Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Constructions and their parts by code DK 021: 2015 - 44210000-5 (Metal structures of riser supports) - 2 lots: Lot № 1 - Metal structures of riser supports for use as reinforcing structures of existing intermediate supports No. 1, No. 2 of overpass No. 1 at the intersection highways of continuous traffic and Strategic Highway in Kyiv; Lot № 2 - Metal structures of risers for emergency measures in the run 26n - 0n and supports 2n, 10n, 19n, 26n. of the right-bank flyover "N" of the Southern bridge crossing through the Dnipro river in Kiev
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Виноградов Владислав Олегович +380678292687 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Ruslan Chornokony +380442862705 chornik@ukr.net |
Additional contacts: |
Виноградов Владислав Олегович +380678292687 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 78 745 543,03 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 грудня 2019 10:21 |
Enquiries until: | 08 січня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 78 745 543 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
09 січня 2020 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2020 11:21 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc | |
09 січня 2020 11:21 |
Перелiк_змiн.docx | |
09 січня 2020 11:21 |
ТД_металеві конструкції.doc | |
27 грудня 2019 10:48 |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_7_ переможець.doc | |
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_6_проект договору.doc | |
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc | |
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc |
09 січня 2020 11:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 січня 2020 11:21 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
|
||||||
09 січня 2020 11:21 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
09 січня 2020 11:21 |
ТД_металеві конструкції.doc
|
||||||
27 грудня 2019 10:48 |
Додаток_5_пропозицiя.doc
|
||||||
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_7_ переможець.doc
|
||||||
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_6_проект договору.doc
|
||||||
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc
|
||||||
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_2_ст.17.doc
|
||||||
18 грудня 2019 10:21 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000049 ● 6c4e8f9699f746b6bbfc9db3d3d8e0d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2019-12-18-000701-b 18.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-21 16:42:49
Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст»» (далі – Замовник) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000701-b (далі – Висновок).
Висновком встановлено, що на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі, які оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019 Замовник оприлюднив роз’яснення на звернення 27.12.2019, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Окрім цього встановлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону
1. Так, 20.12.2019 в електронній системі закупівель було направлено звернення щодо надання роз’яснень до процедури закупівлі.
Звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі – звернення), що надійшли через електронну систему закупівель під час проведення зазначеної процедури закупівлі на поставку продукції, стосувалися технічних вимог, строку та умов постачання, визначених у тендерній документації (далі – ТД).
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та специфіку діяльності підприємства замовника, розгляд зазначених звернень замовником потребував додаткового часу на опрацювання та прийняття аргументованого рішення щодо можливості внесення відповідних змін до тендерної документації з дотриманням принципів закупівель та як уже зазначалося специфіки предмету закупівлі.
Так, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів (абзац 3 частини 2 статті 23 Закону). Замовником для дотримання положень Закону та таких основних принципів здійснення закупівлі як недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель 27.12.2019 були внесені зміни до додатку 5 ТД та надано відповіді на вищезазначені звернення за роз’ясненнями до процедури закупівлі.
Такі дії та рішення замовника жодним чином не обмежили прав учасників процедури закупівлі, не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі та не були предметом оскарження.
2. Щодо застосування заходів із захисту довкілля у складі тендерної документації повідомляємо, що Замовником було передбачено зазначені вимоги у пункті 5.9 (поставка Товару повинна передбачати дотримання вимог щодо охорони довкілля) проекту договору, викладеного у додатку 6 до тендерної документації, який є невід’ємною частиною тендерної документації.
Таким чином, встановлена вимога щодо застосування заходів із захисту довкілля була передбачена Замовником у тендерній документації та підтверджена Учасниками закупівлі шляхом надання заповненого проекту договору у складі тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вищевикладене, підприємство «Київавтошляхміст» провело закупівлю з дотриманням принципів здійснення закупівель закріплених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим ПРОСИМО:
1. Врахувати аргументовані нами доводи щодо відсутності складу порушень, зазначених у Висновку.
2. Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.
Голова тендерного комітету В.О. Виноградов
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення норми частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | онструкції та їх частини за кодом ДК 021: 2015 - 44210000-5 (Металеві конструкції стоякових опор) - 2 лоти: Лот № 1 - Металеві конструкції стоякових опор для використання в якості армуючих конструкцій існуючих проміжних опор №1, №2 шляхопроводу №1 на перехресті автомагістралей безперервного руху та Стратегічного шосе у Києві |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 65 812 864,26 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 329 064,32 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІПРО ІНЖИНІРИНГ" #42616464 |
Переможець |
65 758 720,26
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:28
|
Протокол визначення джерела фінансування 02-74.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 12:18
|
02-74 ТОВ Гіпро Інжиніринг-1.pdf | укладений |
24 лютого 2020 12:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою дотримання бюджетного законодавства та фінансової дисципліни при реєстрації договору від 24 лютого 2020 року № 02-74 джерелом фінансування визначити місцевий бюджет у сумі 13 038 598,29 грн. та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) у сумі 52 720 121,97 грн., а також розрахунки по зазначеному договору у сумі 13 038 598,29 грн. здійснювати з місцевого бюджету (КПКВ 1917441– UA 858201720344380001000054848) та у сумі 52 720 121,97 грн. за рахунок власних коштів (IBAN: UA733057490000002600631055301). |
Номер договору про закупівлю: | 02-74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 633 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |