Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сокири, пилки, набір ключів, набір інструментів
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-12-17-005682-b 9188fd4a37544218b57c4d58e4e39567
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Діденко

+380974003090 tender_ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Наталія Діденко
+380974003090
tender_ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:56
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


згідно вимог Замовника та в межах умов укладеного договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 одиниця
Сокири, пилки, набір ключів, набір інструментів (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогів
Дата подання: 18 грудня 2019 08:47
Дата відповіді: 21 грудня 2019 10:37
Чи можливі пропозії щодо аналогів? Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація, у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, повинна містити вираз "або еквівалент". Необхідно внести зміни до технічної документації згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» . З повагою директор ПП "Стробіл" Балашов В.Б.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Однак, замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо аналогів
Дата подання: 21 грудня 2019 16:34
Дата відповіді: 23 грудня 2019 09:48
Замовник не відповів однозначно так чи ні. Наказ № 35 втратив чинність.(згідно з наказом Державного підприємства "Прозорро"від 19 березня 2019 року N 10)
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 1 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозоро" від 19.03.2019 № 10 визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
При проведенні допорогових закупівель в вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
При проведенні понадпорогових закупівель, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, товар який пропонується Учасником повинен відповідати Додатку 1 до оголошення про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЦ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 13 950,00
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест" 13 999,80
UAH з ПДВ
13 999,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 22:10
дод4.pdf
08 січня 2020 20:09
дод5.pdf
08 січня 2020 20:09
дод1.pdf
03 січня 2020 15:41
справка банк нова.pdf
03 січня 2020 15:41
полномочия Куц.pdf
03 січня 2020 15:41
погодженя з дог.pdf
03 січня 2020 15:41
лист сертиф.pdf
03 січня 2020 15:41
згода персдані.pdf
03 січня 2020 15:41
Інф.ФОП.jpg
03 січня 2020 15:41
ДокумФОП КУЦ СА.pdf
03 січня 2020 15:41
Довідка про санкціі.JPG
03 січня 2020 15:41
ГарЛист.pdf
03 січня 2020 15:41
Витяг Куц С.А..rtf
03 січня 2020 15:41
13950.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 10:23
Додаток №2.pdf
26 грудня 2019 10:23
Додаток №4.pdf
26 грудня 2019 10:23
ПДВ-Київ.pdf
26 грудня 2019 10:23
Положення про філію.pdf
26 грудня 2019 10:23
Додаток №5.pdf
26 грудня 2019 10:23
Додаток №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЦ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

АТ "Дніпропетровська філія "Альцест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЦ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2734409717
Переможець 13 950,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КУЦ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2734409717
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
16 січня 2020 11:50