Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне "Канцелярські товари (файли, папки, олівці, ручки тощо)
Очікувана вартість
3 152,38 UAH
UA-2019-12-18-000358-c cedecaad10c1465b84ccd18d70b8c6f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВАЖЕНІНА ІННА ЛЕОНІДІВНА

+380532608435 urist_mc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) "Методичний сервісний центр з обслуговування закладів освіти Полтавського району" Полтавської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40984412
Місцезнаходження: 38750, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Щербані ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1
Контактна особа: ВАЖЕНІНА ІННА ЛЕОНІДІВНА
+380532608435
urist_mc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
641 шт
Ціна за одиницю: 4.92UAH з ПДВ
Канцелярські товари (файли, папки, олівці, ручки тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10-календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Папірторг"
#30194866
Переможець 3 152,38
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 11:06

Документи

18 грудня 2019 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 11:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (файли, папки, олівці, ручки тощо) 641 шт 4,92
UAH з ПДВ