Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф"єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
12 054 726,00 UAH
UA-2019-12-17-001696-c 6cc5491d30ab456e96dc01970f4e2b19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренев Іван Вікторович

380542700593 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Коренев Іван Вікторович
380542700593
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:53
Очікувана вартість: 12 054 726,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 547,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24109.45 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф"єва до КНС-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:45
Зміни ТД.pdf
24 грудня 2019 12:45
Додаток 3 (із змінами).docx
24 грудня 2019 12:45
Тендерна документація (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 16:41
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 16:41
Додаток 1.docx
24 грудня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:45
Зміни ТД.pdf
24 грудня 2019 12:45
Додаток 3 (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:41
Додаток 3.docx
24 грудня 2019 12:45
Тендерна документація (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:41
Тендерна документація.docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 16:42
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 16:41
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 16:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 17 грудня 2019 17:43
Дата відповіді: 18 грудня 2019 10:21
Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» відсутні будь-які посилання на марки матеріалів, відповідно не зазначено параметри матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що унеможливлює розробку кошторисної документації. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Зазначте, будь ласка, конкретно, марки яких матеріалів Вас цікавлять?
Технічне завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 14:08
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:18
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, так як тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 14:09
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:17
Просимо, конкретизувати інформацію, стосовно пунктів Додатку 3 до тендерної документації, а саме: П. 7,8,9 тип асфальтобетонних сумішей та бітумів дорожніх П.10 параметри залізобетонних дорожніх плит П.43 тип п/е труби ø315 П.45,53,63 тип розчину для заповнення порожнин П.22,24,26 тип або характеристика заглушок П. 28 тип всмоктувального колектора П.30 вид та кількість п/е фасонних частин ø160 П.51 тип п/е труб ø500 мм П.61 тип п/е труб ø710 мм П.69 тип п/е труб ø900 мм П.79 тип п/е труб ø500 мм П.91,98 специфікація з/б виробів, люків, скоб ходових П.92,99 вид та кількість сталевих конструкцій для виготовлення драбин Просимо також, зазначити кількість машино-годин роботи та тип обладнання для перекачування стоків, що передбачені проектом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:39
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:36
1. Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об"єкта СС2.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:40
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:17
2. Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2019 15:42
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:02
Доброго дня! Пункт 4.4 Розділу І ТД містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року з правом передчасного виконання. Просимо привести інформацію у ТД у відповідність.
Відповідь: Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн., відповідно до кошторисних призначень на даний час.
Технічне завдання Додаток 3
Дата подання: 20 грудня 2019 13:55
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:17
Доброго дня! Просимо вказати зовнішній діаметр труб, роботи з прокладання яких враховані у позиціях 42,43,44 ; позиціях 50, 51; позиціях 60, 61 Додатку 3 та привести їх відповідність між собою. Так позиція 42 передбачає установлення оголовку для протягування трубопроводу понад 315 до 400, збирання нитки діаметр 315, а протягування понад 315 до 400 мм. Так само пункт 51 передбачає збирання нитки трубопроводу діаметром 500, а пункт 50 установлення оголовку для протягування трубопроводу діаметром понад 500 до 630 мм. Позиція 61 передбачає збирання нитки трубопроводу діаметром 710, а пункт 60 установлення оголовку для протягування трубопроводу діаметром понад 710 до 900 мм
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 20 грудня 2019 13:59
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:17
Просимо пояснити обсягі робіт, що зазначені у пункті 42 Додатку 3. А саме кількість установлення та знімання оголовку зазначено 1, тобто 473 м трубопроводу протягується однією ділянкою. Чи можливо до цієї позиції застосовано К=4 (відповідно до п. 22)?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тендерної документації
Дата подання: 20 грудня 2019 14:52
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:16
Згідно пп.7 п.1 розділу ІІІ до Тендерної документації, в якому зазначається вимога надати в складі Тендерної пропозиції лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується, що поточні ціни на матеріальні ресурси відповідають вимогам п. 6.3.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». хоча ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 має назву « Правила визначення вартості будівництва», а «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» має класифікатор ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. Надайте уточнення, відповідо до пункту 6.3.1. якого саме документу потрібно надати вищезазначений лист.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-001696-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 11:01
ПРОСИМО:
надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить лише обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом) по об’єкту «ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф"єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001696-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2019 15:19
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001696-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 11:02
ПРОСИМО:
привести інформацію у тендерной документації у відповідність, оскільки: пункт 4.4 Розділу І тендерної документації містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 15:03
Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн., відповідно до кошторисних призначень на даний час.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001696-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 29 січня 2020 13:47
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 16:00
Скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001696-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 30 січня 2020 11:04
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 13:12
Тендерний комітет, уважно розглянув питання, викладені в скарзі на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» та дійшов висновку про те, що відповідно до ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях.
Оскільки скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України, а тому вирішили:
1. Скаргу учасника процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД»– оставити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001696-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 30 січня 2020 11:39
Скарга до Замовника на переможця ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
Вих. № 1
від «30» січня 2020 рік

