Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення та подальшого знешкодження (утилізації) твердих побутових відходів.
Очікувана вартість
199 970,00 UAH
UA-2019-12-17-005623-b 2011525dbf5a482d86df3cd0da344e04
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рекеда Наталія

+380567136316 natalarekeda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Рекеда Наталія
+380567136316
natalarekeda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 13:18
Очікувана вартість: 199 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з вивезення та подальшого знешкодження (утилізації) твердих побутових відходів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОКОМТРАНС 172 780,00
UAH з ПДВ
104 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Джига Володимир Васильович 171 150,00
UAH з ПДВ
113 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:20
Довідка ліцензія
28 грудня 2019 13:20
Доп угода
28 грудня 2019 13:20
Договор з полігоном
27 грудня 2019 15:20
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:14
Кваліфікація
27 грудня 2019 14:54
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:30
КВАЛІФІКАЦІЯ 2020 - 2.zip
23 грудня 2019 13:30
КВАЛІФІКАЦІЯ 2020.zip

Публічні документи

24 грудня 2019 20:25
Детская.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОКОМТРАНС

Джига Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОКОМТРАНС
#39564055
Переможець 104 320,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 13:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОКОМТРАНС
#39564055
104 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:26
Додаткова угода № 5 від 04.11.2020 року.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 09:11
Додаткова угода № 4 від 07.10.2020 року ТОВ ЕКОКОМТРАНС.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:01
Додаткова угода № 3 від 02.09.2020 року ТОВ ЕКОКОМТРАНС.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 16:10
Додаткова угода № 2 від 24.06.2020 року ТОВ ЕКОКОМТРАНС.pdf зміни до договору
24 червня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 14:12
Додаткова угода № 1 від 07.02.2020 рокуТОВ Екокомтранс.doc.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 14:12
Договір № 07-20 від 15.01.2020 ТОВ Екокомтранс.pdf укладений
15 січня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 386,66 UAH)