Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for modernization of control systems of security KSB-2 for the OP RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Мирошніченко Є.В. (044)201-09-62 y.myroshnichenko@ak.atom.gov.ua Яйченя О.М. (03636) 62-349 YaAM@gw.rnpp.rv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Kurdelchuk Snezhana +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Мирошніченко Є.В. (044)201-09-62 y.myroshnichenko@ak.atom.gov.ua Яйченя О.М. (03636) 62-349 YaAM@gw.rnpp.rv.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 286 592 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 286 592,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2865924 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2019 09:30 |
Enquiries until: | 19 січня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 286 592 400 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 286 592 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38810000-6: Обладнання для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом пе-рерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з момен-ту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтве-рджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 12:13 |
6441-ТД -2.doc | |
21 січня 2020 12:13 |
Дотаток 2 до ТД - технічні характеристики - 2.docx | |
21 січня 2020 12:13 |
6441-перелік ЗТД - 2.doc | |
14 січня 2020 16:52 |
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП -1.pdf | |
14 січня 2020 16:52 |
6441- перелік ЗТД-1.doc | |
18 грудня 2019 09:27 |
Додаток 3 - проект договору.pdf | |
18 грудня 2019 09:27 |
Дотаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
18 грудня 2019 09:27 |
Додаток 7 - митні платежі.docx | |
18 грудня 2019 09:27 |
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX | |
18 грудня 2019 09:27 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
18 грудня 2019 09:27 |
6441-витяг з протоколу засідання ТК від 17.12.2019.tif | |
18 грудня 2019 09:27 |
6441 - procurement notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. За результатами додаткового аналізу технологічних розміщення датчиків № 2 (аналог DNB0040) та датчиків №4 (аналог DNB0060) прийнято рішення встановити максимальну робочу температуру всіх датчиків ≤ 200°С.
Відповідну зміну в пункт 6.2.1.6.1 (таблиця 6.1) «Технічних вимог та умов постачання на обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 і КСБ-3 енергоблоку №3 ВП РАЕС 152-211-ТВтаУП-ЦТАВ» буде внесено найближчим часом.
2. Шафи розміщення плат детектування і перетворення схем індикації положення зворотних клапанів повинні відповідати вимогам ступені захисту - ІР20.
Відповідну зміну в пункт 6.2.1.6.2 «Технічних вимог та умов постачання на обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 і КСБ-3 енергоблоку №3 ВП РАЕС 152-211-ТВтаУП-ЦТАВ» буде внесено найближчим часом.
3. Приймається можливість використання шафи одностороннього або двохстороннього обслуговування зі слідуючими габаритними розмірами:
– висота не більше 2000 мм,
- ширина не більше 900 мм,
- глибина не більше 800 мм.
Відповідну зміну в пункт 6.2.1.6.2 «Технічних вимог та умов постачання на обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 і КСБ-3 енергоблоку №3 ВП РАЕС 152-211-ТВтаУП-ЦТАВ» буде внесено найближчим часом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000034 ● 63d051526b074c3a95b30260eae49a76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2019-12-18-000311-b 18.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-000311-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 13.03.2020. У пункті 1 констатуючої частини висновку Держаудитслужби України зазначено, що «на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації, довідка про досвід виконання аналогічних договорів, яка надана в тендерній пропозиції ПАТ «НВП Радій» не відповідає встановленій Замовником Додатком № 5 до тендерної документації формі та не містить інформацію про термін виконання аналогічних договорів. Інші документи, що містять інформацію про термін виконання аналогічних договорів, у складі тендерної пропозиції відсутні. Також на порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, якою для підтвердження відповідності технічних характеристик пропозиції вимагалось надання учасниками у складі тендерної пропозиції ТУ (ТС) або ТЗ за яким виготовляється товар, в тендерній пропозиції ПАТ «НВП Радій» на датчики тиску надано лише першу титульну сторінку ТУ. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «НВП Радій» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Стосовно довідки ПАТ «НВП «Радій» про досвід виконання аналогічних договорів, яка не містить інформацію про термін виконання аналогічних договорів повідомляємо таке. Зазначені ПАТ «НВП «Радій» у довідці, поданій учасником відповідно до вимог тендерної документації, договори № 14105-14106-138-GOODS-1 від 29.06.2017 та № 53-129-01-19-01878 від 15.05.2019 були укладені з ДП «НАЕК «Енергоатом», тому замовник в повному обсязі володіє інформацією стосовно зазначених договорів, у тому числі й про терміни їх виконання. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Оскільки станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій зобов’язання ПАТ «НВП «Радій» за вищезазначеними договорами виконані в повному обсязі, тому не зазначення у довідці інформації щодо терміну виконання аналогічних договорів є несуттєвою помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації предмет закупівлі – обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2. Учасник процедури закупівлі на виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинен надати ТУ (ТС) або ТЗ, за яким такий товар виготовляється, погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯР України, згідно зі встановленим в СОУ НАЕК 077 порядком, що підтверджує відповідність технічних характеристик своєї пропозиції технічним вимогам (Додаток 4 до ТД «Технічні вимоги та умови постачання 152-211-ТВтаУП-ЦТАВ на обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 і КСБ-2 енергоблоку № 3 ВП РАЕС»). Крім того, відповідно до положень тендерної документації учасник за його бажанням може надати будь-який додатковий документ про досвід Учасника та його технічні можливості щодо предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Учасником ПАТ «НВП «Радій» запропоновано до постачання обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2, а саме: програмно-технічний комплекс технологічних захистів, блокувань та сигналізації керуючої системи безпеки (ПТК ТЗБиС УСБ) власного виробництва. Учасником ПАТ «НВП «Радій» на виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації завантажено через електронну систему закупівель «Техническое задание на разработку, создание и поставку. Программно-технический комплекс технологических защит, блокировок и сигнализации управляющей системы безопасности (ПТК ТЗБиС УСБ) УЯИШ.48263.045 ТЗ» (файл «8. ТЗ на ПТК ТЗиБ УСБ блок 3 РАЭС.pdf»), погоджене з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯР України. Зазначене технічне завдання в повному обсязі підтверджує технічні характеристики запропонованого обладнання технічним вимогам тендерної документації. Надання учасником ПАТ «НВП «Радій» за власним бажанням у складі тендерної пропозиції технічних умов до комплектуючих КСБ-2, а саме: титульного аркушу технічних умов ПрАТ «Манометр-Харків» «Датчики тиску «Сафір» ТУ У 24275859.002-99 (файл «17. ТУ Сафіри.pdf»), не вимагалося тендерною документацією та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій». Таким чином, ПАТ «НВП «Радій» підтвердив свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та відповідність запропонованої продукції встановленим у тендерній документації вимогам. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ПАТ «НВП «Радій» відсутні. ПАТ «НВП «Радій» протягом багатьох років є надійним постачальником ДП «НАЕК «Енергоатом». Відповідно до «Довідки про досвід виконання Публічним акціонерним товариством «Науково-виробниче підприємство «Радій» аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання ДК 021:2015 38810000-6 Обладнання для керування виробничими процесами (Обладнання для модернізації керуючих систем безпеки КСБ-2 для ВП РАЕС)», розміщеної в електронній системі закупівель (файл «6. Довідка про досвід вик-ня аналогічних договорів.pdf»), ПАТ «НВП «Радій» було укладено договори на постачання аналогічної продукції з ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» для ВП «Рівненська АЕС». Зобов’язання за договорами було виконано ПАТ «НВП «Радій» своєчасно, якісно та в повному обсязі. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель, а твердження аудиторів не відповідають дійсності.
2020-03-18 17:12:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "СНВО"Імпульс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
285 590 000,00
UAH з ПДВ
|
284 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "СНВО"Імпульс" |
286 580 000,00
UAH з ПДВ
|
285 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" #14312430 |
Переможець |
284 610 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 14:04
|
Додаткова угода № 2 53-129-01-20-02080.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 13:39
|
Додаткова угода № 1 53-129-01-20-02080 (1).pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2020 13:31
|
53-129-01-20-02080.pdf | укладений |
06 березня 2020 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 до Договору та викладення в новій редакції, а саме: зміна терміну поставки - до 02.11.2020. Поточна сума договору після внесення змін становить -284 610 000,00 грн. Кількість товару після внесення змін - 1 комплект. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02080 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 до Договору та викладення в новій редакції, а саме: зміна терміну поставки - до 10.12.2020. Поточна сума договору після внесення змін становить -284 610 000,00 грн. Кількість товару після внесення змін - 1 комплект. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02080 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |