Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рамні рейки, хрестовини, контррейки
Очікувана вартість
110 568 148,58 UAH
UA-2019-12-18-000410-a cf1e16815c3d4f3c82b67f892a76382e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дана закупівля підпадає під дію п.4 ч.2 ст. 35 Закону України, а саме: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.Наступним повідомляємо, що відповідно до абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відміняє торги в разі:…подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій….», закупівлі за номерами ЦБД № UA-2019-09-16-002165-a та ЦБД № UA-2019-11-12-000136-c було відмінено.При собі мати документи на підтвердження повноважень посадової особи - керівника або представника учасника процедури закупівлі (Документи, що підтверджує повноваження особи на укладання договору про закупівлю (Протокол та/або Довіреність та/або Наказ, тощо).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 17:49
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


рамні рейки, хрестовини, контррейки

Тендерна документація

18 грудня 2019 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000019 ● 0887263c1bbb48e8b9dfaa7d535acfe2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 09:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-12-18-000410-a 18.12.2019 Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 10:40:01

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», у редакції яка діяла з 19.04.2020, в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ДК021-2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання (рамні рейки, хрестовини, контррейки) очікуваною вартістю 110 568 148,58 грн, ID закупівлі: UA-2019-12-18-000410-a, що проведена ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Відповідно до абзацу 3 частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції, яка діяла протягом процедури закупівлі (далі Закон), тендерний комітет або уповноважена особа (особи) замовника здійснює вибір процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Таким чином, просимо надати інформацію чи складався замовником протокол за результатами вибору процедури закупівлі UA-2019-12-18-000410-a.
При цьому, до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
2. Відповідно до частини першої статті 35 Закону (у редакції до 19.04.2020р.) переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, просимо надати інформацію чи вимагав Замовник під час проведення переговорів від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону та чи подавалася учасником така інформація.
При цьому, до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 17:05:46

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.12.2020 (10:40:01), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі рамних рейок, хрестовин (Код ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (за №ЦБД: UA-2019-12-18-000410-a) та повідомляє наступне.
1. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) (далі – Закон) тендерним комітетом було складено протокол засідання щодо вибору процедури закупівлі від 17.12.2020 № 348/19-П (Додаток №1).
2. Відповідно до умов п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації», «17» грудня 2019р. тендерним комітетом філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця») було прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі залізничного обладнання (код ЄЗС 34940000-8) (рамні рейки, хрестовини).
17.12.2019 Замовником було направлено запрошення (Додаток №2) на переговори учасникам торгів з вимогою щодо необхідності під час переговорів надати документи відповідно до тендерної документації по процедурах закупівлі № UA-2019-09-16-002008-b та № UA-2019-11-11-003123-b, які були двічі відмінено.
П. 4.3. Додатку 2 тендерної документації за вказаними процедурами вимагалось надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Тобто, вимоги частини першої статті 35 Закону Замовник виконав. В свою чергу учасником було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 №05К-689 (Додаток №3).

Документальне підтвердження наданої відповіді долучається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-18-000410-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 21 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі рамних рейок, хрестовин, контррейок (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-18-000410-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-18-000410-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у висновку та повідомляє наступне. 17.12.2019 Замовником було направлено запрошення (лист від 17.12.2019 №ЦЗВ-3086) на переговори учасникам торгів з вимогою щодо необхідності під час переговорів надати документи відповідно до тендерної документації по процедурах закупівлі № UA-2019-09-16-002165-a та ЦБД № UA-2019-11-12-000136-c, які були двічі відмінено. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, пунктом 4.3 Додатку № 2 тендерної документації вимагалось надання учасником підтвердженої документально інформації у вигляді довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Учасником було надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 №05К-689 з інформацією про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Надання учасником торгів первинних документів на підтвердження виконання аналогічних договорів тендерною документацією не вимагалось. Додаток: PDF файл з назвою «3086 запрошення на переговори 9 П».

2020-12-29 16:16:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

Відповідь Замовнику на інформацію про усунення порушень Східним офісом Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянута інформація про усунення порушень філією «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник), яка оприлюднена в електронній системі закупівель 29.12.2020 та повідомляємо про наступне. Принагідно повідомляємо, -у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000410-a відсутнє посилання на порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», тому заперечення Замовника в цій частині є недоречними. Крім цього, акцентувати увагу у запереченнях на тому, що процедура закупівлі (ID: UA-2019-12-18-000410-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) є також недоречним, оскільки у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000410-a ішлося посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі Закон). За результатами аналізу питання щодо відповідності учасника переговорної процедури закупівлі кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, встановлено допущення Замовником порушення пункту четвертого частини другої статті 35 Закону, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі оскільки надана в ході моніторингу Замовником Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 17.12.2019 № 05К-689 не містить інформацію про виконання аналогічних договорів, а містить інформацію щодо «терміну дії укладених договорів». Таким чином, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-18-000410-a порушення норм Закону не є усунутими з боку Замовника.

2020-12-31 08:53:41

Оскарження в суді

Опис: 05.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновків від 21.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2019-12-18-000410-a
Дата публікації: 06 січня 2021

Документи:

06 січня 2021 10:19
Електронний підпис

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 009 492,20 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/18
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
6 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/11
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
4 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/9
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
9 шт
Хрестовина тупа типу Р65 марки 1/9 переводу стрілочного подвійного перехресного проекту
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
17 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/9
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
3 шт
Хрестовина тупа типу Р50 марки 1/9
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
2 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/11
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
12 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/6
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
76 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/11
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
2 шт
Хрестовина типу Р65 марки 1/11
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Дніпропетровський стрілочний завод"
#14367980
Переможець 36 514 182,49
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:51

Документи

18 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:51
Намір 9_19П.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 17:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Дніпропетровський стрілочний завод"
#14367980
36 514 182,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:51
Намір 9_19П.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:13
ЦЗВ-05-01219-01.pdf укладений
30 грудня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 14:11
ЦЗВ-05-01219-01.pdf укладений
29 грудня 2019 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 514 182,49
UAH (в тому числі ПДВ 6 085 697,08 UAH)