Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
443 448,00 UAH
UA-2019-12-17-001413-a e95446bd08ed4aadb4cb900647dc434e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі:
- відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним
постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;
- потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У випадку закупівлі послуг щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) в Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ) (код ЄДРПОУ 04013755) мають місце обидва критерії з огляду на таке.
Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів передбачають надання Виконавцем Замовнику 3 взаємопов’язаних програмних комплексів:
1) Програмний комплекс «Опис технічного стану житлових будинків міста Києва та розрахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (більше відомий як «Ваш будинок» або «Municipal», http://www.municipal.kiev.ua) (далі – ПК «Ваш будинок») був створений працівниками комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ГІОЦ) в 2008 році, адаптований до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 року № 529 та від 01.06.2011 року № 869 (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 34153 від 16.07.2010 року).
Комплекс інтенсивно використовується для розрахунку витрат та тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій відповідно до побажань і потреб Замовника .
2) Програмний комплекс «Розрахунок доходів та витрат по кожному будинку окремо в розрізі складових тарифу за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій» створений та зареєстрований КП ГІОЦ 06.02.2013 року (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 47625 від 06.02.2013 року) та використовується для:
- створення прозорої системи застосування тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій на рівні кожної складової; - обґрунтування реальних доходів та витрат на утримання будинку;
- планування доходів та витрат;
- перегляд рівня тарифів по закінченні фінансового року;
- надання звітів за визначений період (місяць, квартал, півріччя, рік);
- перерозподіл доходів та витрат по складових з подальшим заощадженням та придбанням сучасної техніки тощо для відповідного обслуговування та належного утримання будинків.
При цьому, дані, отримані (опрацьовані) в одному із програмних комплексів, є вихідними даними для роботи іншого комплексу і саме Виконавець забезпечує належний рівень експорту-імпорту даних та підтримку працездатності цих програмних комплексів.
Всі вище перелічені програмні комплекси вже впроваджені в Замовника, використовуються ним в своїй діяльності, а тому їх заміна іншим програмним забезпеченням не є доцільною, оскільки може призвести до несумісності програмного забезпечення, виникнення інших проблем технічного та організаційно-правового характеру.
Окрім того, права інтелектуальної власності (майнові права автора) на дані програмні комплекси належать Виконавцеві (КП ГІОЦ), тобто через відсутність конкуренції з технічних причин договір про закупівлю може бути укладено лише з Виконавцем, при цьому альтернатива – відсутня, оскільки не існує іншого постачальника таких послуг, який здатен забезпечити можливість роботи Замовника з даними Замовника, попередньо розміщеними в програмних комплексах КП ГІОЦ.
Таким чином, тільки КП ГІОЦ може надати комплекс вищезазначених послуг, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 17:48
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів (ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ за надані послуги здійснюються, за погодженням Сторін, здійснюються наступним чином: - шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ на підставі узгоджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, у термін до останнього банківського дня місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:41
Протокол проведення переговорів.pdf
17 грудня 2019 17:41
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
Переможець 443 448,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
443 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 15:12
Додаткова угода до договору №4321-20.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:53
Договір №4321-20.pdf укладений
28 грудня 2019 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни Договору , а саме викласти підпункт 5.2.4 розділу 5, підпункт 5.4.6 розділу 5 та пункту 9.5 розділу 9 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4321-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML