Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Catering services for secondary schools
Очікувана вартість
3 600 310,40 UAH
UA-2019-12-17-006187-b 50ccf9993b9944a98bf85568d5bfe447
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чигринець

+380536524107
+380994575973
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська область обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чигринець
+380536524107,+380994575973
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Education department of the executive committee of the Globino City Council
National ID: 40448087
Contact point: Chygrynets Elena Anatolievna
+380536524107,+380994575973
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:17
Очікувана вартість: 3 600 310,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Publication date: 17 грудня 2019 17:54
Enquiries until: 07 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 600 310 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,14 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський р-н, навчальні заклади міста Глобине та Глобинського району
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Catering services for secondary schools
CPV: 55320000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 30-ти календарних днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:54
Додаток 2-зош.PDF
17 грудня 2019 17:54
оголошення-зош.PDF
17 грудня 2019 17:54
Додаток 1-зош.PDF
17 грудня 2019 17:54
оголошення-англ.-зош.PDF
17 грудня 2019 17:54
тд ЗОШ.pdf
17 грудня 2019 17:54
Додаток 3-зош.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-17-006187-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 01 лютого 2020 16:46
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником - Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 3 600 310,40 грн. без ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 17 січня 2020 р. 27 січня 2020 року Замовником було опубліковано форму протоколу розгляду тендерних пропозицій наступного змісту: Учасник Рішення ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна Допущено до аукціону ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" Допущено до аукціону ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Відхилено ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" Відхилено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» Відхилено Згідно форми протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника - ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів». Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника пояснюючи наступне: 1) У формі протоколу розгляду тендерних пропозицій як підстава відхилення вказано: «1) В додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками – «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ПІП, посада, освіта, загальний стаж роботи), зокрема кваліфіковані кухарі (учасник повинен забезпечити наявність не менше 1 кухаря на 1 навчальний заклад, із визначених в додатку 2 до тендерної документації)» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає зазначеній умові тендерної документації, оскільки в наданому Учасником листі№86 від 15.01.2020 р. зазначена інформація лише про кухарів, проте не зазначені інші працівники, які мають безпосереднє відношення до надання послуг - не зазначена інформація про водія (водіїв) учасника, хоча в складі тендерної пропозиції наявна інформація щодо використання учасником орендованого автомобіля (лист №84 від 15.01.2020р.; договір оренди транспорту)». Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки відповідно до Додатку 1 тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники мають надати: Отже, в тендерній документації не було встановлено будь-яких вимог щодо обов’язкового зазначення інформації про наявність водіїв у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Скаржник наголошує, що згідно умов тендерної документації Учасники мають підтвердити обов’язкову наявність кухарів (не менше 1 кухаря на 1 навчальний заклад згідно Додатку 2 тендерної документації). На виконання встановленої вимог ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» в складі тендерної пропозиції надано лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема кухарів. В такому разі вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі, а тому відхилення є неправомірним та безпідставним. 2) У формі протоколу про розгляд тендерних пропозицій як підстава відхилення вказано: «В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасник повинен надати у складі пропозиції медичну довідку водія (водіїв).» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає зазначеній умові тендерної документації, оскільки Учасником в складі пропозиції надано медичну довідку фізичної особи Павленка Романа Володимировича, проте встановити чи є зазначена фізична особа водієм Учасника, а також встановити кількість водіїв учасника та наявність медичних довідок у всіх водіїв Учасника можливість відсутня, оскільки в наданому Учасником листі №86 від 15.01.2020 р. (Лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) відсутні працівники – водії (водій)». Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції медичну довідку водія (водіїв). Скаржник наголошує, що тендерна документація не містила будь-яких додаткових вимог щодо підтвердження наявності водії у Учасника, надання додаткових документів на водії тощо. На виконання встановленої вимоги ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» в складі тендерної пропозиції надано медичну книжку водія ТОВ «ТК «Світ продуктів» (підтверджує, що водій працює у Учасника) та медичну довідку щодо придатності керування транспортним засобом Павленко Романа Володимировича. Отже, вимоги тендерної документації виконано, оскільки в складі тендерної пропозиції Скаржника надано медичну довідку водія. Тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та незаконним. 3) У формі протоколу про розгляд тендерних пропозицій як підстава відхилення вказано: «3) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги– «Меню учасника повинні бути розроблені відповідно до норм харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», та інших нормативно-правових актів» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає зазначеній умові тендерної документації, оскільки надані Учасником в складі пропозиції примірні меню на кожний період не відповідають нормам харчування дітей, затвердженим постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (далі-Постанова №1591), а саме - меню учасника не відповідає Додатку №11 даної Постанови №1591, оскільки при розрахунку в меню хімічного складу страв допущені наступні помилки: а) у всіх меню неправильно розрахований хімічний склад хлібу пшеничного: за Постановою №1591 повинно бути - хліб пшеничний - 69,3 ккал, білки – 2,3, жири – 0,3, вуглеводи – 14,8, проте в меню Учасника дані показники не відповідають Постанові №1591 (хліб пшеничний - 77 ккал, білки – 4,8, жири – 1,2, вуглеводи – 12,0)». Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки відповідно до Додатку 2 учасники процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України (або територіальним органом Держпродспоживслужби, або іншим органом, які має відповідні повноваження щодо погодження меню для харчування дітей) щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання. Меню Учасника повинні бути розроблені відповідно до норм харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», та інших нормативно-правових актів». Орієнтовні варіанти меню надавати з розрахунком у грамах. По-перше, згідно вимог тендерної документації Учасниками надаються в складі тендерної пропозиції орієнтовні меню, тобто вказане меню буде кориговане під час надання послуг. Скаржником виконано вимогу тендерної документації та надано орієнтовне двотижневе (10-денне) меню, що відповідає вимогам тендерної документації. По-друге, Постанова КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» не містить Додатку 11 щодо якого вказана інформація в протоколі відхилення. Крім того, в примітках до Постанови вказано, що продукти щоденного споживання (молоко, хліб, масло вершкове) використовуються в межах денної норми +(-) 5 відсотків. Отже, Замовником відхилено Скаржника з посиланням на неіснуючий Додаток 11 до Постанови 1591. По-третє, Постанова КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» не містить таких вимог про які зазначено в протоколі відхилення «хліб пшеничний - 69,3 ккал, білки – 2,3, жири – 0,3, вуглеводи – 14,8». В такому разі відхилення є неправомірним та безпідставним. По-четверте, відповідно до вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції Скаржника надано гарантійний лист, що підтверджує відповідність послуги, які пропонуються, технічним, якісним та кількісним вимогам згідно Додатку 2 тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. По-п’яте, надані меню погоджені уповноваженим органом, а тому підтверджено їх відповідність чинному законодавству України. Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції Скаржника із вказаної підстави є незаконним та безпідставним, оскільки в тендерній пропозиції надано орієнтовне двотижневе меню (в процесі надання послуг може бути змінене), що відповідає чинному законодавству. Крім того, Постанова 1591 не містить Додатку 11, в тому числі вимог «хліб пшеничний - 69,3 ккал, білки – 2,3, жири – 0,3, вуглеводи – 14,8». Надані меню погоджені уповноваженим органом, а тому підтверджено їх відповідність чинному законодавству України. 4) У формі протоколу про розгляд тендерних пропозицій як підстава відхилення вказано: «4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги– «При виконанні послуг учасник повинен використовувати наступні документи та враховувати законодавчі акти: ..Сборник рецептур блюд для питания школьников, Министерство торговки УССР, 1987. Питание детей, Снигур М.И., Корешкова З.Т., 1988. Современные требования к организации питания воспитаников интернатных учреждений различного профиля, ведомственная инстукция, 1986.» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає зазначеній умові тендерної документації, оскільки: А) надані Учасником в складі пропозиції примірні меню на зимово-весняний період для харчування дошкільних груп НВК (*в пропозиції Учасника позначено посилання на Збірник рецептур страв для харчування школярів Мінстерства торгівлі УРСР 1987 р.) в розділі перший тиждень: вівторок, № рец * 133 «Запіканка із картоплі та капусти» повинно бути за Збірником - 150,1 ккал, білки – 3,2, жири – 6,87, вуглеводи – 18,56, проте в меню Учасника дані показники не відповідають Збірнику (166,7 ккал, білки – 3,5, жири – 8,0, вуглеводи – 18,9); Б) в наданому Учасником примірному меню на літній оздоровчий період для харчування дошкільних груп НВК в розділі перший тиждень, вівторок, вечеря № рец * 142/314 «Кабачки фаршировані овочами» повинно бути за Збірником - 198,2 ккал, білки – 3,5, жири – 14,9, вуглеводи – 22,8, проте в меню Учасника дані показники не відповідають Збірнику (166,7 ккал, білки – 3,5, жири – 8,0, вуглеводи – 18,9); В) в наданому