Замовник: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради,
місцезнаходження: 40004, м. Суми, вул. Горького,21,
Код ЄДРПОУ: 24013674,
електронна адреса: dim@smr.gov.ua,
контактна особа: Ситнік Оксана Михайлівна – головний спеціаліст відділу планування, економічного аналізу, розвитку та тарифної політики,
засіб зв’язку: (0542) 700-756

Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ»,
юридична адреса: Україна, 08205, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Лісова, буд. 2П, кв. 26,
Код ЄДРПОУ: 39699116,
електронна адреса: managsip@gmail.com,
засіб зв’язку: (044) 561-00-04,
моб. тел.: (067) 578-59-94,
факс/авто: (067) 570-21-04,
контактна особа: Покровська Л.О.

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001696-c
ID 6cc5491d30ab456e96dc01970f4e2b19 Процедура закупівлі оголошена 17.12.2019 року



СКАРГА
на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року про обрання переможця, та повідомлення про намір укласти Договір


Назва предмета закупівлі:
«Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2020 року.
Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), Змовником - Департаментом інфраструктури міста Сумської міської ради (надалі-Замовник) проводиться процедура закупівлі – відкриті торги, вид предмета закупівлі – закупівля робіт, «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)» (надалі – Процедура закупівлі).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20 січня 2020 року до електронного аукціону допущено тендерні пропозиції наступних учасників Процедури закупівлі.

Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій
Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 34456142 17 січня 2020 18:41
ТОВ «ТЕПЛО-СВІТ» 34743480 17 січня 2020 16:38
ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» 37970148 17 січня 2020 16:19
ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» 40256953 17 січня 2020 16:53
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» 39699116 17 січня 2020 18:26
(Реєстр отриманих тендерних пропозицій оприлюднено в системі електронних закупівель за посиланням: https://www.dzo.com.ua/tenders/4748589
Згідно із частиною статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих Тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Відповідно до вимог ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки Тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам Тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
20-го січня 2020 року о 13:32 було проведено електронний аукціон, за результатами аукціону було розкрито Тендерні пропозиції учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, інформації та документам, що містять технічний опис предмета закупівлі.
За результатами розгляду та оцінки Тендерних пропозицій, Замовник 23.01.2020 року оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №45/05.09-06/2018 про обрання переможця та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», (код 37970148).
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» (надалі — Скаржник), детально ознайомившись з Тендерною пропозицією Учасника ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» процедури закупівлі погодитись не може, оскільки таке рішення є неправомірним, у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» не відповідає умовам/вимогам Тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги: «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська, 30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)», а саме:
По-перше: Відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 та вимог пп. 18 п.1 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки (у разі наявності, (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).»
В порушення вищевказаних вимог Учасник, ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» у складі своєї Тендерної пропозиції надає всі довідки, інформаційні довідки, листи та інші документи створені шляхом накладання сканованої копії підпису уповноваженої особи та печатки підприємства на файл у форматі «.dос» з послідуючим збереженням цього файлу у форматі «.pdf». Тобто, всі подані Учасником документи не містять обов'язкового реквізиту документа – власноручного підпису, уповноваженої особи, що свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документів викладених у Тендерній пропозиції Учасника.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови пп.18 п.1 Розділу III Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 7 ТД), та вимоги ДСТУ 4163-2003.
По-друге: Відповідно до вимог пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «Перелік документів, що підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт відповідно до Технічного завдання, визначеного Додатком 3 до цієї тендерної документації:
1.1 Довідка, за Формою 1, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази: - автомобіль(і) бортовий (і); - автомобіль (і) з бортовим краном - маніпулятором; - екскаватор (и) одноковшові; - бульдозер (и); - машина поливально-мийна; - установка горизонтально-спрямованого буріння; - машина асенізаційна; - апаратура пошуку підземних комунікацій; - інше.»
У переліку обладнання Учасника ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» згідно наданої ним довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №1 від 13.01.2019 року відсутня така одиниця техніки як бульдозер, чим порушено вимогу Тендерної документації.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови пп.1.1. п.1 Додатку 1 Тендерної документації, а саме не зазначило у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази бульдозер, який вимагався пунктом 1 Додатку 1 до ТД та Технічним завданням (Додаток 3).

