Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для офісної техніки
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-12-17-005332-b 6bee594fc8774f15bde8ac2db58ab941
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Галенко

+380504166045 andrey.galenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40108934
Вебсайт: http://www.guard.np.gov.ua
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А
Контактна особа: Андрій Галенко
+380504166045
andrey.galenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 15:45
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 пачка
Папір для офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Академіка Філатова, 70 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Папір_із змінами.pdf
23 грудня 2019 15:24
ТД_Папір_із змінами.pdf
23 грудня 2019 15:24
Перелік змін.pdf
23 грудня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Папір_із змінами.pdf
17 грудня 2019 16:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Папір.pdf
23 грудня 2019 15:24
ТД_Папір_із змінами.pdf
17 грудня 2019 16:14
ТД_Папір.pdf
23 грудня 2019 15:24
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 грудня 2019 09:44
Дата відповіді: 21 грудня 2019 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи модель.
Згідно ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Перевірка на відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації буде здійснюватися виключно за технічними характеристиками, встановленим в Додатку 2 до тендерної документації
Згідно п.1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Водночас у додатку 2 тендерної документації чітко зазначені дії учасника у разі якщо учасник не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
Просимо внести зміни в документацію.
Дата подання: 18 грудня 2019 12:03
Дата відповіді: 21 грудня 2019 16:50
Шановний Замовник! Наше підприємство має намір прийняти участь у електронних торгах. Просимо Вас прийняти до уваги наступне: у (додатку 2) Технічні вимоги, папір для офісної техніки зазначено, що показники якості паперу повинні відповідати вимогам, зокрема: ISO 9001:2000 - сертифікація в системі управління якістю, ISO 14001:2004 - екологічна сертифікація. З вільних джерел інформації відомо, що міжнародною організацією зі стандартизації було переглянуто стандарти ISO 14001:2004, ISO 9001:2000 та на їх заміну прийнято нову редакцію – ISO 14001:2015, ISO 9001:2015. Сертифікати ISO 9001:2000 - сертифікація в системі управління якістю та ISO 14001:2004 - екологічна сертифікація втратили чинність. На теперішній час діють сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, просимо внести зміни в документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийняті. Будуть внесені зміни до тендерної документації
поставка товару
Дата подання: 19 грудня 2019 14:24
Дата відповіді: 21 грудня 2019 16:51
Доброго дня, шановний Замовнику. Чи можливо здійснити поставку однією партією? Якщо ні, то скільки партій плануєте?
Відповідь: Поставка (передача) товарів здійснюється протягом 2020 року, силами і за рахунок Продавця, протягом 3 (три) календарних днів з моменту одержання Продавцем письмової заявки Покупця (в яких зазначаються необхідна кількість та асортимент товарів) будь-яким способом (листом, по факсу, або по електронній пошті).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 155 952,00
UAH з ПДВ
155 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 159 120,00
UAH з ПДВ
158 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 162 432,00
UAH з ПДВ
158 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 223 200,00
UAH з ПДВ
179 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКОН" 236 160,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 11:09
Електронний підпис
10 січня 2020 11:08
доки переможця.pdf
27 грудня 2019 11:24
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2019 13:43
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:42
технічний опис.rar

Публічні документи

28 грудня 2019 12:43
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:35
УСТАВНЫЕ.7z
28 грудня 2019 12:35
Порівняльна таблиця.pdf
28 грудня 2019 12:35
Лист- згода на ТХ.pdf
28 грудня 2019 12:35
Код доступа.pdf
28 грудня 2019 12:35
Додаток 2 - ТХ.pdf
28 грудня 2019 12:35
Додаток 1- КП.pdf
28 грудня 2019 12:35
Довідка.pdf
28 грудня 2019 12:35
Довідка ст.17.pdf
28 грудня 2019 12:35
Smart Line B+.pdf

Публічні документи

01 січня 2020 21:51
Електронний підпис
01 січня 2020 21:50
Електронний підпис
01 січня 2020 21:48
3.Витяг ЄДРПОУ.PDF
01 січня 2020 21:48
Довідка згода.pdf
01 січня 2020 21:48
Відповідність ст.17.pdf
01 січня 2020 21:48
Лист – погодження.pdf
01 січня 2020 21:48
Тендерна пропозиція.pdf
01 січня 2020 21:48
Довідка працівники.pdf
01 січня 2020 21:48
2.Виписка.PDF
01 січня 2020 21:48
1. Статут завірений.PDF
01 січня 2020 21:48
Довідка мат-тех база.pdf
01 січня 2020 21:48
4.Витяг ПДВ.PDF
01 січня 2020 21:48
Zoom Extra A3, A4_4.3.2019.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 10:36
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163639480.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163801077.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163310362.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163230446.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163410295.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163118492.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163515439.pdf
28 грудня 2019 10:36
Свид1_20191228_094901.pdf
28 грудня 2019 10:36
SCAN_20191227_163719029.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "НІКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 155 664,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
155 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 13:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:07
Договiр_№81_ТОВ_Украiнс_кий_папiр.pdf укладений
27 січня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 845,00 UAH)