Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів (технічне обслуговування, державна повірка засобів вимірювальної техніки)
Очікувана вартість
2 300 000,00 UAH
UA-2019-12-17-005014-b b4ad5430057e403393045cca6c9368e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коркішко Роман Михайлович

380676105034 Roman.Korkishko@mkgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "МИКОЛАЇВГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 05410263
Місцезнаходження: 54000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вулиця Погранична, будинок 159
Контактна особа: Коркішко Роман Михайлович
380676105034
Roman.Korkishko@mkgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 січня 2020 13:26
Очікувана вартість: 2 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів (технічне обслуговування, державна повірка засобів вимірювальної техніки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27124 Одиниця
Технічне обслуговування, державна повірка засобів вимірювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вулиця Погранична будинок 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ із закресленими даними.docx
02 січня 2020 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (Нова редакція).docx
02 січня 2020 17:27
Перелік змін.docx
02 січня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 17:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ із закресленими даними.docx
02 січня 2020 17:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (Нова редакція).docx
02 січня 2020 17:27
Перелік змін.docx
02 січня 2020 17:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ із закресленими даними.docx
02 січня 2020 17:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (Нова редакція).docx
17 грудня 2019 15:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо назви предмету закупівлі
Дата подання: 27 грудня 2019 10:33
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:17
1. Просимо виключити з предмету закупівлі та тексту тендерної документації термін “державна повірка”, та замінити на «повірка засобів вимірювальної техніки» оскільки з набранням чинності 01.01.2016 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” термін “державна повірка” виключено із законодавства України.
Відповідь: Дійсним повідомляємо, що в частині порушеного Вами питання до Тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до діючого законодавства
Запитання до тендерної документації
Дата подання: 27 грудня 2019 10:35
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:18
2. Повідомляємо, що ДСТУ 2708:2006 “Метрологія. Повірка засобів вимірювальної техніки. Оргінізація та порядок проведення” скасовано з 29 березня 2017 року. Просимо виключити посилання на даний ДСТУ з тендерної документації.3. Повідомляємо, що станом на 26.12.2019 року діє редакція Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” від 06.06.2019.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В частині порушеного Вами питання до Тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до діючого законодавства.
Запитання до тендерної документації
Дата подання: 27 грудня 2019 10:38
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:19
4. Відповідно до положень Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів від 08.02.2016 № 193 оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту здійснюється таким чином: позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Для ЗВТ, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, оформлюють довідку про непридатність ЗВТ за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку. Просимо в тендерній документації зазначити, що по завершенню надання послуг видаються належним чином оформлені документи про проходження повірки (свідоцтво про повірку та/або запис з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів; для ЗВТ, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, надається довідка про непридатність ЗВТ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В частині порушеного Вами питання до Тендерної документації будуть внесені зміни у відповідності до діючого законодавства.
Запитання до ТД
Дата подання: 27 грудня 2019 10:39
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:20
5. Просимо виключити положення тендерної документації щодо гарантійного строку експлуатації засобів вимірювальної техніки, оскільки повірка засобів вимірювальної техніки -це не ремонт і не технічне обслуговування ЗВТ. Повірка ЗВТ це сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам на момент проведення даної роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В частині порушеного Вами питання до Тендерної документації будуть внесені зміни шляхом виключення положення щодо гарантійного строку експлуатації ЗВТ після повірки.
щодо проекту договору
Дата подання: 27 грудня 2019 10:41
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:21
6. До технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації ) не включено послуги з ремонту і технічного обслуговування ЗВТ, просимо в проекті договору зазначити правильний предмет договору відповідно до технічної специфікації.
Відповідь: В частині порушеного Вами питання до Додатку 2 Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Запитання щодо проету договору
Дата подання: 27 грудня 2019 10:42
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:58
7. Відповідно до положень Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів від 08.02.2016 № 193, використання виконавцем під час проведення робіт з повірки ЗВТ еталонів, допоміжних ЗВТ та допоміжного обладнання, які належать замовнику таких робіт, допускається за наявності відповідного договору щодо використання еталонів, допоміжних ЗВТ та допоміжного обладнання, укладеного ним із замовником. Оскільки роботи будуть здійснюватися як на території Замовника так і на території Виконавця, просимо доповнити Проект договору пунктом наступного змісту ”Замовник зобовʼязаний при виконанні робіт (послуг) у Замовника надати еталони, допоміжне ЗВТ та допоміжне обладнання, які належать Замовнику, для використання Виконавцем під час проведення робіт з повірки ЗВТ”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації
щодо Інструкцій з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 27 грудня 2019 14:53
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:01
В розділі IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено що всі документи тендерної пропозиції завантажуються учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді кольорових сканованих копій - формат PDF (Portable Document Format) з оригіналів документів, подання яких передбачено тендерною документацією. Просимо надати уточнення чи потрібно надавати кольорові скановані копії з оригіналів усіх документів тендерної документації чи тільки тих на яких зазначено що документ потрібен в оригіналі? Чи можно надавати кольорові скановані копії з належним чином завірених копій документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі, без виключення, документи тендерної пропозиції завантажуються учасником у вигляді кольорових сканованих копій - формат PDF (Portable Document Format).
щодо відповідністі кваліфікаційним критеріям.
Дата подання: 27 грудня 2019 17:47
Дата відповіді: 02 січня 2020 16:03
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації потрібно надати накази про прийняття на роботу. Чи можливе надання в тендерній пропозиції витягів з наказів про прийняття на роботу, у зв’язку з тим що на підприємстві видаються накази одночасно на декількох працівників. Які саме документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень працівників потрібно надати? (атестат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, або ішні)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В частині вимоги Тендерної документації відносно переліку та змісту документів, що подаються учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, будуть вноситися зміни. Відповідні зміни будуть опубліковані у порядку, встановленому Законом.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Миколаївстандартметрологія" 2 193 508,00
UAH з ПДВ
2 193 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" 2 299 800,00
UAH з ПДВ
2 299 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 17:11
Електронний підпис
13 січня 2020 17:10
Проект договору.pdf
13 січня 2020 17:10
Цінова пропозиція.pdf
13 січня 2020 17:09
9.Статут.pdf
13 січня 2020 17:09
8.Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 січня 2020 17:09
4.Інформація ст.17.pdf
13 січня 2020 17:09
1.3Копія договіру 230.pdf
13 січня 2020 17:09
1.2 копія договіру 408.pdf

Публічні документи

14 січня 2020 10:58
Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2020 10:58
Статут.pdf
14 січня 2020 10:58
Проект договору.pdf
14 січня 2020 10:58
контракт.pdf
14 січня 2020 10:58
Інформація ст. 17.pdf
14 січня 2020 10:58
Довідка о мат.базе.pdf
14 січня 2020 10:58
Витяг.pdf
14 січня 2020 10:58
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Миколаївстандартметрологія"

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Миколаївстандартметрологія"
#02568259
Переможець 2 193 508,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 09:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Миколаївстандартметрологія"
#02568259
2 193 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 10:03
Договір.pdf укладений
31 січня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 38S540-717-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1/38S540-717-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 176 092,08
UAH (в тому числі ПДВ 362 682,01 UAH)