Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15530000-2Miscellaneous butter (peanut butter (not lower than 72.5% fat))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Олепір Дар’я Андріївна +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Olepir Darya Adndriivna +380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 16:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2020 16:23 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2020 14:30 |
Очікувана вартість: | 5 475 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 376,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 164000 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2019 16:18 |
Enquiries until: | 08 січня 2020 16:23 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2020 16:23 |
Information
Estimated total value: | 5 475 225 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 376 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 16:19 |
ТД масло .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Надати наступну інформацію, а саме:
1.1. Чи приймалося тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради рішення про відміну торгів, оформлене Протоколом № 1018 від 17.12.2019 року?
1.2. Якщо таке рішення приймалося, то з яких причин та підстав скасовано процедуру закупівлі UA-2019-11-13-000921-b ?
1.3. Чи всі члени тендерного комітету голосували за прийняття цього рішення та підписували Протокол № 1018 від 17.12.2019?
1.4. Які саме порушення законодавства з питань публічних закупівель виявлені тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради під час здійснення публічної закупівлі UA-2019-11-13-000921-b за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності))?
1.5. Чи вживались тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради заходи для усунення порушень, що були виявлені під час здійснення публічної закупівлі UA-2019-11-13-000921-b за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності))?
1.6. Чи зверталося Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради до правоохоронних органів з заявою про факт несанкціонованого втручання в роботу Управління, викрадення електронних ключів, паролів та незаконного розміщення неіснуючого рішення на сайті закупівлі? Якщо так, то коли, до якого органу та чим це підтверджується?
1.7. Які заходи для збереження електронних ключів, паролей до кабінету Замовника на сайті закупівлі, недопущення несанкціонованого доступу третіх осіб до засобів доступу до системи електронних торгів Замовника, вжиті Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради задля унеможливлення (запобігання) в майбутньому подібним протиправним діям з боку третіх осіб?
2. На підтвердження інформації надати копії відповідних документів.
Також 18.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-12-18-002165-a) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі з предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)) зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у кількості – 60 000 кг, на очікувану вартість 4 680 000,00 грн. з ПДВ, Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
Однак, 13.11.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради на сайті Prozorro.gov.ua за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-11-13-000921-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-000325-c вже були опубліковані аналогічні оголошення про проведення процедури закупівлі за цим самими предметами, а саме:
за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) з тим же строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у такій же кількості – 31 287 кг, на таку ж очікувану вартість 5 475 225,00 грн. з ПДВ;
за ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)) з тим же самим строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у тій же кількості – 60 000 кг, на таку ж очікувану вартість 4 680 000,00 грн. з ПДВ.
Разом з тим, ці публічні закупівлі (від 13.11.2019 року) за ідентифікаторами UA-2019-11-13-000921-b (масло вершкове) та UA-2019-11-13-000325-c (сир кисломолочний) були скасовані рішеннями Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, оформленими протоколами № 1018 від 17.12.2019 року та № 1017 від 17.12.2019 року відповідно, які не були належним чином оформлені, не підписані членами тендерного комітету, й не містили обґрунтованих підстав.
Так, 17.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-11-13-000921-b) опубліковано рішення тендерного комітету, оформленого Протоколом № 1018 від 17.12.2019 про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)). З вказаного рішення вбачається, що голова тендерного комітету Олепір Д. А. повідомила про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), у зв’язку з чим виникла необхідність у відміні торгів. При цьому зазначене рішення не містить обґрунтування обставин, що послугували підставами для скасування процедури закупівлі.
Аналогічне рішення, оформлене Протоколом № 1017 від 17.12.2019 року про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)) було опубліковано тендерним комітетом Управляння освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради. З вказаного рішення також вбачається, що голова тендерного комітету Олепір Д. А. повідомила про нібито неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на закупівлю ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), у зв’язку з чим виникла необхідність у відміні торгів. При цьому зазначене рішення також не містить обґрунтування обставин, що послугували підставами для скасування процедури закупівлі.