По-третє: Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про досвід виконання аналогічного договору, згідно форми 4 (сторінка 3 Додатку 1 ТД), та завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності).
Не зважаючи на вимоги Тендерної документації, Учасник порушив вимогу визначену у Додатку 1 ТД, а саме відійшов від форми гарантійного листа затвердженої Замовником, та не зазначив в Гарантійному листі телефон Замовника, як це вимагалося умовами Тендерної документації.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови (стор.3) форма 4 Додатку 1 Тендерної документації, а саме відійшло від форми гарантійного листа затвердженої Замовником, та не зазначило в Гарантійному листі телефон Замовника.

По-четверте: Відповідно до п.п. 15 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен надати свідоцтво платника єдиного податку або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку), відповідно до п. 1 Розділу ІІІ «якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ці документи не подаються - з посиланням на відповідні норми законодавства України».
В порушення вищевказаних вимог ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» не надало ні свідоцтва платника Єдиного податку, а ні Витягу з реєстру платників єдиного податку, або будь-якого іншого витягу, який би підтвердив на якій системі оподаткування знаходиться Учасник. Надана Учасником довідка про те, що Учасник в майбутньому отримає свідоцтво платника ПДВ ні яким чином не вказує на якій системі оподаткування знаходиться Учасник.
Також не зважаючи на вимоги п.1 розділу ІІІ ТД Учасник не надав лист-роз’яснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про те, що ці документи не подаються - з посиланням на відповідні норми законодавства України.
- ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» порушило вимоги/умови п.п. 15 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме не надало у складі своєї Тендерної пропозиції жодного документу, який підтверджує на якій системі оподаткування перебуває Учасник. Також не надало лист - роз’яснення про те, що ці документи ним не повинні надаватися з посиланням на відповідні норми законодавства України.

Тому на підставі вищевикладеного ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» вважає Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» незаконними та неправомірними, а тому такими, що підлягають скасуванню.
А отже, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник був зобов’язаний відхилити Тендерну пропозицію ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а також вимогам статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Окрім цього, також, слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, учасники процедури закупівлі є рівними у своїх правах та згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки Тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а не зважання Замовником на недотримання ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» умов Тендерної документації та допущені порушення її вимог, - ставить у нерівне становище поряд з таким «переможцем» інших учасників, зокрема Скаржника, який на відмінну від незаконно визначеного Замовником «переможця», - старанно підготував свою Тендерну пропозицію та подав всі необхідні документи у її складі у повній відповідності до її умов та з чітким дотриманням її вимог.
Отже, дії Замовника щодо оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД», та прийняте рішення про визнання переможцем Учасника, який не відповідає умовам Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, та призводять до порушення Замовником вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про необхідність відхилення тендерної пропозиції такого Учасника, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
На підставі викладеного, керуючись ст.16, ст. 18, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Конституцією України, -

ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД».





Генеральний директор ТОВ «СІП» Л.О. Покровська
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 13:07
Тендерний комітет, уважно розглянув питання, викладені в скарзі на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» та дійшов висновку про те, що відповідно до ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються органом оскарження виключно на його засіданнях.
Оскільки скарга на Протокол засідання тендерного комітету №45/05.02.03-05/2020 від 23.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України,
ВИРІШИЛИ: Скаргу учасника процедури відкритих торгів ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 45/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 23.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД»– оставити без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-17-001696-c.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 31 січня 2020 14:52
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника - Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, скасувати Протокол засідання тендерного комітету №45/05.09-06/2018 від 23.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД». по предмету закупівлі: «Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 400-600 мм від вул. Харківська,30/1 по вул. Прокоф’єва до КНС-6 (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 20:11
Рішення від 04.02.2020 № 2114 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 20:10
Рішення від 18.02.2020 № 3101.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 19:59

Документи подані скаржником

31 січня 2020 14:50
Скарга до АМКУ.pdf
31 січня 2020 14:50
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 10 105 981,20
UAH з ПДВ
7 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" 10 212 626,40
UAH з ПДВ
7 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 10 973 806,37
UAH з ПДВ
10 079 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ 10 998 693,60
UAH з ПДВ
10 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 10 999 958,54
UAH з ПДВ
10 999 958,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 18:31
Електронний підпис
17 січня 2020 18:27
GARANTIYA_24 109_45UAH.zip
17 січня 2020 18:27
Пропозиція частина 3.rar
17 січня 2020 18:26
Пропозиція частина 2.rar
17 січня 2020 18:26
Пропозиція частина 1.rar

Публічні документи

24 січня 2020 13:42
Електронний підпис
24 січня 2020 13:38
тендерна пропозиція
17 січня 2020 16:56
Електронний підпис
17 січня 2020 16:53
3а частина. п.11-17 ТД.rar
17 січня 2020 16:53
1а час. Додаток 1.rar

Публічні документи

17 січня 2020 16:31
Електронний підпис
17 січня 2020 16:20
18. Інші документи.zip
17 січня 2020 16:20
16. Ліцензія.zip
17 січня 2020 16:20
14. Свідоцтво ПДВ.zip
17 січня 2020 16:20
13. Копія паспорту.zip
17 січня 2020 16:20
7. Календарний графік.zip

Публічні документи

17 січня 2020 16:41
Електронний підпис
17 січня 2020 16:39
17103 НВП ТЕПЛО-СВІТ p7s.zip
17 січня 2020 16:39
10. ГЛ захист довкілля.pdf
17 січня 2020 16:39
9. Додаток 6.pdf
17 січня 2020 16:39
3. Додаток 3.pdf
17 січня 2020 16:39
2.ст.17 Закону.pdf
17 січня 2020 16:39
1.1 наявність бази.pdf
17 січня 2020 16:39
1.1 машини_ механізми.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 18:44
Електронний підпис
17 січня 2020 18:41
Статут.PDF
17 січня 2020 18:41
Проект договору.PDF
17 січня 2020 18:41
Ліцензія.pdf
17 січня 2020 18:41
Уповноважена особа.pdf
17 січня 2020 18:41
Захист довкілля.PDF
17 січня 2020 18:41
Договірна ціна-1-150.pdf
17 січня 2020 18:41
Договірна ціна-151-183.pdf
17 січня 2020 18:41
Договірна ціна 2020 р..PDF
17 січня 2020 18:41
Договір № 337-ЗП.pdf
17 січня 2020 18:41
Договір № 29-03-2017-01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВ ТЕПЛО-СВІТ

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
Відхилено 7 949 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 15:07
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
Переможець 7 950 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
7 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 12:04
Додаткова угода №5_0001.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:05
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:19
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 11:12
План фінансування.pdf укладений
25 лютого 2020 11:11
Додаток №3.pdf укладений
25 лютого 2020 11:11
Додаток №2.pdf укладений
25 лютого 2020 11:11
Додаток №1.pdf укладений
25 лютого 2020 11:11
Договір №40-к.pdf укладений
25 лютого 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин (листа Департаменту фінансів, економіки та інвестицій СМР "Про фінансування видатків спеціального та загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ"), виникла необхідність внесення змін до договору №40-к, укладеного 24.02.2020 року з ТОВ «Оптіматрейд» в частині продовження строку дії договору до 31.12.2021 р., у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника за умови, що таке продовження не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі №40-к.
Номер договору про закупівлю: 40-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із затримкою фінансування витрат Замовника термін дії Договору №40-к, укладеного 24.02.2020 р. подовжений до 31.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 40-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із фактичним виконаннм робіт за Договором №40-к ціна договору зменшена на 7 609 312,54 грн.
Номер договору про закупівлю: 40-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 340 687,46
UAH (в тому числі ПДВ 56 781,24 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір №№40-к від 24.02.2020