Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (Металеві конструкції стоякових опор) - 2 лоти: Лот №1 – Металеві конструкції стоякових опор для використання як підсилюючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м.Києві; Лот №2 – Металеві конструкції стоякових опор для протиаварійних заходів в прогоні 26n - 0n та опорах 2n, 10n, 19n, 26n. правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу через р.Дніпро в м.Києві
Constructions and their parts by code DK 021: 2015 - 44210000-5 (Metal structures of riser supports) - 2 lots: Lot № 1 - Metal structures of riser supports for use as reinforcing structures of existing intermediate supports No. 1, No. 2 of overpass No. 1 at the intersection highways of continuous traffic and Strategic Highway in Kyiv; Lot № 2 - Metal structures of risers for emergency measures in the run 26n - 0n and supports 2n, 10n, 19n, 26n. of the right-bank flyover "N" of the Southern bridge crossing through the Dnipro river in Kiev
Очікувана вартість
78 745 543,03 UAH
UA-2019-12-18-000701-b 1dbf80c7a2ab41d28517c62c14c41435
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Чорноконь

+380442862705 chornik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Руслан Чорноконь
+380442862705
chornik@ukr.net
Додаткові контактні особи: Виноградов Владислав Олегович
+380678292687
kasm@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist"
National ID: 03359018
Contact point: Ruslan Chornokony
+380442862705
chornik@ukr.net
Additional contacts: Виноградов Владислав Олегович
+380678292687
kasm@kasm.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 78 745 543,03 UAH з ПДВ
Publication date: 18 грудня 2019 10:21
Enquiries until: 08 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 14 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 78 745 543 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Scope of the procurement

Тендерна документація

09 січня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 11:21
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
09 січня 2020 11:21
Перелiк_змiн.docx
09 січня 2020 11:21
ТД_металеві конструкції.doc
27 грудня 2019 10:48
Додаток_5_пропозицiя.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_7_ переможець.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_6_проект договору.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_4_правомочнiсть.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_2_ст.17.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
09 січня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 11:21
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
09 січня 2020 11:21
Перелiк_змiн.docx
27 грудня 2019 10:48
Перелiк_змiн.docx
09 січня 2020 11:21
ТД_металеві конструкції.doc
27 грудня 2019 10:48
ТД_металеві конструкції.doc
18 грудня 2019 10:21
ТД_металеві конструкції.doc
27 грудня 2019 10:48
Додаток_5_пропозицiя.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_5_пропозицiя.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_7_ переможець.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_6_проект договору.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_4_правомочнiсть.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_2_ст.17.doc
18 грудня 2019 10:21
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 20 грудня 2019 13:58
Дата відповіді: 27 грудня 2019 10:13
Доброго дня !!! Вкажіть будь ласка, чи можливе постачання всього об'єму продукції однією партією одразу після підписання договору?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 5.2. Договору, товар поставляється окремими партіями відповідно до виробничої потреби згідно заявок Покупця. Поставка партії Товару здійснюється протягом 3-х (трьох) календарних днів з моменту направлення Покупцем заявки Постачальнику.
Поставка
Дата подання: 20 грудня 2019 13:59
Дата відповіді: 27 грудня 2019 10:51
Доброго дня!!! Вкажіть будь ласка, чи можлива поставка товару в одиницях виміру тони, зміна одиниць виміру не впливає на якість товару, але може знизити його вартість що збереже бюджетні кошти?
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до додатку 5 до тендерної документації одиницею виміру є штуки

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000049 ● 6c4e8f9699f746b6bbfc9db3d3d8e0d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2019-12-18-000701-b 18.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-21 16:42:49

Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b

Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 27.12.2019, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Окрім цього встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону
1. Так, 20.12.2019 в електронній системі закупівель було направлено звернення щодо надання роз’яснень до процедури закупівлі.
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції, стосувалися технічних вимог, строку та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД).
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та специфіку діяльності підприємства замовника, розгляд зазначених звернень замовником потребував додаткового часу на опрацювання та прийняття аргументованого рішення щодо можливості внесення відповідних змін до тендерної документації з дотриманням принципів закупівель та як уже зазначалося специфіки предмету закупівлі.
Так, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 27.12.2019 були внесені зміни до додатку 5 ТД та надано відповіді на вищезазначені звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі.
Такі дії та рішення замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та не були предметом оскарження.

2. Щодо застосування заходів із захисту довкілля у складі тендерної документації повідомляємо, що Замовником було передбачено зазначені вимоги у пункті 5.9 (поставка Товару повинна передбачати дотримання вимог щодо охорони довкілля) проекту договору, викладеного у додатку 6 до тендерної документації, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Таким чином, встановлена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля була передбачена Замовником у тендерній документації та підтверджена Учасниками закупівлі шляхом надання заповненого проекту договору у складі тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вищевикладене, підприємство «Київавтошляхміст» провело закупівлю з дотриманням принципів здійснення закупівель закріплених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.

Голова тендерного комітету В.О. Виноградов

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норми частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: онструкції та їх частини за кодом ДК 021: 2015 - 44210000-5 (Металеві конструкції стоякових опор) - 2 лоти: Лот № 1 - Металеві конструкції стоякових опор для використання в якості армуючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перехресті автомагістралей безперервного руху та Стратегічного шосе у Києві
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 65 812 864,26 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 329 064,32 UAH з ПДВ


Title: Constructions and their parts by code DK 021: 2015 - 44210000-5 (Metal structures of riser supports) - 2 lots: Lot № 1 - Metal structures of riser supports for use as reinforcing structures of existing intermediate supports No. 1, No. 2 of overpass No. 1 at the intersection highways of continuous traffic and Strategic Highway in Kyiv
Current status: Complete
Estimated total value: 65 812 864,26 UAH including VAT
Minimal lowering step: 329 064,32 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 лютого 2020 14:53
Auction planned date: 04 лютого 2020 14:53
Закінчення: 04 лютого 2020 15:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

28280 шт
Лот №1 – Металеві конструкції стоякових опор для використання як підсилюючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м.Києві
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київська область, м.Київ, Шляхопровід №1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м.Києві
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot № 1 - Metal structures of riser supports for use as reinforcing structures of existing intermediate supports No. 1, No. 2 of overpass No. 1 at the intersection of the continuous traffic highway and the Strategic Highway in Kyiv
CPV: 44210000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 січня 2020
UA-2019-12-18-000701-b1dbf80c7a2ab41d28517c62c14c41435
Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 16:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:10
Довідка від МВС.pdf
13 січня 2020 12:51
Електронний підпис
13 січня 2020 12:51
Електронний підпис
13 січня 2020 12:37
Лист_згода_з_умовами.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток6_до лоту_1.PDF
13 січня 2020 12:37
Статут.PDF
13 січня 2020 12:37
Протокол.PDF
13 січня 2020 12:37
НАКАЗ Дир.PDF
13 січня 2020 12:37
Витяг.PDF
13 січня 2020 12:37
Виписка.PDF
13 січня 2020 12:37
Виписка ПДВ.PDF
13 січня 2020 12:37
Эксплуатація.PDF
13 січня 2020 12:37
Паспорт_лот№1.PDF
13 січня 2020 12:37
Номенклатура.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток3_лот№1.pdf
13 січня 2020 12:37
Додаток2.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток№1.PDF

Документи

Публічні документи

16 січня 2020 13:45
Електронний підпис
16 січня 2020 13:45
Електронний підпис
16 січня 2020 13:19
Додаток№5.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№6.pdf
16 січня 2020 13:19
Статут.PDF
16 січня 2020 13:19
Протокол зборів.PDF
16 січня 2020 13:19
Наказ.PDF
16 січня 2020 13:19
Витяг.PDF
16 січня 2020 13:19
Виписка ПДВ.pdf
16 січня 2020 13:19
Паспорт_для_лоту№1.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№3.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№2.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" 65 758 720,26
UAH з ПДВ
65 758 720,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ" 65 804 224,26
UAH з ПДВ
65 804 224,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 16:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:10
Довідка від МВС.pdf
13 січня 2020 12:51
Електронний підпис
13 січня 2020 12:51
Електронний підпис
13 січня 2020 12:37
Лист_згода_з_умовами.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток6_до лоту_1.PDF
13 січня 2020 12:37
Статут.PDF
13 січня 2020 12:37
Протокол.PDF
13 січня 2020 12:37
НАКАЗ Дир.PDF
13 січня 2020 12:37
Витяг.PDF
13 січня 2020 12:37
Виписка.PDF
13 січня 2020 12:37
Виписка ПДВ.PDF
13 січня 2020 12:37
Эксплуатація.PDF
13 січня 2020 12:37
Паспорт_лот№1.PDF
13 січня 2020 12:37
Номенклатура.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток3_лот№1.pdf
13 січня 2020 12:37
Додаток2.PDF
13 січня 2020 12:37
Додаток№1.PDF

Публічні документи

16 січня 2020 13:45
Електронний підпис
16 січня 2020 13:45
Електронний підпис
16 січня 2020 13:19
Додаток№5.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№6.pdf
16 січня 2020 13:19
Статут.PDF
16 січня 2020 13:19
Протокол зборів.PDF
16 січня 2020 13:19
Наказ.PDF
16 січня 2020 13:19
Витяг.PDF
16 січня 2020 13:19
Виписка ПДВ.pdf
16 січня 2020 13:19
Паспорт_для_лоту№1.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№3.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№2.pdf
16 січня 2020 13:19
Додаток№1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ"
#42616464
Переможець 65 758 720,26
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ"
#42616464
65 758 720,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:28
Протокол визначення джерела фінансування 02-74.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 12:18
02-74 ТОВ Гіпро Інжиніринг-1.pdf укладений
24 лютого 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання бюджетного законодавства та фінансової дисципліни при реєстрації договору від 24 лютого 2020 року № 02-74 джерелом фінансування визначити місцевий бюджет у сумі 13 038 598,29 грн. та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) у сумі 52 720 121,97 грн., а також розрахунки по зазначеному договору у сумі 13 038 598,29 грн. здійснювати з місцевого бюджету (КПКВ 1917441– UA 858201720344380001000054848) та у сумі 52 720 121,97 грн. за рахунок власних коштів (IBAN: UA733057490000002600631055301).
Номер договору про закупівлю: 02-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 633
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 038 598,29
UAH (в тому числі ПДВ 2 173 099,72 UAH)