З метою з’ясування причин відміни вказаних публічних закупівель, 17.12.2019 року директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Цисар Р.В. спілкувався з Олепір Дар’єю Андріївною, яка зазначена контактною особою Замовника у процедурі закупівлі та є головою тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, за телефоном +380532573136, що зазначений на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-13-000921-b).
Під час цього спілкування Олепір Д. А. було повідомлено про те, що рішення, оформлені Протоколом № 1018 від 17.12.2019 про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) та Протоколом № 1017 від 17.12.2019 року про відміну торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради не приймалися та офіційно не опубліковувалися на сайті закупівлі. Опублікуання зазначених рішень, та як наслідок – скасування закупіль, сталося нібито внаслідок незаконного доступу третіх осіб до програмних комплексів Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, особистого кабінету цього Замовника, зареєстрованого на сайті закупівлі, у зв’язку з крадіжкою електронних ключів та паролю доступу до кабінету на сайті Prozorro.gov.ua, які належали Замовнику. Олепір Д. А. також було повідомлено, що зазначені протоколи завантажено до системи Prozorro без її відома невідомими особами з ймовірною метою зірвати процес здійснення публічних закупівель з предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) та ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)).
Це також було підтверджено 24.12.2019 р. у Відповіді Замовника на вимогу ТОВ «МІЛК РІВЕР» на сайті закупівлі (https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase_complaint/purchase_claims/191451/claim/view?back=LzE0MTUyMTYyL2xpc3Q=).
Зазначені обставини свідчать про наявність у діях невідомих осіб складу кримінальних правопорушень, передбачених: ст. 361 Кримінального кодексу України «несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку», ст. 366 Кримінального кодексу України «службове підроблення», ст. 368 Кримінального кодексу України «прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою», а в діях певних посадових осіб Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради складу кримінальних правопорушень, передбачених: ст. 367 «Службова недбалість» та, можливо, ч.1 ст. 369-2. «Зловживання впливом» Кримінального кодексу України. Це є підставою для звернення до правоохоронних органів.
18.12.2019 року, цей Замовник, маючи прецедент незаконного доступу третіх осіб до його особистого кабінету на сайті Prozorro.gov.ua, крадіжки електронних ключів та паролю доступу до кабінету на сайті Prozorro.gov.ua, які належали Управлінню освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради, неправомірного розміщення рішень Замовника, які істотним чином впливади на результати процедур закупівлі, знову розмістив на сайті Prozorro.gov.ua оголошення про проведення процедур закупівлі з предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-18-001552-c) та з предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-18-002165-a).
ТОВ «МІЛК РІВЕР» не відомо чи вживалися Управлянням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради якісь заходи щодо запобіганню повторному незаконному скасуванню заново оголошених аналогічних публічних закупівель.
Обставини, що викладені вище, завдало істотної шкоди правам та законним інтересам ТОВ «МІЛК РІВЕР», оскільки для участі у зазначених публічних закупівлях на виконання вимог тендерної документації ТОВ «МІЛК РІВЕР» було одержано банківські гарантії та укладено попередні угоди з контрагентами з метою виконання майбутніх договорів про публічні закупівлі на суму предметів закупівлі.
Так, у зв’язку з безпідставною відміною торгів за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000921-b, у ТОВ «МІЛК РІВЕР» виникли негативні наслідки, а саме: понесено збитки через оформлення банківської гарантії. Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовником визначено надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії учасником публічної закупівлі. Відповідно до вимог тендерної документації таке забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
На виконання зазначених вимог тендерної документації ТОВ «МІЛК РІВЕР», як учасником публічної закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000921-b, на підставі укладеного з АТ «Банк інвестицій та заощаджень» договору про надання банківської гарантії №27569/19-ТГ, було отримано банківську гарантію (файл «27785_ТОВ_МІЛК_РІВЕР_Гарантія_13_12_2019.rar»). Внаслідок цього учасником самостійно понесено додаткові витрати на участь у цих публічних закупівлях, пов’язані із сплатою банку винагороди.
Також у ТОВ «МІЛК РІВЕР» виникли негативні й у зв’язку з безпідставною відміною торгів за предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000325-c, а саме: понесено збитки через оформлення банківської гарантії, на підставі укладеного з АТ «Банк інвестицій та заощаджень» договору про надання банківської гарантії № 27790/19-ТГ, було отримано банківську гарантію (файл «27790_ТОВ_МІЛК_РІВЕР_Гарантія_13_12_2019.rar»). Внаслідок цього учасником самостійно понесено додаткові витрати на участь у цих публічних закупівлях, повязані зі сплатою банку винагороди.
Через прийняті рішення тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради про відміну торгів за предметом ДК 021:2015: 15540000 – 5 Сирні продукти (Сир кисломолочний (не нижче 9% жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000325-c та за предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000921-b ТОВ «МІЛК РІВЕР» понесено збитки та порушено право учасника на участь у зазначених публічних закупівлях.
Умови та порядок відміни Замовником торгів визначені положеннями частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено.
Однак, рішення тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради про відміну торгів, оформлені Протоколом № 1017 від 17.12.2019 року та № 1018 від 17.12.2019 року, не відповідають приписам чинного законодавства: не відображають результати поіменного голосування членів тендерного комітету; не підписані всіма членами тендерного комітету; не обґрунтовані підстави відміни торгів.
Звертаємо увагу, що положеннями статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Статтею 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що моніторинг закупівлі здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю» здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 3 цього ж Положення регламентовано, що одним із завдань Державної аудиторської служби України є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів.
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Державний фінансовий контроль здійснюється Державною аудиторською службою України на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 01.08.2013 р. № 613.
Пунктом 4 зазначеного Порядку регламентовано, що перевірки закупівель проводяться за письмовим рішенням керівника органу державного фінансового контролю або його заступника за наявності однієї з таких підстав, зокрема, у зв’язку з виникненням потреби у перевірці відомостей про порушення замовником законодавства у сфері закупівель, що надійшли до органу державного фінансового контролю, або перевірці відомостей, наведених у зверненні (за умови закінчення строку подання скарги про відповідні порушення до органу оскарження згідно із Законом України «Про здійснення державних закупівель»), якщо замовник не надав пояснення та їх документального підтвердження на обов’язковий письмовий запит органу державного фінансового контролю протягом трьох робочих днів з дня його надходження.
Пунктом 6 Розділу ІІІ Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній аудиторській службі України та її міжрегіональних територіальних органах , затвердженого Наказом Державної аудиторської служби України № 149 від 24.11.2016 року, за зверненнями, в яких повідомляється про факти порушень законодавства з фінансових питань на підприємствах, в установах чи організаціях, підконтрольних органу державного фінансового контролю, приймається одне з рішень щодо:
1) включення питань, порушених у зверненні, до програми контрольного заходу, що вже розпочата або буде проводитися у порядку, установленому законодавством;
2) призначення контрольного заходу в установленому порядку;
3) відмови у проведенні контрольного заходу у випадках, коли вирішення порушених у зверненні питань не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, якщо зазначені питання вже були перевірені попередніми контрольними заходами.
Враховуючи зазначене вище є підстави вважати про наявність факту порушення Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради законодавства у сфері публічних закупівель під час організації та проведення процедури закупівлі за предметами закупівлі за ідентифікаторами UA-2019-11-13-000921-b та UA-2019-11-13-000325-c.
У зв’язку з вищенаведеним, на підставі ст.ст 3, 5, 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю заяву.
2. Призначити перевірку Управління відділу освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради з приводу дотримання вимог законодавства при організації процедур публічних закупівель та законності прийнятих рішень, оформлених Протоколом № 1018 від 17.12.2019 року за ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-13-000921-b та Протоколом № 1017 від 17.12.2019 року за ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-13-000325-c.
3. Про результати розгляду цієї заяви повідомити ТОВ «МІЛК РІВЕР» у встановленому законом порядку.
Додатки:
1. Копія електронної сторінки публічної закупівлі UA-2019-11-13-000921-b від 13.11.2019 р.
2. Копія електронної сторінки публічної закупівлі UA-2019-11-13-000325-c від 13.11.2019 р.
