Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
642 400,00 UAH
UA-2019-12-18-001916-b 1a1eb94d11dd43e89b703816252506cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Васильович Шевчук

+380472370422 buh_pansionat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР"
Код ЄДРПОУ: 02770202
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ МЕНДЕЛЄЄВА, будинок 11
Контактна особа: Сергій Васильович Шевчук
+380472370422
buh_pansionat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 13:04
Очікувана вартість: 642 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 642,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1196 кілограм
М’ясо яловичина без кістки (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2660 кілограм
М’ясо свинина без кістки (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1800 кілограм
Тушки курей (охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограм
Печінка свиняча (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 22:34
Тендерна_документацiя_мясо_зміни.pdf
02 січня 2020 22:34
Перелік змін до тендерної документації_мясо.pdf
02 січня 2020 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 22:34
Тендерна_документацiя_мясо_зміни.pdf
18 грудня 2019 12:55
Тендерна_документацiя_мясо.pdf
02 січня 2020 22:34
Перелік змін до тендерної документації_мясо.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-18-001916-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 24 січня 2020 08:41
Неправомірне відхилення
Відповідно до протоколу № 5 від 16.01.2020 р. пропозицію ТОВ "Ниви Черкащини" було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерно документаці на підставі ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу замовник посилається на відсутність сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розробленої та затвердженої Програми-передумови системи НАССР.

Таке твердження замовника не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції учасника був наданий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007), який і є сертифікатом відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР.
В основу міжнародних стандартів на системи управління безпечністю харчових продуктів покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок».
На базі концепції НАССР було розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих країнах і регіонах або в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш застосовуваним є стандарт ISO 22000 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (Food safety management systems — Requirements for any organization in the food cnain), розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).
Сертифікат на відповідність саме цьому міжнародному стандарту був наданий у складі тендерної документації.
Більш того підприємство також надало сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), яка додатково підтвердила відповідність систему управління підприємства і міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
Проcимо Замовника надати роз'яснення відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ниви Черкащини".
1. Що саме стало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
2. Який саме сертифікат замовник вважає таким, що відповідає вимозі ТД?
Звертаємо увагу замовника на те, що відповідно до положень ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на дане звернення повинна бути надана не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Крім того, повідомляємо, що замовник також неправомірно визнав переможцем учасника, який не має власної запровадженої системи НАССР та надає документацію системи НАССР якоїсь іншої невідомої особи.
Просимо відхилити пропозицію такого учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2020 23:37
Щодо вимоги UA-2019-12-18-001916-b.
Шановний учаснику!
Документацією передбачено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" відсутня копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Повідомляємо, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007) не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Документацією вимагалося надання сертифікату конкретного виду нової редакції - ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-18-001916-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 26 січня 2020 22:48
Щодо неправомірного відхилення
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2019-12-18-001916-b. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2019-12-18-001916-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про визнання ФОП Лисун Олену Вікторівну переможцем закупівлі за номером UA-2019-12-18-001916-b та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 17:05
рішення від 29.01.2020 № 1779 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 17:05
рішення від 12.02.2020 № 2710.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 17:06

Документи подані скаржником

26 січня 2020 22:48
Протокол_6_м_ясо.pdf
26 січня 2020 22:48
DSTU_ISO_22000-2007.pdf
26 січня 2020 22:48
Протокол_5_м_ясо.pdf
26 січня 2020 22:48
Платіжка 324.pdf

Документи подані замовником

20 лютого 2020 17:06
протокол_7_(мясо).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 590 880,00
UAH з ПДВ
539 337,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" 634 640,00
UAH з ПДВ
539 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна 635 980,00
UAH з ПДВ
595 180,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 23:32
Якіссне2.jpg
09 січня 2020 23:32
Якісні.pdf
09 січня 2020 23:32
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 23:32
Статут (о).pdf
09 січня 2020 23:32
Реєстр.pdf
09 січня 2020 23:32
Проект договору.pdf
09 січня 2020 23:32
Копія ІПН.pdf
09 січня 2020 23:32
Додаток 3.pdf
09 січня 2020 23:32
Додаток 2.pdf
09 січня 2020 23:32
Довідка ст.17.pdf
09 січня 2020 23:32
Довідка з банку.pdf
09 січня 2020 23:32
Гарантія+покриття.zip
09 січня 2020 23:32
Відгук ФОП Корнієнко.pdf
09 січня 2020 23:32
ISO 22000.pdf
09 січня 2020 23:32
ISO 9001.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 20:41
Ч.2.pdf
21 січня 2020 20:41
ПРОПОЗИЦІЯ-2.pdf
21 січня 2020 20:41
ПРОПОЗИЦІЯ-1.pdf
21 січня 2020 20:41
17-6.pdf
21 січня 2020 20:41
17-5.pdf
09 січня 2020 15:27
Довідка UA-2019-12-18-001916-b.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 18:04
тех паспорт.pdf
09 січня 2020 18:04
сертифікати3.pdf
09 січня 2020 18:04
сертифікати2.pdf
09 січня 2020 18:04
свідоцтво.pdf
09 січня 2020 18:04
пропозиція.pdf
09 січня 2020 18:04
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 січня 2020 18:04
право підпису.pdf
09 січня 2020 18:04
паспорт.pdf
09 січня 2020 18:04
лист гарантія.pdf
09 січня 2020 18:04
дотримання законів.pdf
09 січня 2020 18:04
договір оренди авто.pdf
09 січня 2020 18:04
довідка склад.pdf
09 січня 2020 18:04
довідка екологія.pdf
09 січня 2020 18:04
дезінфекція авто.pdf
09 січня 2020 18:03
включення витрат.pdf
09 січня 2020 18:03
витяг .pdf
09 січня 2020 18:03
аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"

ФОП Макаренко Ольга Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Рішення скасоване 539 337,60
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:05
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА"
#2904405364
Рішення скасоване 539 620,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:05
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Переможець 539 337,60
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 17:20

Документи

16 січня 2020 20:23
Електронний підпис
16 січня 2020 20:21
Протокол_5_мясо.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
539 337,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 11:55
ду 6 до дог 67.pdf зміни до договору
20 травня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:49
ду 5 до дог 67.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:56
ду 4 до дог 67.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 17:01
дог 67 ду № 2.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 15:02
67_дод_угод_1_мясо_нива.pdf зміни до договору
13 березня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 13:38
67_Мясо_Нива.pdf укладений
12 березня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 67
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: № 67
Договір:
Номер додаткової угоди: № 67/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу
Номер договору про закупівлю: № 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну
Номер договору про закупівлю: № 67
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 67
Договір:
Номер додаткової угоди: № 67/ДУ № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 424 469,52
UAH (в тому числі ПДВ 70 744,92 UAH)