Дата подання: 03 січня 2020 14:06
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:46
1. В Главі 3 п. 3.1. Громадська будівля пп.31-32 вказано «Дверний блок металевий Протипожежний» Який необхідний час вогнестійкості? 2. В Главі 3 вказано «Стоянка для пожежної машини пп.1 Будівництва пожежної стоянки на 1 автомобіль» Не надано жодних вимог чи то будь яких істотних параметрів. Просимо надати відповідну інформацію. 3. В Главі 4 п. 4.1. Винос КЛ 10 кВ та КЛ-0,4 кВ: «п.1. Кабель силовий 10 кВ АПвЄгаПу-8.7/15 3х(1х120г/50) – 480 м.; п.9. Кабель силовий 10 кВ АПвЄгаПу-8.7/15 3х(1х120г/50) – 400 м.; п.4. Труби п/е Д-160 мм – 100 м.; п.8 Труби п/е Д-100 мм – 40 м.» Кількість п/е труб для прокладання кабелю не відповідає кількості кабелю. Це помилка? Якщо ні, просимо надати роз’яснення. 4. В Главі 7 передбачено Благоустрій земельних ділянок пп.3 «Улаштування шару родючого грунту h-3 см.» Шар родючого грунту товщиною 3 см. – це помилка? Малось на увазі h-30 см.? Просимо надати роз’яснення. 5. Відповідно до технічного завдання існують роботи, які виконуються з нульового циклу, а також є роботи з добудови існуючих недобудованих споруд. Із наявної інформації в системі «Прозоро» будівництво розпочалось більше 7 років потому. Питання: 5.1. Чи проводились роботи з консервації недобудов? Якщо «ні», то чи проведено обстеження фактичного стану та є висновки про придатність будівель/споруд/матеріалів для подальшої добудови? 5.2. Чи є дефектні акти з обсягами робіт з демонтажу/заміні матеріалів чи обладнання яке непридатне для подальшого використання чи оздоблення? Чи включено ці обсяги до Додатку 1 «Технічне завдання» Тендерної документації? 6. В Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» наявні п.п.6.1. п.6. Проектна документація. Чи є в повному обсязі розроблена та затверджена Замовником проектна документація – робоча документація ? 7. Щодо Додатку 4 «Проект договору про закупівлю». З урахуванням наявності раніше виконаних робіт, поставлених матеріалів та обладнання іншими підрядниками, вважаємо за необхідне доповнити всі пункти проекту Договору в частині усунення недоробок/недоліків/дефектів виявлених в процесі приймання робіт та здачі в експлуатацію об'єкта Замовнику, гарантійних зобов'язань, відповідальності Генпідрядника словами "у частині фактично виконаних Генпідрядником робіт, поставлених Генпідрядником матеріалів та обладнання".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запит від 03.01.2020р. Комунальне підприємство Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
1. Заповнення дверного прорізу зовнішньої несучої повинно бути 1 типу з показниками мінімального класу вогнестійкості ЕІ 60.
2. Відповідно проектної документації передбачено будівництво зблокованого громадського будинку з стоянкою для пожежної машини типу АДП-2на шасі «ГАЗЕЛЬ» або еквівалент.
3. Відповідно проекту передбачено прокладання труб (футлярів) під проїзною частиною автомобільної дороги.
4. Щодо шару родючого ґрунту сталась технічна описка. Замість улаштування шару товщиною 3 см перебачено улаштування шару родючого ґрунту товщиною 30см.
5. Роботи з консервації недобудов не проводились. Після укладання договору генпідряду буде оформлено відповідний акт прийому передачі.
6. Проектна документація наявна та затверджена в установленому порядку.
7. Відповідно до п. 1.1. Договору, Замовник доручає, а Генпідрядник зобов’язується виконати на свій ризик власними і залученими силами, засобами і способами роботи з дачної забудови з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва в складі об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі – роботи, Об’єкт).
Відповідно до п. 1.2. вид, обсяги та терміни виконання робіт визначаються Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору).
Таким чином, усунення недоробок/недоліків/дефектів, що зумовлені неякісним виконанням робіт та виявлені в процесі приймання робіт і гарантійні строки експлуатації Об’єкту, стосується лише тих робіт, які будуть виконані в рамках цього договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-18-002072-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД", Код ЄДРПОУ:42054231
Дата подання: 27 березня 2020 15:28
Скарга вих.№ 2 від 27.03.2020 р.
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 10:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Cкасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРДОРБУД» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Київська будівельна компанія – Євросервіс» переможцем процедури закупівлі «відкриті торги» за предметом закупівлі: «Роботи з дачної забудови з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва в складі об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-18-002072-а.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2020 14:02
Номер скарги: UA-2019-12-18-002072-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД", Код ЄДРПОУ:42054231
Дата подання: 17 травня 2020 16:36
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 23:07

Документи подані скаржником

27 березня 2020 15:28
Скарга.pdf
27 березня 2020 15:28
Платіжне доручення.pdf
14 квітня 2020 11:04
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

06 квітня 2020 15:56
Заперечення
06 квітня 2020 15:56
Заперечення
28 квітня 2020 13:58
протокол

Документи подані скаржником

17 травня 2020 16:35
Скарга.pdf
17 травня 2020 16:36
Листи Приватбанк.pdf

Документи подані замовником

29 травня 2020 14:03
Заперечення
29 травня 2020 14:03
Заперечення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-05-000029 ● 9a16f47764a9485fbe4ad78707b75b83
  • Статус: завершено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 березня 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.03.2020 № 37
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-12-18-002072-a 18.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-23 10:04:55

Запит про надання пояснень

1. Чому вами було прийняте рішення щодо відхилення пропозицій ТОВ«ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРДОРБУД» у зв’язку з не підтвердженням виконання аналогічних договорів, тоді як в свою чергу учасниками було надано договори на виконання робіт з будівництва?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-25 13:40:59

Надання пояснень

Отримавши Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне:
По перше: Учасники Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Автомагістраль» та Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРДОРБУД» не відповідають умовам тендерної документації оскільки, вищезазначеними учасниками не підтверджено виконання аналогічних робіт, зазначених у предметі закупівлі – робіт з дачної забудови з метою перенесення Русанівських та Воскресенських садів на вул. Радистів у Деснянському районі м. Києва в складі об’єкту: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (роботи).
По друге: секретарем тендерного комітету було помилково оприлюднено не повний протокол з підставами відхилення учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «Автомагістраль» та Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРДОРБУД», які додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ" 97 538 764,70
UAH з ПДВ
69 267 044,88
UAH з ПДВ
1.1111111111 62 340 340.39 Документи
ТОВ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС" 97 000 000,04
UAH з ПДВ
69 266 933,33
UAH з ПДВ
1.1111111111 62 340 240 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 90 024 156,00
UAH з ПДВ
69 266 666,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 62 339 999.40 Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД" 98 264 441,63
UAH з ПДВ
72 609 495,33
UAH з ПДВ
1.1111111111 65 348 545.80 Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД" 102 342 424,45
UAH з ПДВ
76 003 933,58
UAH з ПДВ
1.1111111111 68 403 540.22 Документи
ТОВ "Київська будівельна компанія - Євросервіс» 99 968 442,43
UAH з ПДВ
99 968 442,43
UAH з ПДВ
1.1111111111 89 971 598.19 Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 16:06
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:04
Мат тех база Приват.pdf
05 лютого 2020 16:03
24. Ліцензія КК ПРИВАТ.pdf
05 лютого 2020 16:03
23. Статут ПРИВАТ.pdf
05 лютого 2020 16:03
19. Витяг з ПДВ Приват.pdf
05 лютого 2020 16:03
18. Витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 16:03
17. Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 16:03
14. Дозвіл Приват.pdf
05 лютого 2020 16:03
7. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:58
Розрахунки ЗВВ.pdf
05 лютого 2020 15:58
Локальні кошториси 3.pdf
05 лютого 2020 15:58
Локальні кошториси 2.pdf
05 лютого 2020 15:58
Локальні кошториси 1.pdf
05 лютого 2020 15:58
ЗВВ_ПВР_ розрахунки ЗП.pdf
05 лютого 2020 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 15:58
Договірна ціна.pdf
05 лютого 2020 15:58
Витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2020 15:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 лютого 2020 15:58
Статут_опис_рішення.pdf
05 лютого 2020 15:58
Рішення Учасника.pdf
05 лютого 2020 15:58
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 15:58
Наказ про призначення.pdf
05 лютого 2020 15:58
Дозвіл.pdf
05 лютого 2020 15:58
Довідки листи.pdf
05 лютого 2020 15:58
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 15:53
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:52
25. Витяг з ПДВ.pdf
05 лютого 2020 15:52
24. Витяг з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 15:52
23. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 15:52
22. Лист 90 днів.pdf
05 лютого 2020 15:52
15. Дозвіл МИРБО.pdf
05 лютого 2020 15:52
14. Ліцензія.pdf
05 лютого 2020 15:52
8. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:00
Гарантия_№1538_20-ТГ.zip
05 лютого 2020 16:00
17. Витяг ЄДР.pdf
05 лютого 2020 16:00
16. Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 16:00
15. СТАТУТ Укрдорбуд.pdf
05 лютого 2020 16:00
11. Довідка про санкції.pdf
05 лютого 2020 16:00
2. Стаття 17 УКРДОРБУД.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:20
06 ДЦ 9.pdf
05 лютого 2020 15:20
14 Довідка щодо санкцій.pdf
05 лютого 2020 15:20
17295 КБК Євросервіс p7s.rar
05 лютого 2020 15:20
09 Лист-згода.pdf
05 лютого 2020 15:20
03 Довідка ст.17.pdf
05 лютого 2020 15:20
Роз_яснення Норвест.pdf
05 лютого 2020 15:20
Роз_яснення КАН-строй.pdf
05 лютого 2020 15:20
ДЦ КАНстрой 202801.pdf
05 лютого 2020 15:20
Договір Норвест 05-04-12.pdf
05 лютого 2020 15:20
Договір Норвест 02-07-12.pdf
05 лютого 2020 15:20
Договір КАНстрой 2028.pdf
05 лютого 2020 15:20
Договір КАНстрой 1228.pdf
05 лютого 2020 15:20
Відгук Сосновий бор 2011.pdf
05 лютого 2020 15:20
Відгук Ірпінь 795.pdf
05 лютого 2020 15:20
Відгук Ірпінь 260.pdf
05 лютого 2020 15:20
795.PDF
05 лютого 2020 15:20
260.pdf
05 лютого 2020 15:20
260 додаткова угода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"