3. Копія Протоколу № 1017 від 17.12.2019 р. про відміну торгів.
4. Копія Протоколу № 1018 від 17.12.2019 р. про відміну торгів.
5. Копія електронної сторінки публічної закупівлі UA-2019-12-18-001552-c від 18.12.2019 р.
6. Копія електронної сторінки публічної закупівлі UA-2019-12-18-002165-a від 18.12.2019 р.
Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
18.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-001552-c) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі з предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у кількості – 31 287 кг, на очікувану вартість 5 475 225,00 грн. з ПДВ, Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), (надалі «Тендерна документація»).
Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders Протоколом кваліфікації від 20.01.2020 року до участі в публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-18-001552-c допущено наступних учасників:
- Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна;
- ФОП Мазаратій Н. І.;
- ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФОРВАРД-ГРУП»;
-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАНБУДПОСТАЧ»;
- ТОВ «ОПТІТРЕЙД»;
- ПП «ТК Молімпекс»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЛК РІВЕР».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
ТОВ «МІЛК РІВЕР» основним напрямком своєї господарської діяльності обрало виробництво масла та сиру та постачання такої продукції по території України.
Так, наше Товариство приймало участь у процедурі публічної закупівлі ідентифікатор UA-2019-12-18-001552-c, оголошеної ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради 18.12.2019 року на закупівлю масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності) для постачання у заклади дошкільної освіти м. Полтави.
24.02.2020 року за вказаною процедурою закупівлі Замовником було оголошено переможця цієї процедури не звертаючи уваги на значні порушення під час проведення цієї процедури закупівлі, які є беззаперечною підставою для відміни зазначеної процедури закупівлі згідно із ст. 31
ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої
ст. 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Необхідно відзначити, що учасником цієї процедури ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» у складі тендерної пропозиції завантажений файл (під назвою «документи») б/н від 14.01.2020 року – ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «ПРОПОЗИЦІЯ», який містить у собі інформацію про ціну тендерної пропозиції цього учасника та є загальнодоступною для огляду всіма учасниками цієї процедури закупівлі та Замовником.
Тендерна документація не містить можливості щодо відхилення тендерних пропозицій учасників через наведену підставу.
Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи те, що оголошення про проведення цієї процедури закупівлі оприлюднено Замовником відповідно до положень частини четвертої ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», то розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника є порушенням законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (Аналогічної правової позиції дотримується Антимонопольний комітет України за рішенням № 440-р/пк-пз від 01.02.2017р. – витяг із зазначеного рішення додається).
Але в порушення зазначених вимог чинного законодавства, Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не звертаючи на такі грубі порушення проведення процедури закупівлі, оголошено переможця цієї закупівлі.
ТОВ «МІЛК РІВЕР» звертається до Вас, вчинити необхідні заходи з метою приведення у відповідність із нормами чинного законодавства правовідносини, які пов'язані із проведенням публічних закупівель за бюджетні кошти. На підставі вище викладеного та керуючись ст. 27, 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Вимагаємо:
1. Прийняти рішення про відміну цієї процедури закупівлі.
Додатки:
1. Витяг з рішення АМКУ № 440-р/пк-пз від 01.02.2017 р.
Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Ваша вимога взята до розгляду
18.12.2019 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-001552-c) опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі з предметом ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)) зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2020 року, у кількості – 31 287 кг, на очікувану вартість 5 475 225,00 грн. з ПДВ, Замовником якої є Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності)), (надалі «Тендерна документація»).
Відповідно до інформації, що розміщена на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders Протоколом кваліфікації від 20.01.2020 року до участі в публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2019-12-18-001552-c допущено наступних учасників:
- Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна;
- ФОП Мазаратій Н. І.;
- ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ФОРВАРД-ГРУП»;
-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРАНБУДПОСТАЧ»;
- ТОВ «ОПТІТРЕЙД»;
- ПП «ТК Молімпекс»;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЛК РІВЕР».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
ТОВ «МІЛК РІВЕР» основним напрямком своєї господарської діяльності обрало виробництво масла та сиру та постачання такої продукції по території України.
Так, наше Товариство приймало участь у процедурі публічної закупівлі ідентифікатор UA-2019-12-18-001552-c, оголошеної ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради 18.12.2019 року на закупівлю масло вершкове селянське (не нижче 72,5 % жирності) для постачання у заклади дошкільної освіти м. Полтави.
24.02.2020 року за вказаною процедурою закупівлі Замовником було оголошено переможця цієї процедури не звертаючи уваги на значні порушення під час проведення цієї процедури закупівлі, які є беззаперечною підставою для відміни зазначеної процедури закупівлі згідно із ст. 31
ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої
ст. 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Необхідно відзначити, що учасником цієї процедури ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» у складі тендерної пропозиції завантажений файл (під назвою «документи») б/н від 14.01.2020 року – ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «ПРОПОЗИЦІЯ», який містить у собі інформацію про ціну тендерної пропозиції цього учасника та є загальнодоступною для огляду всіма учасниками цієї процедури закупівлі та Замовником.
Тендерна документація не містить можливості щодо відхилення тендерних пропозицій учасників через наведену підставу.
Враховуючи наведене, розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «ФОРВАРД-ГРУП» в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи те, що оголошення про проведення цієї процедури закупівлі оприлюднено Замовником відповідно до положень частини четвертої ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», то розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника є порушенням законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. (Аналогічної правової позиції дотримується Антимонопольний комітет України за рішенням № 440-р/пк-пз від 01.02.2017р. – витяг із зазначеного рішення додається).
Але в порушення зазначених вимог чинного законодавства, Замовником не відмінено процедуру закупівлі та не звертаючи на такі грубі порушення проведення процедури закупівлі, оголошено переможця цієї закупівлі.
ТОВ «МІЛК РІВЕР» звертається до Вас, вчинити необхідні заходи з метою приведення у відповідність із нормами чинного законодавства правовідносини, які пов'язані із проведенням публічних закупівель за бюджетні кошти. На підставі вище викладеного та керуючись ст. 27, 31 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Вимагаємо:
1. Прийняти рішення про відміну цієї процедури закупівлі.
Додатки:
1. Витяг з рішення АМКУ № 440-р/пк-пз від 01.02.2017 р.
Директор ТОВ «МІЛК РІВЕР» Р.В. Цисар
Вашу вимогу взято до розгляду.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 січня 2020 18:27
Дата подання: 25 січня 2020 14:43
Дата подання: 25 січня 2020 20:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-17-000024 ● fe56230fcb4d4903980e81b470412c40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2020 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2020 № 17
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.03.2020 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-18-001552-c, 18.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти надає інформацію про здійснені заходи щодо виконання висновку в межах чинного законодавства України.
2020-04-13 17:13:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ГРАНБУДПОСТАЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ТК Молімпекс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
5 299 392,06
UAH з ПДВ
|
3 860 815,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
5 412 025,26
UAH з ПДВ
|
3 989 092,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" |
5 068 494,00
UAH з ПДВ
|
4 066 058,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛК РІВЕР" |
5 475 225,00
UAH з ПДВ
|
4 067 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК Молімпекс" |
4 878 894,78
UAH з ПДВ
|
4 201 218,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" |
5 473 973,52
UAH з ПДВ
|
4 221 867,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНБУДПОСТАЧ" |
5 381 364,00
UAH з ПДВ
|
4 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
3 860 815,80
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:43
|
ДУ7 53 Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
05 січня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:41
|
ДУ_6 до Д_53Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:39
|
ДУ_5 до Д_53Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 08:04
|
ДУ_4 до Д_53Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 08:28
|
ДУ_3 до Д_53Т від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
30 липня 2020 08:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 12:42
|
ДУ_2 до Д_53Т від 10 .03.2020р..PDF | зміни до договору |
24 липня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 10:09
|
ДУ_1 до Д_53Т від 10.03.20.PDF | зміни до договору |
14 липня 2020 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 15:49
|
53 Т.PDF | укладений |
10 березня 2020 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна найменування Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі і складає 317 594 грн. 83 коп. з ПДВ.- 52932,47 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |