Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний (творог), сир сичужний (твердий)
Очікувана вартість
380 600,00 UAH
UA-2019-12-18-001696-b ● 2bfcc2eee08147e398ddc4158ecc0d4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Черкаський геріатричний пансіонат ЧОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02770202 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ МЕНДЕЛЄЄВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Сергій Васильович Шевчук +380472370422 buh_pansionat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 15:30 |
Очікувана вартість: | 380 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 418,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2928 кілограм
Сир кисломолочний (творог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул Менделеєва,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1171 кілограм
Сир сичужний (твердий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул Менделеєва,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2020 23:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 23:01 |
Перелік змін до тендерної документації_сир.pdf | |
02 січня 2020 23:01 |
Тендерна_документацiя_сир_2020_зміни.pdf |
02 січня 2020 23:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 січня 2020 23:01 |
Перелік змін до тендерної документації_сир.pdf
|
||||||
02 січня 2020 23:01 |
Тендерна_документацiя_сир_2020_зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність ТУ У 15.5-24934992-005:2005)
Дата подання: 18 грудня 2019 17:40
Дата відповіді: 21 грудня 2019 17:45
Доброго дня! Шановний Замовник
1 )- чи буде відхилена пропозиція учасника з пропозицією сир кисломолочний 9,5% жирності?
2)- Чому сир твердий 50% жирності повинен відповідати саме ТУ У 15.5-24934992-005:2005.?
3)-Чи буде відхилена пропозиція учасника, який запропонує сир власнового виробництва за своїм ТУ У, або за ДСТУ (адже показники якості товару за ДСТУ значно перевищують відносно ТУ У)
4) Чому потреба в твердих сирах саме виробництва Богодухівського молокозаводу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне.
1. Додатком 3 до тендерної документації встановлено необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема жирність сиру кисломолочного (творогу) - 9%, що є мінімальним значенням. Тому, запропонована Вами пропозиція з жирністю сиру кисломолочного (творогу) – 9,5% не буде відхилена.
2. Встановлення відповідності сиру сичужного (твердого), жирність 50% ТУ У 15.5-24934992-005:2005 здійснено насамперед для забезпечення належної якості товару, що є предметом закупівлі.
3. Стосовно відхилення пропозиції учасника, який запропонує сир власнового виробництва за своїм ТУ У, або за ДСТУ , повідомляємо, що необхідно детальне ознайомлення з якісними показниками товару, відповідно до вказаних Вами стандартів. Зазначаємо, що тендерна документація встановлює мінімальні показники якості товару.
4. Тендерна документація не містить посилань щодо «потреби в твердих сирах саме виробництва Богодухівського молокозаводу».
1. Додатком 3 до тендерної документації встановлено необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема жирність сиру кисломолочного (творогу) - 9%, що є мінімальним значенням. Тому, запропонована Вами пропозиція з жирністю сиру кисломолочного (творогу) – 9,5% не буде відхилена.
2. Встановлення відповідності сиру сичужного (твердого), жирність 50% ТУ У 15.5-24934992-005:2005 здійснено насамперед для забезпечення належної якості товару, що є предметом закупівлі.
3. Стосовно відхилення пропозиції учасника, який запропонує сир власнового виробництва за своїм ТУ У, або за ДСТУ , повідомляємо, що необхідно детальне ознайомлення з якісними показниками товару, відповідно до вказаних Вами стандартів. Зазначаємо, що тендерна документація встановлює мінімальні показники якості товару.
4. Тендерна документація не містить посилань щодо «потреби в твердих сирах саме виробництва Богодухівського молокозаводу».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-18-001696-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2453502244
Дата подання: 19 січня 2020 13:55
Вимога відхилити Пропозицію ФОП Лисун О.В. як таку, що не відповідає вимогам Замовника
1. Відповідно до п.7 Додатку 3 до тендерної документації (інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Учасники у складі своїх пропозицій повинні надати наступні документи, а саме:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають скан-копію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Так, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА в складі своєї пропозиції надала скан-копії розроблених та затверджених програм-передумов Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.
Відповідно до ст. 20, 21 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР (далі Закон) та п. 1.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 року оператори ринку повинні мати розроблену та впроваджену ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Згідно ст. 1 Закону оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
Отже, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА як оператор ринку не надала в складі своєї пропозиції сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР на підприємстві ФОП Лисун О.В., а також наказу про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів, чим не виконала вимоги тендерної документації.
2. Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації (інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів (посвідчень, паспортів якості, тощо) на запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується) та відповідно до Додатку 2 (Примітки пункт "б") усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.
Однак, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА в складі своєї пропозиції надала посвідчення про якість №362 від 30.12.2019 року на сир кисломолочний 9% жирності ваговий з датою кінцевого терміну реалізації 02.01.2020 року, чим не виконала вимоги тендерної документації та не надала чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів (посвідчень, паспортів якості, тощо) на запропонований товар.
Згідно з положеннями ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VII від 25.12.2015 року закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Тому, просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП ЛИСУН ОЛЕНИ ВІКТОРІВНИ, як Учасника який не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають скан-копію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Так, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА в складі своєї пропозиції надала скан-копії розроблених та затверджених програм-передумов Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.
Відповідно до ст. 20, 21 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР (далі Закон) та п. 1.3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №590 від 01.10.2012 року оператори ринку повинні мати розроблену та впроваджену ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті.
Згідно ст. 1 Закону оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
Отже, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА як оператор ринку не надала в складі своєї пропозиції сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР на підприємстві ФОП Лисун О.В., а також наказу про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів, чим не виконала вимоги тендерної документації.
2. Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації (інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) для підтвердження відповідності товару вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів (посвідчень, паспортів якості, тощо) на запропонований товар, що є предметом закупівлі завірені виробником або постачальником товару (дані вимоги стосуються постачальників (дилерів), які не є виробниками товару, що пропонується) та відповідно до Додатку 2 (Примітки пункт "б") усі довідки, що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством, повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.
Однак, ФОП ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА в складі своєї пропозиції надала посвідчення про якість №362 від 30.12.2019 року на сир кисломолочний 9% жирності ваговий з датою кінцевого терміну реалізації 02.01.2020 року, чим не виконала вимоги тендерної документації та не надала чинні на момент подання пропозицій копії сертифікатів (посвідчень, паспортів якості, тощо) на запропонований товар.
Згідно з положеннями ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VII від 25.12.2015 року закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників і об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Тому, просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП ЛИСУН ОЛЕНИ ВІКТОРІВНИ, як Учасника який не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2020 23:39
Щодо вимоги UA-2019-12-18-001696-b.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу 21 небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу 21 небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-18-001696-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 24 січня 2020 08:43
Неправомірне відхилення
Відповідно до протоколу № 5 від 16.01.2020 р. пропозицію ТОВ "Ниви Черкащини" було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерно документаці на підставі ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до протоколу замовник посилається на відсутність сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розробленої та затвердженої Програми-передумови системи НАССР.
Таке твердження замовника не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції учасника був наданий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007), який і є сертифікатом відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР.
В основу міжнародних стандартів на системи управління безпечністю харчових продуктів покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок».
На базі концепції НАССР було розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих країнах і регіонах або в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш застосовуваним є стандарт ISO 22000 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (Food safety management systems — Requirements for any organization in the food cnain), розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).
Сертифікат на відповідність саме цьому міжнародному стандарту був наданий у складі тендерної документації.
Більш того підприємство також надало сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), яка додатково підтвердила відповідність систему управління підприємства і міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
Проcимо Замовника надати роз'яснення відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ниви Черкащини".
1. Що саме стало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
2. Який саме сертифікат замовник вважає таким, що відповідає вимозі ТД?
Звертаємо увагу замовника на те, що відповідно до положень ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на дане звернення повинна бути надана не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, повідомляємо, що замовник також неправомірно визнав переможцем учасника, який не має власної запровадженої системи НАССР та надає документацію системи НАССР якоїсь іншої невідомої особи.
Просимо відхилити пропозицію такого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Таке твердження замовника не відповідає дійсності. У складі тендерної пропозиції учасника був наданий сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007), який і є сертифікатом відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР.
В основу міжнародних стандартів на системи управління безпечністю харчових продуктів покладено концепцію НАССР (від англ. «Hazard Analysis and Critical Control Point») – «Аналізування небезпечних чинників і контролю критичних точок».
На базі концепції НАССР було розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих країнах і регіонах або в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш застосовуваним є стандарт ISO 22000 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (Food safety management systems — Requirements for any organization in the food cnain), розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO).
Сертифікат на відповідність саме цьому міжнародному стандарту був наданий у складі тендерної документації.
Більш того підприємство також надало сертифікат на систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), яка додатково підтвердила відповідність систему управління підприємства і міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
Проcимо Замовника надати роз'яснення відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" з приводу причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ниви Черкащини".
1. Що саме стало підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
2. Який саме сертифікат замовник вважає таким, що відповідає вимозі ТД?
Звертаємо увагу замовника на те, що відповідно до положень ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідь на дане звернення повинна бути надана не пізніше, ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, повідомляємо, що замовник також неправомірно визнав переможцем учасника, який не має власної запровадженої системи НАССР та надає документацію системи НАССР якоїсь іншої невідомої особи.
Просимо відхилити пропозицію такого учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2020 23:39
Щодо вимоги UA-2019-12-18-001696-b.
Шановний учаснику!
Документацією передбачено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" відсутня копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Повідомляємо, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007) не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Документацією вимагалося надання сертифікату конкретного виду нової редакції - ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Шановний учаснику!
Документацією передбачено, що на виконання вимог статті 20, 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР зі змінами; наказу Мінагрополітики України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590 зі змінами надати копії:
- наказу (и) про призначення відповідальної (их) особи (осіб) Учасника за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів;
- сертифікату відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), або розроблену та затверджену Програму-передумову системи НАССР Учасники надають сканокопію оригіналу титульної сторінки);
- копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Приміткою до Додатку передбачено, що якщо учасник надає сертифікат відповідності міжнародним стандартам якості харчування НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points), то посвідчення для відповідальної особи не обов’язкове.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" відсутня копія посвідчення, що відповідальна особа пройшла навчання за програмою здійснення контролю щодо застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва, обігу харчових продуктів (ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Повідомляємо, що наданий Вами у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2007) не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Документацією вимагалося надання сертифікату конкретного виду нової редакції - ДСТУ ISO 19011:2012 та ISO 1901:2018 (нова редакція).
Учасником ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції надано Наказ №01/НАССР про комплекс організаційних заходів щодо розроблення системи НАССР на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №02/НАССР про проведення навчання стосовно вимог законодавства України в сфері харчової безпеки на підприємстві ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №03/НАССР про призначення групи відкликання продукції в ФОП Андріяш Л.О.; Наказ №04/НАССР про впровадження та надання чинності системи управління безпечністю харчових продуктів (системи НАССР) та Наказ №05/НАССР про призначення відповідальної особи за забезпечення єдності вимірювань.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-18-001696-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 26 січня 2020 23:21
Дата подання: 26 січня 2020 23:21
Неправомірне відхилення
З огляду на зазначене у скарзі, констатуємо невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та невідповідність пропозиції учасника вимогам ТД.
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2019-12-18-001696-b.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2019-12-18-001696-b для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі.
3. Скасувати рішення про визнання ФОП Лисун Олену Вікторівну переможцем закупівлі за номером UA-2019-12-18-001696-b та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2020 15:38
рішення від 29.01.2020 № 1795 + лист Замовника .pdf
Дата публікації: 29 січня 2020 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2020 № 2711.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 20:23
рішення від 12.02.2020 № 2711 .pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 18:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Органу оскарження виконано
Дата виконання рішення замовником: 20 лютого 2020 17:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
245 694,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" |
354 260,00
UAH з ПДВ
|
245 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА |
345 476,00
UAH з ПДВ
|
345 476,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна |
356 018,00
UAH з ПДВ
|
356 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
376 804,80
UAH з ПДВ
|
376 804,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Рішення скасоване |
245 694,06
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:08
|
ФОП "ЛИСУН ОЛЕНА ВІКТОРІВНА" #2904405364 |
Рішення скасоване |
245 930,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:08
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" #38729191 |
Переможець |
245 694,06
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 11:57
|
ду 6 до дог 66.pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 13:46
|
ду 5 до дог 66.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:53
|
ду 4 до дог66.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:57
|
дог 66 ду № 2.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 15:19
|
66_дод_угод_1_Сир_нива.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 12:23
|
66_Сир_нива.pdf | укладений |
12 березня 2020 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 66/ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | № 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну |
Номер договору про закупівлю: | № 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 66/ДУ № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |