Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 17:59 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Тендерна документація
18 грудня 2019 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000007 ● 25ec4dcd34df4f46ba4a0cd195790b43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 08:59 |
01.12.2020 № 239
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2019-12-18-000517-a 18.12.2019 Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-10 10:33:09
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», у редакції яка діяла з 19.04.2020, в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ДК021-2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання (рамні рейки, хрестовини) очікуваною вартістю 427 228 739,09 грн, ID закупівлі: UA-2019-12-18-000517-a, що проведена ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до абзацу 3 частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції, яка діяла протягом процедури закупівлі (далі Закон), тендерний комітет або уповноважена особа (особи) замовника здійснює вибір процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Таким чином, просимо надати інформацію чи складався замовником протокол за результатами вибору процедури закупівлі UA-2019-12-18-000517-a.
При цьому, до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
2. Відповідно до частини першої статті 35 Закону (у редакції до 19.04.2020р.) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, просимо надати інформацію чи вимагав Замовник під час проведення переговорів від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону та чи подавалася учасником така інформація.
При цьому, до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 17:08:01
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.12.2020 (10:33:09), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі рамних рейок, хрестовин (Код ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (за №ЦБД: UA-2019-12-18-000517-a) та повідомляє наступне.
1. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) (далі – Закон) тендерним комітетом було складено протокол засідання щодо вибору процедури закупівлі від 17.12.2020 № 348/19-П (Додаток №1).
2. Відповідно до умов п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», «17» грудня 2019р. тендерним комітетом філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») було прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі залізничного обладнання (код ЄЗС 34940000-8) (рамні рейки, хрестовини).
17.12.2019 Замовником було направлено запрошення (Додаток №2) на переговори учасникам торгів з вимогою щодо необхідності під час переговорів надати документи відповідно до тендерної документації по процедурах закупівлі № UA-2019-09-16-002008-b та № UA-2019-11-11-003123-b, які були двічі відмінено.
П. 4.3. Додатку 2 тендерної документації за вказаними процедурами вимагалось надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Тобто, вимоги частини першої статті 35 Закону Замовник виконав. В свою чергу учасником було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 №05К-695 (Додаток №4).
Документальне підтвердження наданої відповіді долучається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000517-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 21 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі рамних рейок, хрестовин (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-18-000517-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-18-000517-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у висновку та повідомляє наступне. 17.12.2019 Замовником було направлено запрошення на переговори учасникам торгів з вимогою щодо необхідності під час переговорів надати документи відповідно до тендерної документації по процедурах закупівлі № UA-2019-09-16-002008-b та № UA-2019-11-11-003123-b, які були двічі відмінено. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, пунктом 4.3 Додатку № 2 тендерної документації вимагалось надання учасником підтвердженої документально інформації у вигляді довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Учасником було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 №05К-695 з інформацією про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Надання учасником торгів первинних документів на підтвердження виконання аналогічних договорів тендерною документацією не вимагалось.
2020-12-29 16:13:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
Відповідь Замовнику на інформацію про усунення порушень Східним офісом Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянута інформація про усунення порушень філією «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник), яка оприлюднена в електронній системі закупівель 29.12.2020 та повідомляємо про наступне. Принагідно повідомляємо, -у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000517-a відсутнє посилання на порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», тому заперечення Замовника в цій частині є недоречними. Крім цього, акцентувати увагу у запереченнях на тому, що процедура закупівлі (ID: UA-2019-12-18-000517-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) є також недоречним, оскільки у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000517-a ішлося посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі Закон). За результатами аналізу питання щодо відповідності учасника переговорної процедури закупівлі кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, встановлено допущення Замовником порушення пункту четвертого частини другої статті 35 Закону, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі оскільки надана в ході моніторингу Замовником Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 № 05К-695 не містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а містить інформацію щодо «терміну дії укладених договорів». Таким чином, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000517-a порушення норм Закону не є усунутими з боку Замовника.
2020-12-31 09:18:29
Оскарження в суді
Опис: | 05.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновків від 21.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами №UA-2019-12-18-000517-a. |
Дата публікації: | 06 січня 2021 |
Документи:
06 січня 2021 10:21
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 245 972 234,22 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Дніпропетровський стрілочний завод" #14367980 |
Переможець |
229 505 165,26
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:50
|
ЦЗВ-05-01119-01.pdf | укладений |
30 грудня 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2019 14:03
|
ЦЗВ-05-01119-01.pdf | укладений |
29 грудня 2019 14:02
|