Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (послуги з адміністративно-господарського управління інфраструктурою МЗС)
Очікувана вартість
15 350 000,00 UAH
UA-2019-12-17-006400-b 30e67c779218411b803c8feaec2c4f50
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п.2 ч.2 cт. 35 - Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи та п.5 ч.2 ст.35 - Потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням).
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Державне підприємство „ГУКОБ” створено за наказом МЗС на державній формі власності і підпорядковано МЗС України. Мета – комплексне господарське й технічне обслуговування будівель органів центральної влади, закордонних дипломатичних установ, режимних об’єктів МЗС України, виконання функцій замовника та інших господарських робіт. Обізнаність ДП „ГУКОБ” з об’єктами, які підлягають обслуговуванню (відповідні ліцензії МВС та СБУ).
Для забезпечення виконання Міністерством закордонних справ завдань у сфері зовнішніх зносих та належного функціонування інфраструктури МЗС (ЦА та ЗДУ), було вжито низку організаційно-правових та кадрових змін, реорганізовано ДП ГУКОБ. Підприємство має спеціальний дозвіл СБУ на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею від 24.05.2019 №ДОДТЛ2-2019-97 та ліцензію МВС на надання послуг з охорони власності та громадян від 28.03.2012р. серія АД№032018 на об’єктах МЗС.
Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.2 та п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
• Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Протокол переговорів з ДП «ГУКОБ» від 12.12.2019;
• наказ про створення ДП ГУКОБ;
• свідоцтво про державну реєстрацію;
• копія статуту;
• підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом;
• копія ліцензії МВС, копія спеціального дозволу СБУ, довідка УРЗІ на спеціальні послуги/роботи для МЗС;
• копія ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язану із створенням об’єктів архітектури (за переліком робіт згідно додатку) та копія ліцензії на внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення;
• інформація про відповідність кваліфікаційним вимогам, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, в тому числі щодо підпису договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури на ім'я М.В. Фіненко;
• розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції);
• проект договору про закупівлю;
• довідка про виконання аналогічного договору - договір з Міністерством закордонних справ України за 2019 рік;
• рішення ТК від 17.12.2019 № 52.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Різні послуги, пов’язані з діловою сферою» (послуги з адміністративно-господарського управління інфраструктурою МЗС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, м.Київ, Михайлівська площа, 1 , вул. Велика Житомирська, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником два рази на місяць протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Актів згідно з виставленими Виконавцем Рахунками. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2019 19:07
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І БУДІВНИЦТВА ОБ'ЄКТІВ ДИПЛОМАТИЧНОЇ СЛУЖБИ"
#34298456
Переможець 15 350 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 19:22

Документи

17 грудня 2019 19:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 19:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І БУДІВНИЦТВА ОБ'ЄКТІВ ДИПЛОМАТИЧНОЇ СЛУЖБИ"
#34298456
15 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 19:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 17:10
Договір № 1 від 13.01.2020.pdf укладений
13 січня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 20:38
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:20
Додаткова угода ГУКОБ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з необхідністю проведення Міністерством закордонних справ України (Замовником) на початку 2021 року процедури закупівлі та з метою безперебійного забезпечення МЗС послугами з адміністративно-господарського управління інфраструктурною МЗС, Сторони домовились продовжити дію Договору від 13.01.2020 № 1 до 31 березня 2021 року в частині надання послуг, а в частині розрахунків - до їх повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 493 061,29
UAH (в тому числі ПДВ 2 415 510,21 UAH)