Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
642 400,00 UAH
UA-2019-12-18-001916-b ● 1a1eb94d11dd43e89b703816252506cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02770202 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ МЕНДЕЛЄЄВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Сергій Васильович Шевчук +380472370422 buh_pansionat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 642 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 642,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1196 кілограм
М’ясо яловичина без кістки (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2660 кілограм
М’ясо свинина без кістки (охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1800 кілограм
Тушки курей (охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограм
Печінка свиняча (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2020 23:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 22:34 |
Тендерна_документацiя_мясо_зміни.pdf | |
02 січня 2020 22:34 |
Перелік змін до тендерної документації_мясо.pdf |
02 січня 2020 23:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 січня 2020 22:34 |
Тендерна_документацiя_мясо_зміни.pdf
|
|||
02 січня 2020 22:34 |
Перелік змін до тендерної документації_мясо.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-18-001916-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 24 січня 2020 08:41
Неправомірне відхилення
Відповідно до протоколу № 5 від 16.01.2020 р. пропозицію ТОВ "Ниви Черкащини" було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерно документаці на підставі ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу замовник посилається на відсутність сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розробленої та затвердженої Програми-передумови системи НАССР.
Таке твердження замовника не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції учасника був наданий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007), який і є сертифікатом відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР.
В основу міжнародних стандартів на системи управління безпечністю харчових продуктів покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок».
На базі концепції НАССР було розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих країнах і регіонах або в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш застосовуваним є стандарт ISO 22000 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (Food safety management systems — Requirements for any organization in the food cnain), розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).
Сертифікат на відповідність саме цьому міжнародному стандарту був наданий у складі тендерної документації.
Більш того підприємство також надало сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), яка додатково підтвердила відповідність систему управління підприємства і міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
Проcимо Замовника надати роз'яснення відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ниви Черкащини".
1. Що саме стало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
2. Який саме сертифікат замовник вважає таким, що відповідає вимозі ТД?
Звертаємо увагу замовника на те, що відповідно до положень ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на дане звернення повинна бути надана не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, повідомляємо, що замовник також неправомірно визнав переможцем учасника, який не має власної запровадженої системи НАССР та надає документацію системи НАССР якоїсь іншої невідомої особи.
Просимо відхилити пропозицію такого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Таке твердження замовника не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції учасника був наданий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007), який і є сертифікатом відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР.
В основу міжнародних стандартів на системи управління безпечністю харчових продуктів покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок».
На базі концепції НАССР було розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих країнах і регіонах або в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш застосовуваним є стандарт ISO 22000 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (Food safety management systems — Requirements for any organization in the food cnain), розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).
Сертифікат на відповідність саме цьому міжнародному стандарту був наданий у складі тендерної документації.
Більш того підприємство також надало сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), яка додатково підтвердила відповідність систему управління підприємства і міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
Проcимо Замовника надати роз'яснення відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ниви Черкащини".
1. Що саме стало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
2. Який саме сертифікат замовник вважає таким, що відповідає вимозі ТД?
Звертаємо увагу замовника на те, що відповідно до положень ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на дане звернення повинна бути надана не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, повідомляємо, що замовник також неправомірно визнав переможцем учасника, який не має власної запровадженої системи НАССР та надає документацію системи НАССР якоїсь іншої невідомої особи.
Просимо відхилити пропозицію такого учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2020 23:37
Щодо вимоги UA-2019-12-18-001916-b.
Шановний учаснику!
Документацією передбачено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" відсутня копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Повідомляємо, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007) не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Документацією вимагалося надання сертифікату конкретного виду нової редакції - ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Шановний учаснику!
Документацією передбачено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" відсутня копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Повідомляємо, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007) не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Документацією вимагалося надання сертифікату конкретного виду нової редакції - ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-18-001916-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 26 січня 2020 22:48
Дата подання: 26 січня 2020 22:48
Щодо неправомірного відхилення
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2019-12-18-001916-b.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2019-12-18-001916-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі.
3. Скасувати рішення про визнання ФОП Лисун Олену Вікторівну переможцем закупівлі за номером UA-2019-12-18-001916-b та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 17:05
рішення від 29.01.2020 № 1779 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 17:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2020 № 2710.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:09
рішення від 12.02.2020 № 2710.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 17:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
590 880,00
UAH з ПДВ
|
539 337,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" |
634 640,00
UAH з ПДВ
|
539 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна |
635 980,00
UAH з ПДВ
|
595 180,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Рішення скасоване |
539 337,60
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:05
|
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" #2904405364 |
Рішення скасоване |
539 620,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:05
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Переможець |
539 337,60
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 11:55
|
ду 6 до дог 67.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 13:49
|
ду 5 до дог 67.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:56
|
ду 4 до дог 67.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 17:01
|
дог 67 ду № 2.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 15:02
|
67_дод_угод_1_мясо_нива.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 13:38
|
67_Мясо_Нива.pdf | укладений |
12 березня 2020 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 67/ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | № 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну |
Номер договору про закупівлю: | № 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 67/ДУ № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |