Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування
Очікувана вартість
83 088,00 UAH
UA-2019-12-18-000886-a baa3ec572f75476aaccb79679a27e6c2
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дорофєєв Сергій Володимирович

+380632530399 9218@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32616520
Вебсайт: http://www.det.dp.ua
Місцезнаходження: 49038, Україна , Дніпропетровська обл., Dnipro, m. Dnipro, st. D.Yavornytsky ,119a
Контактна особа: Дорофєєв Сергій Володимирович
+380632530399
9218@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 11:48
Очікувана вартість: 83 088,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 грудня 2019 15:08
Яке відношення електронні частини комерційного вузла обліку газу мають до витратоміру води через котли, газоаналізаторів відхідних газів? Для чого їх наявність при обслуговуванні вузла обліку газу? Просимо надати позиції для складання кошторисної документації.
Відповідь відсутня
Обсяг робіт для складення кошторису
Дата подання: 21 грудня 2019 11:18
Згідно додатку 2 до тендерної документації (розділ 4) вимагається надання кошторисної документації відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 складений у останній редакції кошторисного комплексу «АВК-5». Повідомляємо, що на послуги (роботи) технічного обслуговування відсутні ресурсні елементні которісні норми, як то передбачає ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Просимо надати перелік найменувань робіт на витрат із шифром норми та іх обсяг для розрахунку кошторису в загальному доступі на майданчику. У протилежному випадку, зміна файлу тендерної документації менш ніж за добу до закінчення періоду учточнень, із додатковими суперечливими вимогами може розглядатися як сприяння певному учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-18-000886-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "РАПІД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32510019
Дата подання: 08 січня 2020 19:58
оскарження дискваліфікації
Не погоджуємося з рішенням Замовника (КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР) щодо визначення переможця лоту №3 «Технічне обслуговування електронної частини 2-х вузлів комерційного обліку витрат газу на базі коректора об'єму газу "Тандем-ТР", "Вега-2.01"» закупівлі «Технічне обслуговування», ідентифікатор UA-2019-12-18-000886-a.
Листом №15 від 08.01.2020 учасника ТОВ «РАПІД СЕРВІС», який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, дискваліфіковано всупереч вимог тендерної документації закупівлі. Вказано, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме відсутній документ про наявність тепловізора та свідоцтва про калібрування або про повірку ЗВТ, також не надана довідка про наявність у учасника переносного накладного витратоміра та свідоцтва про повірку ЗВТ.
Додатком 2 тендерної документації визначений загальний для усіх лотів закупівлі перелік документів, які вимагаються Замовником. Зокрема необхідна наявність обладнання для тепловізійного обстеження стану зовнішнього обмурування котлу (тепловізор промисловий, тощо….) та обладнання для корегування витрати теплоносія через котел згідно із паспортними параметрами (переносний накладний витратомір рідини, тощо….). Перелічені прилади не мають жодного відношення до виконання технічного обслуговування електронної частини вузлів комерційного обліку витрат газу за лотом №3, та застосовуються при роботі з котлами за іншим лотом закупівлі.
Як передбачено тендерною документацією, учасник ТОВ «РАПІД СЕРВІС» листом №12-27/1 від 27.12.2019 надав перелік документів, які не подаються у складі тендерної пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації.
На підставі вищевикладеного є підстави вважати дискваліфікацію учасника ТОВ «РАПІД СЕРВІС» неправомірною та необґрунтованою.
Прошу переглянути рішення за лотом №3 закупівлі «Технічне обслуговування» про визначення переможця та прийняти пропозицію учасника ТОВ «РАПІД СЕРВІС» як найбільш економічно вигідну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 січня 2020 08:44
В технічних та якісних вимогах до технічного обслуговування електронної частини 2-х комерційних вузлів обліку витрати газу Замовником чітко вказано перелік послуг, які повинен виконувати Підрядник, а саме:
- перевірка технічного стану, роз’ємних з’єднань електронних та механічних, у т.ч. на витік газу.
Для виконання цих послуг Учасник повинен мати в наявності детектор витоку природного газу, який повинен пройти метрологічну перевірку та мати про це свідоцтво. ТОВ «РАПІД СЕРВІС» не було надано довідки про наявність цього пристрою, та проходження цього пристрою метрологічної перевірки.
Також ТОВ «РАПІД СЕРВІС» не надано протокол про навчання працівників з технічного обслуговування коректорів газу від заводу виробника коректорів, або від компанії партнера заводу виробника з наданням договору про співпрацю, що ця компанія має право проводити навчання з даного виду діяльності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-18-000886-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РАПІД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32510019
Дата подання: 10 січня 2020 10:03
порушення в проведенні закупівлі, обмеження конкуренції серед учасників
Категорично не погоджуємося із відповіддю на вимогу UA-2019-12-18-000886-a.c1, виходячі з наступного.
Згідно оскаржуваного рішення ТОВ «Рапід Сервіс» дискваліфікований за ненадання документів на тепловізор та витратомір рідини. Ми повідомили, що ці прилади не мають жодного стосунку для надання послуги. Натомість Ви не надаєте відповіді по суті порушеного питання, а намагаєтесь знайти якісь інші недоліки, підтасовуючи матеріали закупівлі.

На Ваші додаткові зауваження надаємо пояснення.

1. Щодо перевірки на витік газу. Відповідно до п. 3.10 розділу V Вимоги безпечної експлуатації систем газопостачання (природний газ) НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання» перевірка на витік газу здійснюється за допомогою мильної емульсії. Згідно умов тендерної документації документи, які вимагаються замовником у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством для учасників - юридичних, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Вказана технологічна операція виконується із дотриманням законодавства, відтак наявність приладу не є обов’язковою, про що вказано в пропозиції. Крім того назвою робіт передбачено обслуговування лише електронної частини вузла обліку.


2. Щодо протоколу про навчання працівників з технічного обслуговування коректорів газу. Цей документ наявний у складі пропозиції. Законодавчо не встановлено хто саме має проводити У тендерній документації відсутня вимога, що навчання має бути проведене виключно заводом виробником коректорів, або від компанії партнера заводу виробника з наданням договору про співпрацю. Працівники ТОВ «Рапід Сервіс» пройшли навчання у ПП «Енергоконструктор», яке має тривалий досвід с обслуговування обладнання вузлів обліку газу та обслуговувало коректори об’єму газу Вашого підприємства з 2017 до 2019 року без жодних зауважень.

Маємо наголосити, що ТОВ «Рапід Серіс» надало найбільш економічно вигідну пропозицію, повність виконало вимоги тендерної документації, є платником ПДВ, як і Замовник. Прийняття пропозиції за більш високою ціною іншого учасника, не платника ПДВ, протирічить принципу економії, закладеними Законом України «Про публічні закупівлі».

З огляду на численні порушення в проведенні закупівлі, обмеження конкуренції серед учасників, вимушені повідомити про це керівництво КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР та профільний підрозділ міськради.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-12-18-000886-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РАПІД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32510019
Дата подання: 10 січня 2020 08:26
Невідповідність дозвільних документів учасника вимогам законодавства
В пропозиції учасника ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" відсутній повний комплект дозвільних документів, передбачених чинним законодавством на виконання робіт підвищеної небезпеки, згідно обсягу закупівлі. За наданим Дозволом №0453.16.12 можливе виконання лише частини послуг, що закуповуються.

Для надання послуг з технічного обслуговування устаткування за лотом №1 (газопроводи), лотом №3 (вузли обліку газу), лотом №4 (газопроводи) потрібен Дозвіл на технічне обслуговування технологічного устатковання та його елементів, систем газопостачання природним і зрідженим газом суб'єктів господарювання.

Отримання Дозволу вимагається на підставі ст. 21 Закону України «Про охорону праці» та «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (п.2 Додатку 2, п.2 Додатку 3).
Згідно «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 (розділ II. Терміни та визначення понять) до складу системи газопостачання входять зокрема вузли обліку газу, газопроводи і споруди на них.
Таким чином для надання послуг в повному обсязі за лотами №1, №3, №4 закупівлі недостатньо Дозволу №0453.16.12 ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" на виконання технічного обслуговування газовикористовуючого обладнання потужністю понад 100 кВт, парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт. ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" не має права виконувати технічне обслуговування вузлів обліку газу, газопроводів і споруд на них.
Прошу скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" за лотом №3 «Технічне обслуговування електронної частини 2-х вузлів комерційного обліку витрат газу на базі коректора об'єму газу "Тандем-ТР", "Вега-2.01"» закупівлі «Технічне обслуговування», ідентифікатор UA-2019-12-18-000886-a.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-12-18-000886-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "РАПІД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32510019
Дата подання: 10 січня 2020 10:33
У учасника визнаного переможцем відсутній документ про проходження навчання
Повідомлямо, що ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у складі своєї пропозиції не надав протокол про проходження навчання з технічного обслуговування коректорів об’єму газу типу «Тандем» та «Вега».
Наданий протокол від 01 червня 208 р. №01/06-2018, який не відповідає вимогам закупівлі, оскільки навчання пройдене за іншим напрямком та на інше обладнання, а саме програмування, обслуговування, монтаж та налагодження радіотерміналу інтелектуального IMOD-Vega для коректорів. Це обладнання відсутнє у тендерній документації. Крім того дата видачі протоколу помилкова, тому цей документ не може вважатися чинним.
Прошу переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Технічне обслуговування газопроводів, газового обладнання за адресою вул.М.Руденка,67
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 29 448,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 294,48 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 грудня 2019 12:01
Закінчення: 27 грудня 2019 12:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Технічне обслуговування газопроводів, газового обладнання за адресою вул.М.Руденка,67
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.М.Руденка,67
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 28 750,00
UAH з ПДВ
28 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХНАЛАДКА" 24 400,00
UAH з ПДВ
24 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 10:50
Цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2019 10:50
Протокол1.pdf
26 грудня 2019 10:50
Протокол.pdf
26 грудня 2019 10:50
Посвідчення1.pdf
26 грудня 2019 10:50
Посвідчення.pdf
26 грудня 2019 10:50
Ліцензія ДАБІ України.pdf
26 грудня 2019 10:50
Лист-згода.pdf
26 грудня 2019 10:50
Лист-згода 2.pdf
26 грудня 2019 10:50
лист про лицензию.pdf
26 грудня 2019 10:50
Лист гарантія.pdf
26 грудня 2019 10:50
Лист гарантія 3.pdf
26 грудня 2019 10:50
Лист гарантія 2.pdf
26 грудня 2019 10:50
Кошторис.pdf
26 грудня 2019 10:50
Копія паспорта та кода.pdf
26 грудня 2019 10:50
Дозвіл Держпраці.pdf
26 грудня 2019 10:50
вытяг.rtf
26 грудня 2019 10:50
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:20
Електронний підпис
26 грудня 2019 09:58
цінова пропозиція.pdf
26 грудня 2019 09:58
Статут.PDF
26 грудня 2019 09:58
приказ директор.pdf
26 грудня 2019 09:58
посвідчення.rar
26 грудня 2019 09:58
повірка стх-17.jpg
26 грудня 2019 09:58
повірка ОКСИ 5М-ЗН.pdf
26 грудня 2019 09:58
Ліцензія.pdf
26 грудня 2019 09:58
лист-згода 2.pdf
26 грудня 2019 09:58
лист-згода 1.pdf
26 грудня 2019 09:58
лист гарантія.pdf
26 грудня 2019 09:58
лист гарантія 2.pdf
26 грудня 2019 09:58
Дозвіл 2.PDF
26 грудня 2019 09:58
Дозвіл 1.pdf
26 грудня 2019 09:58
довідка працівники.pdf
26 грудня 2019 09:58
довідка обладнання 4.pdf
26 грудня 2019 09:58
довідка обладнання 3.pdf
26 грудня 2019 09:58
довідка обладнання 2.pdf
26 грудня 2019 09:58
довідка обладнання 1.pdf
26 грудня 2019 09:58
гарант лист.pdf
26 грудня 2019 09:58
витяг(безкошт запит).doc
26 грудня 2019 09:58
витяг эдиний податок.jpg
26 грудня 2019 09:58
витяг ПДВ.jpg
26 грудня 2019 09:58
TI160.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕНЕРГОТЕХНАЛАДКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХНАЛАДКА"
#40672113
Відхилено 24 400,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 13:49
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Переможець 28 750,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 13:51

Документи

08 січня 2020 13:49
протокол

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
28 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 січня 2020 15:35
Коментар щодо відміни: неможливо усунути
Документи:
10 січня 2020 15:34
протокол