ТОВ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "МИРБО ЛТД"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД"

ТОВ "Київська будівельна компанія - Євросервіс»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Рішення скасоване 69 266 666,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"
#41436418
Рішення скасоване 69 266 933,33
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"
#41679497
Рішення скасоване 69 267 044,88
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Рішення скасоване 72 609 495,33
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД"
#42054231
Рішення скасоване 76 003 933,58
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВ "Київська будівельна компанія - Євросервіс»
#30797809
Рішення скасоване 99 968 442,43
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 69 266 666,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:30
ТОВ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"
#41436418
Відхилено 69 266 933,33
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:35
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ПРИВАТ"
#41679497
Відхилено 69 267 044,88
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:42
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Відхилено 72 609 495,33
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:49
ТОВ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДОРБУД"
#42054231
Відхилено 76 003 933,58
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 14:58
ТОВ "Київська будівельна компанія - Євросервіс»
#30797809
Переможець 99 968 442,43
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:58

Документи

14 лютого 2020 16:43
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:39
протокол
10 лютого 2020 12:03
протокол

Документи

20 лютого 2020 16:47
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:44
протокол

Документи

20 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:54
протокол

Документи

20 лютого 2020 17:08
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:04
протокол

Документи

20 лютого 2020 17:13
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:11
протокол

Документи

28 квітня 2020 14:30
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:28
протокол

Документи

28 квітня 2020 14:35
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:33
протокол

Документи

28 квітня 2020 14:41
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:40
протокол

Документи

28 квітня 2020 14:49
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:44
протокол

Документи

28 квітня 2020 14:58
Електронний підпис
28 квітня 2020 14:55
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київська будівельна компанія - Євросервіс»
#30797809
99 968 442,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 16:20
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
17 січня 2024 16:18
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 14:15
Додаткова угода _14.PDF зміни до договору
20 грудня 2023 14:12
Електронний підпис укладений
06 грудня 2022 10:57
Додаткова угода _ 13.PDF зміни до договору
06 грудня 2022 10:54
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:10
Додаткова угода.PDF зміни до договору
03 березня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:20
договір укладений
15 червня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2021 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором, відповідно до п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 15/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами і доповненнями), на підставі листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 про настання обставин непереборної сили, відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , Сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2023.
Номер договору про закупівлю: 15/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з об’єктивними обставинами, що пов’язані із військовою агресією Росії в Україні, які унеможливлюють виконання Генпідрядником своїх зобов’язань за Договором в повному обсязі, а саме: велику кількість працівників було призвано до лав ЗСУ, офіс та промислова база зазнали суттєвих ушкоджень, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну на 13 468 814,89грн., виклавши п. 3.1 Договору в наступній редакції: « 3.1. Договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 86 499 627,54грн. (вісімдесят шість мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот двадцять сім гривень54 копійки),в тому числі ПДВ 20% – 14 416 604,59 грн.
Номер договору про закупівлю: 15/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 86 499 627,54
UAH (в тому числі ПДВ 14 416 604,59 UAH)