Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-215 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2019-12-18-001049-c 61c1418efcbf4751a2f0e74ab4c6c64d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:57
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:57
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-215 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-215 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-215 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості обладнання протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури та банківської гарантії на авансовий платіж. В якості забезпечення Підрядник надає Замовнику на паперовому носії належним чином оформлену безумовну і безвідкличну банківську гарантію на авансовий платіж в сумі, яка дорівнює авансовому платежу. Підрядник виписує та надсилає Замовнику рахунок-фактуру та банківську гарантію на авансовий платіж протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання письмового Повідомлення Замовника про готовність до виконання Договору. Авансовий платіж може бути перерахований в залежності від наявності реального фінансування Замовника. У разі неперерахування авансового платежу протягом 20 (двадцяти) банківських днів, Замовник зобов'язаний негайно повернути Підряднику банківську гарантію на авансовий платіж. У разі ненадання Підрядником банківської гарантії на авансовий платіж розрахунки здійснюються без сплати авансових платежів після поставки обладнання та виконання робіт. Остаточний розрахунок за виконані роботи та поставлене обладнання Замовник здійснює поетапно: Перший етап – у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та у розмірі (75 мінус аванс) відсотків від ціни поставленого обладнання здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) з відповідними накладними на обладнання та актами приймання-передачі обладнання (устаткування), на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни виконаних робіт та поставленого обладнання здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Підрядником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 13:10
Додаток № 7 до тендерної документації зі змінами 2.pdf
27 грудня 2019 13:19
Додаток № 7 до тендерної документації зі змінами.pdf
18 грудня 2019 14:53
Додаток № 7 до тендерної документації.pdf
17 січня 2020 13:09
Тендерна документація зі змінами 3.doc
03 січня 2020 12:22
Тендерна документація зі змінами 2.doc
27 грудня 2019 13:18
Тендерна документація зі змінами.doc
18 грудня 2019 14:54
Тендерна документація.doc
17 січня 2020 13:08
Зміни до тендерної документації 3..pdf
03 січня 2020 12:19
Зміни до тендерної документації 2..pdf
27 грудня 2019 13:17
Зміни до тендерної документації..pdf
18 грудня 2019 14:55
Додаток №4 до тендерної документації.doc
18 грудня 2019 14:52
Додаток №1 до тендерної документації.doc
18 грудня 2019 14:52
Додаток №2 до тендерної документації.doc
18 грудня 2019 14:52
Додаток №3 до тендерної документації.doc
18 грудня 2019 14:52
Додаток №5 до тендерної документації.doc
18 грудня 2019 14:51
Додаток №6 до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 19 грудня 2019 16:24
Дата відповіді: 21 грудня 2019 10:20
Добрий день! У тендерній документації відсутня інформація щодо термінів виконання робіт. Просимо уточнити строк завершення виконання робіт та їх тривалість (або початок виконання робіт).
Відповідь: Строки виконання робіт зазначені Замовником у п. 4.4. Розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 20 грудня 2019 12:06
Дата відповіді: 27 грудня 2019 13:22
Добрий день! Кінцевий термін подачі пропозиції, вказаний у закупівлях - 03.01.2020. Враховуючи, що: 1) За вимогами тендерної документації необхідно надати тендерну пропозицію з висновком ТПП для підтвердження вартості обладнання, тривалість розгляду заявки в ТПП складає 5 робочих днів; 2) Наступні Новорічні та Різдвяні свята подовжать термін отримання цінових пропозицій на обладнання від постачальників та підрядників. Просимо, на підставі вищевикладеного, подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17.01.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначено на 13.01.2020 до 09:00.
Комплектації силової збірки
Дата подання: 23 грудня 2019 15:59
Дата відповіді: 27 грудня 2019 13:24
В Комплектації силової збірки постійного струму 1DE1,1DE2 згідно локального кошторису на придбання устаткування, меблів та інвентарю №1422-30-00-К832 пункт 4 вказана загальна кількість автоматичних вимикачів, що встановлюються в НКУ - 30 шт. Пункти 5,6 та 7 вказують кількість конкретних автоматичних вимикачів(тип та характеристики), а саме: пункт 5 - 25шт., пункт 6 - 3 шт., - пункт 7 - 0 шт. що в сумі дає 28 автоматичних вимикачів. Для корректного прорахування вартості силової збірки, необхідко відкоригувати кількість автоматичних вимикачів (або в пункті 4, або в пункті 7)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПрАТ «Укргідроенерго» прийняло рішення про внесення змін до тендерної документації з предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-21 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», (оголошення № UA-2019-12-18-001049-c), а саме:
1. Кількість автоматичних вимикачів у пункті 7 сторінки 85 Додатка № 7 тендерної документації викласти у такій редакції:
"АВТ. ВИМИКАЧ С60Н-DC=500B 6A 2P C, A9N61526 - 2 шт."
2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначено на 13.01.2020 до 09:00.
Згідно Локального кошториса К827 "Заміна шафи ВЧ тракту та шафи відбора напруги"
Дата подання: 27 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 17 січня 2020 13:11
Згідно Локального кошториса К827 "Заміна шафи ВЧ тракту та шафи відбора напруги": - поз .23 "Демонтаж конденсатора зв"язку" (необхідно вилучити всі матеріали крім електродів). Якщо вилучити, не буде співпадати з кількістю матеріалів в відомості ресурсів. Прохання роз"яснити. - поз. 23-58 - Чому по-різмому застосовується коефіціент на демонтаж, а саме в одних випадках приймається К3, К4, К5, а в інших аипадках - коефіціент до всіх витрат ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПрАТ «Укргідроенерго» прийняло рішення про внесення змін до тендерної документації з предмета закупівлі: (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) Заміна основних та резервних електричних захистів повітряної лінії ПЛ-330 кВ Л-21 філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», (оголошення № UA-2019-12-18-001049-c), а саме:
1. Додаток № 7 тендерної документації викласти у новій редакції.
2. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій призначити на 28.01.2020 до 09:00.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000037 ● 0ca26ed132a94e858a4bd9043e8f658e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2019-12-18-001049-c 18.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норми частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ" 9 329 516,40
UAH з ПДВ
8 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" 10 382 535,58
UAH з ПДВ
8 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ" 11 970 334,61
UAH з ПДВ
11 970 334,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 21:07
Додаток 6.7z
27 січня 2020 21:07
БГ Додаток 5.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ"

ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО"
#21573438
Очікує рішення 8 800 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:08
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ ЕПМ"
#39440289
Відхилено 8 799 000,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 11:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2020 10:22
Коментар щодо відміни: Торги визнані такими, що не відбулися. Дата прийняття рішення: 12.02.2020 р. Підстава: Торги визнані такими, що не відбулися відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
12 лютого 2020 10:22
Повідомлення про відміну торгів.pdf