Учасником примірному меню на літній оздоровчий період для харчування дошкільних груп НВК в розділі Другий тиждень, середа № рец * 206 «Ковбаски рибні» повинно бути за Збірником - 165 ккал, білки – 7,5, жири – 13,9, вуглеводи – 2,5, проте в меню Учасника дані показники не відповідають Збірнику (194 ккал, білки – 8,45, жири – 16,8, вуглеводи – 2,5); Г) в наданому Учасником примірному меню на осінній період для харчування дошкільних груп НВК в розділі Перший тиждень: четвер № рец * 236 «Печеня по домашньому із м’ясом свинини» повинно бути за Збірником - 383 ккал, білки –13,2, жири – 28,2, вуглеводи – 13,2 / «Печеня по домашньому із м’ясом яловичини» повинно бути за Збірником - 223 ккал, білки –18,2, жири – 8,2, вуглеводи – 19,0, проте в меню Учасника дані показники не відповідають Збірнику (383 ккал, білки – 18,2, жири – 8,2, вуглеводи – 19,0), а також Учасником взагалі не зазначено вид м’яса в даній страві. Д) страви перспективного меню Учасника не відповідають стравам за Збірником - за рец.№369 за Збірником має бути - млинці із фаршем яблучним, проте в меню Учасника встановлено млинці з повидлом з яблуками; в рец. №379 за Збірником має бути - фарш картопляний із цибулею, за рец.№364 –тісто для вареників із овочевим фаршем, проте в меню Учасника встановлено рец. №379/364 - вареники із печінкою». Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки в Додатку 2 тендерної документації встановлено: Отже, згідно умов тендерної документації Учасники при ВИКОНАННІ послуг повинні врахувати вище вказані документи. Скаржник наголошує, що в тендерній документації не встановлено вимогу, що надане орієнтовне меню має відповідати вище вказаним документам. На підтвердження відповідності, що Скаржник при виконанні послуг буде використовувати вище вказані документи в складі тендерної пропозиції надано: - Гарантійний лист, що підтверджує відповідність послуги, які пропонуються, технічним, якісним та кількісним вимогам згідно Додатку 2 тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником; - Погоджені підписом та печаткою Скаржника Додаток 2 тендерної документації. В такому разі Скаржник підтвердив, що під час виконання послуг ним буде використано документи відповідно до Додатку 2 тендерної документації, а тому відхилення є безпідставним. 5) У формі протоколу про розгляд тендерних пропозицій як підстава відхилення вказано: «5) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «При виконанні послуг учасник повинен використовувати наступні документи та враховувати законодавчі акти: 1. Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п.14 – відповідальність за безпеку здоров’я учнів і якість продуктів харчування несе підприємство, що забезпечує харчування. 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». 3. ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63. 4. Збірник рецептур страв для харчування школярів, затверджений наказом Мінторгу УССР від 24.12.85 р. № 341; 5. Методичний посібник «Організація харчування у дошкільних навчальних закладах», 2014 р.; 6. «Харчування дітей» М. І. Снігур, 1988р.; 7. «Організація харчування дітей в НВ і оздоровчих закладах» Л. О. Мостова, 1979р., 8. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», в тому числі щодо заборони м'яса та яєць водоплаваючої птиці, субпродуктів, що містять синтетичні барвники. 9. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил». 10. Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V. 11. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. 12. Положення про загальноосвітню школу-інтернат та загальноосвітню санаторну школу-інтернат, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2003 № 363, Положення про дошкільний навчальний заклад кабмін України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305. 13. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 щодо медичних оглядів. 14. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 № 1140 « Про затвердження санітарних норм та правил «Медичні вимого до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». 15. Сборник рецептур блюд для питания школьников, Министерство торговки УССР, 1987. 16. Питание детей, Снигур М.И., Корешкова З.Т., 1988. 17. Современные требования к организации питания воспитаников интернатных учреждений различного профиля, ведомственная инстукция, 1986. 18. Затверджена картотека страв закладу. Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг.» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає зазначеній умові тендерної документації, оскільки: А) в наданому Учасником примірному меню на літній оздоровчий період для харчування дошкільних груп НВК в розділі перший тиждень, понеділок: страва – хліб пшеничний, замість ваги у грамах вказано «30.июл.», що не відповідає всім умовам, встановленим в додатку 2 до тендерної документації, а також чинним нормативно-правовим актам в сфері надання послуг з харчування дітей». Скаржник не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки в Додатку 2 тендерної документації встановлено: Отже, згідно умов тендерної документації Учасники при ВИКОНАННІ послуг повинні врахувати вище вказані документи. Скаржник наголошує, що в тендерній документації не встановлено вимогу, що надане орієнтовне меню має відповідати вище вказаним документам. На підтвердження відповідності, що Скаржник при виконанні послуг буде використовувати вище вказані документи та іншим нормативним актам в складі тендерної пропозиції надано: - Гарантійний лист, що підтверджує відповідність послуги, які пропонуються, технічним, якісним та кількісним вимогам згідно Додатку 2 тендерної документації та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником; - Погоджені підписом та печаткою Скаржника Додаток 2 тендерної документації. В такому разі Скаржник підтвердив, що під час виконання послуг ним буде використано документи відповідно до Додатку 2 тендерної документації та інші чинні нормативні акти, а тому відхилення є безпідставним. Крім того, Скаржником було допущено формальну помилку, що не впливає на зміст тендерної документації в частині зазначення інформації «перший тиждень, понеділок: страва – хліб пшеничний «30.июл.», оскільки всі надані орієнтовні меню розраховані в грамах. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, Скаржником було допущено формальну помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та незаконним. Враховуючи вище викладене Замовником було незаконно та безпідставно відхилено тендерну пропозицію Учасника – ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів». Згідно форми протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником допущено до аукціону Учасника – ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна. Скаржник - ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» не погоджується з рішенням Замовника про допуск до аукціону Учасника – ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна, оскільки її тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині: 1) Відповідно до Додатку 2 учасники процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України (або територіальним органом Держпродспоживслужби, або іншим органом, які має відповідні пвноваження щодо погодження меню для харчування дітей) щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання. Меню Учасника повинні бути розроблені відповідно до норм харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», та інших нормативно-правових актів». Орієнтовні варіанти меню надавати з розрахунком у грамах. Подані ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна в складі тендерної пропозиції меню не відповідають нормам харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», зокрема: • В Додатку 7 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р №1591 для харчування учнів 6-10 років встановлено: білки-27; жири – 25,6; вуглеводи -114; енергоцінність – 794. В складі тендерної пропозиції ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна надано меню із наступним хімічним складом: білки-21,84; жири – 26,08; вуглеводи -108,7 енергоцінність – 725,76. • В Додатку 7 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р №1591 для харчування учнів 10 і старше років білки-31,8; жири – 30,7; вуглеводи -143; енергоцінність – 975. В складі тендерної пропозиції ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна надано меню із зазначенням наступних норм: білки-23,55; жири – 26,30; вуглеводи -1148 енергоцінність – 748,81. В такому разі меню ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна розроблені із порушенням норм харчування, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», наказу Міністерства Економіки України № 265 від 01.08.2006 р. «Про затвердження методичних рекомендацій з організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах», що суперечить вимогам тендерної документації. В такому разі тендерна пропозиції ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації. 2) Відповідно до Додатку 2 учасники процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Державної санітарно-епідеміологічної служби України (або територіальним органом Держпродспоживслужби, або іншим органом, які має відповідні повноваження щодо погодження меню для харчування дітей) щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання. В п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що всі усі документи, що маються відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником повинні мати реєстраційний номер, дату не раніше виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. В складі тендерної пропозиції ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна надано двотижневі меню підготовлені Учасником, що суперечать вимогам тендерної документації, оскільки не містить реєстраційний номер, дату не раніше виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. В такому разі ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна не відповідає вимогам тендерної документації і тому має бути відхиленою. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-17-006187-b щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-17-006187-b). 4. Додатково перевірити тендерну пропозицію Учасника - ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна та встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-17-006187-b щодо закупівлі послуг послуг за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) в частині допуску до аукціону ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна. 5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про допуск до аукціону ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-17-006187-b). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2019-12-17-006187-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2020 17:08
Рішення від 05.02.2020 № 2211 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 17:08
Рішення від 18.02.2020 № 3108.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 20:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2020р. №3108-р/пк-пз виконано
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2020 13:37

Документи подані скаржником

01 лютого 2020 16:46
платіжне 1966.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-18-000010 ● 871f6d7043c64ee9bcde5d5570245efb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 18:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.03.2020 № 18
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 19.03.2020 № 18

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-17-006187-b, 17.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-15 11:17:09

повідомлення про усунення порушень за результатами моніторингу

За результатами розгляду інформуємо, що тендерним комітетом задля усунення виявлених порушень, договір № 60 від 16.03.2020 укладений за результатами процедури закупівлі розірвано, відповідно до Додаткової угоди № 2 від 15.04.2020 до Договору

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи заперечення, викладені в прикріпленому файлі, зауважуємо, що за процедурою відкритих торгів на закупівлю послуг - ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів) – оголошення UA-2019-12-17-006187-b відсутні підстави для відміни торгів відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас врахувати викладені заперечення та скасувати рішення щодо наявності порушень у проведеній процедурі закупівлі, оскільки жодного порушення чинного законодавства замовником допущено не було.

2020-03-30 17:16:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено відповідні документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2020-04-16 10:33:33

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 лютого 2020
UA-2019-12-17-006187-b50ccf9993b9944a98bf85568d5bfe447
Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна, Полтавська область обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна Документи
Рішення скасоване
Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
Документи
Допущено до аукціону
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 січня 2020 19:36
Електронний підпис
14 січня 2020 18:45
сертифікат.PDF
14 січня 2020 18:45
різне.rar
14 січня 2020 18:45
МЕНЮ.rar
14 січня 2020 18:45
медичні.rar
14 січня 2020 18:45
мед новое.rar
14 січня 2020 18:45
листи.rar
14 січня 2020 18:45
довідки і кваліф.rar

Документи

Публічні документи

16 січня 2020 10:56
Електронний підпис
16 січня 2020 10:56
Електронний підпис
16 січня 2020 10:54
6.rar
16 січня 2020 10:54
5.rar
16 січня 2020 10:54
4.rar
16 січня 2020 10:54
3.rar
16 січня 2020 10:54
2.rar
16 січня 2020 10:54
1.rar

Документи

Публічні документи

16 січня 2020 19:21
8. Інші.pdf
16 січня 2020 19:21
3. ст.17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:05
7 інші документи.rar
16 січня 2020 21:05
5 повноваження.rar
16 січня 2020 21:05
4 по статті 17.rar
16 січня 2020 21:05
3 проект договору ЗНЗ.rar
16 січня 2020 21:05
2.2 технічна частина.rar
16 січня 2020 21:05
2.1 технічна частина.rar

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Публічні документи

06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:05
7 інші документи.rar
16 січня 2020 21:05
5 повноваження.rar
16 січня 2020 21:05
4 по статті 17.rar
16 січня 2020 21:05
3 проект договору ЗНЗ.rar
16 січня 2020 21:05
2.2 технічна частина.rar
16 січня 2020 21:05
2.1 технічна частина.rar

Документи

Публічні документи

14 січня 2020 19:36
Електронний підпис
14 січня 2020 18:45
сертифікат.PDF
14 січня 2020 18:45
різне.rar
14 січня 2020 18:45
МЕНЮ.rar
14 січня 2020 18:45
медичні.rar
14 січня 2020 18:45
мед новое.rar
14 січня 2020 18:45
листи.rar
14 січня 2020 18:45
довідки і кваліф.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна

ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ»

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 3 528 414,43
UAH
3 397 860,00
UAH
Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" 3 600 265,00
UAH
3 397 861,20
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
06 березня 2020 16:46
пакет переможця
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:12
Електронний підпис
16 січня 2020 21:05
7 інші документи.rar
16 січня 2020 21:05
5 повноваження.rar
16 січня 2020 21:05
4 по статті 17.rar
16 січня 2020 21:05
3 проект договору ЗНЗ.rar
16 січня 2020 21:05
2.2 технічна частина.rar
16 січня 2020 21:05
2.1 технічна частина.rar

Публічні документи

16 січня 2020 10:56
Електронний підпис
16 січня 2020 10:56
Електронний підпис
16 січня 2020 10:54
6.rar
16 січня 2020 10:54
5.rar
16 січня 2020 10:54
4.rar
16 січня 2020 10:54
3.rar
16 січня 2020 10:54
2.rar
16 січня 2020 10:54
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Переможець 3 397 860,00
UAH
04 березня 2020 14:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
3 397 860,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 11:10
Додаткова угода № 2 від 15.04.2020.PDF зміни до договору
15 квітня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 11:03
Додаток № 1 (Специфікація) до дог № 60 від 16.03.2020.PDF зміни до договору
15 квітня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 16:15
протокол №38 від 24.03.2020.PDF зміни до договору
25 березня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 16:21
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
16 березня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 15:00
договір-60.pdf укладений
16 березня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовились зменшити суму договору та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 3 397 857 грн. 88 коп. (три мільйони триста дев’яносто сім тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 88 копійок) без ПДВ». 2. Викласти специфікацію (Додаток № 1) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при завантаженні договору № 60 від 16.03.2020 не відвантажено специфікацію до договору у зв’язку технічною помилкою системи. Та завантажено Додаткову угоду № 1 та специфікацію до неї, яка є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол № 38 від 24.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання усунення порушень, що виявлені при проведенні моніторингу закупівлі (IDUA-M-2020-03-18-000010) згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2020 оприлюднено Додаток № 1 (Специфікація) до Договору № 60 від 16.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток № 1 (Специфікація) до договору № 60 від 16.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 10.2. Договору Сторони домовилися за взаємною згодою розірвати договір № 60 від 16.03.2020 року. 2. З моменту набуття чинності даної додаткової угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками і не мають претензій одна до одної.
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 1. Відповідно до п. 10.2. Договору Сторони домовилися за взаємною згодою розірвати договір № 60 від 16.03.2020 року. 2. З моменту набуття чинності даної додаткової угоди сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками і не мають претензій одна до одної.