Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Будівництво напірного каналізаційного колектора від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор. (ДК 021:2015 – 45231000- 5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)
Очікувана вартість
13 526 126,00 UAH
UA-2019-12-17-001163-a a1a1f0c23c7745f195855614ec99fa52
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренев Іван Вікторович

380542700595 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Коренев Іван Вікторович
380542700595
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 15:05
Очікувана вартість: 13 526 126,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 261,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27052.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво напірного каналізаційного колектора від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:24
Перелік змін.pdf
20 січня 2020 11:24
Тендерна документація (із змінами 2).docx
24 грудня 2019 12:42
Перелік змін.docx
24 грудня 2019 12:42
Додаток 3 (із змінами).docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 17:00
Додаток 1.docx
20 січня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 11:24
Перелік змін.pdf
20 січня 2020 11:24
Тендерна документація (із змінами 2).docx
24 грудня 2019 12:41
Тендерна документація (із змінами).docx
17 грудня 2019 17:00
Тендерна документація.docx
24 грудня 2019 12:42
Перелік змін.docx
24 грудня 2019 12:42
Додаток 3 (із змінами).docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 3.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 17:01
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 17:00
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 14:10
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:11
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, так як тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 14:11
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:12
Просимо, конкретизувати інформацію, стосовно пунктів Додатку 3 до тендерної документації, а саме: П. 6,7 тип асфальтобетонної суміші П.18 тип п/е труб ø500 мм П.20 вид та кількість п/е фасонних частин ø500 мм П.24 вид та кількість сталевих фасонних частин ø100-250 мм П.26 вид та кількість чавунних фасонних частин ø500-1000 мм П. 27 вид та кількість стальних засувок або клапанів зворотних ø500 мм П.28 вид та кількість стальних засувок або клапанів зворотних ø200 мм П.30 специфікація залізобетонних виробів, люків, драбин, скоб ходових Просимо також, зазначити кількість машино-годин роботи та тип обладнання для перекачування стоків, що передбачені проектом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:41
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:10
1. Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об"єкта СС2.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:45
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:37
1. Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об"єкта СС2.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:46
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:11
2. Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2019 15:46
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:07
Доброго дня! Пункт 4.4 Розділу І ТД містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 1 380 000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 14.08.2020 року з правом передчасного виконання. Просимо привести інформацію у ТД у відповідність.
Відповідь: Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 1 380 000 грн., відповідно до кошторисних призначень на даний час.
щодо тендерної документації
Дата подання: 20 грудня 2019 14:53
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:11
Згідно пп.7 п.1 розділу ІІІ до Тендерної документації, в якому зазначається вимога надати в складі Тендерної пропозиції лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується, що поточні ціни на матеріальні ресурси відповідають вимогам п. 6.3.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». хоча ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 має назву « Правила визначення вартості будівництва», а «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» має класифікатор ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. Надайте уточнення, відповідо до пункту 6.3.1. якого саме документу потрібно надати вищезазначений лист.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-001163-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 11:04
ПРОСИМО:
надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить лише обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом) по об’єкту «ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Будівництво напірного каналізаційного колектора від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор. (ДК 021:2015 – 45231000- 5 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001163-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 грудня 2019 11:12
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001163-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 11:05
ПРОСИМО:
привести інформацію у тендерной документації у відповідність, оскільки: пункт 4.4 Розділу І тендерної документації містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 15:09
Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 1 380 000 грн., відповідно до бюджетних призначень на даний час. Термін повного виконання робіт зазначений відповідно до проекту.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001163-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ, Код ЄДРПОУ:40256953
Дата подання: 30 січня 2020 13:10
Вимога до Замовника
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «Коммерс Енерджи» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №50/05.02.03-05/2019 від 29 січня 2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 13:26
Відповідно до п. 4 ч.2 ст.30 рішення за №50/05.02.03-05/2019 та за №51/05.09-06/2020 про визначення ТОВ «ОПТІМАТРЕЙД» переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву напірного каналізаційного колектору від КНС-9 до проспекту Михайла Лушпи в м. Суми з переврізкою в збудований напірний колектор скасоване та у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (визначення переможця та публікація повідомлення про намір укласти договір на електронному майданчику E-tender носить не зворотній характер), відмінити відкриті торги за № UA-2019-12-17-001163-а, відповідно до абз.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

30 січня 2020 13:10
Скарга до Замовника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" 9 970 000,00
UAH
9 970 000,00
UAH
Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 9 992 241,60
UAH
9 992 241,60
UAH
Документи
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ 10 958 000,00
UAH
10 958 000,00
UAH
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 11 003 003,48
UAH
11 003 003,48
UAH
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 13 195 000,00
UAH
13 195 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 17:09
Електронний підпис
27 січня 2020 17:07
3а час. п.11-17 ТД.rar
27 січня 2020 17:06
1а час. Додаток 1.rar

Публічні документи

27 січня 2020 19:16
Електронний підпис
27 січня 2020 19:14
GARANTIYA_27 052_25UAH_.zip
27 січня 2020 19:14
Пропозиція 3.rar
27 січня 2020 19:14
Пропозиція 2.rar
27 січня 2020 19:14
Пропозиція 1.rar

Публічні документи

24 січня 2020 17:00
Електронний підпис
24 січня 2020 16:58
17180 ТЕПЛО-СВІТ p7s.zip
24 січня 2020 16:58
10. ГЛ захист довкілля.pdf
24 січня 2020 16:58
9. Додаток 6.pdf
24 січня 2020 16:58
3. Додаток 3.pdf
24 січня 2020 16:58
2.ст.17 Закону.pdf
24 січня 2020 16:58
1.1 наявність бази.pdf
24 січня 2020 16:58
1.1 машини_ механізми.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 15:00
Електронний підпис
27 січня 2020 14:52
18. Інші документи.zip
27 січня 2020 14:52
16. Ліцензія.zip
27 січня 2020 14:52
14. Свідоцтво ПДВ.zip
27 січня 2020 14:52
13. Копія паспорту.zip
27 січня 2020 14:52
7. Календарний графік.zip

Публічні документи

27 січня 2020 17:38
Електронний підпис
27 січня 2020 17:37
Обладнання.pdf
27 січня 2020 17:37
Договір № 337-ЗП.pdf
27 січня 2020 17:37
Статут.PDF
27 січня 2020 17:37
Договір № 29-03-2017-01.pdf
27 січня 2020 17:37
Ліцензія.pdf
27 січня 2020 17:37
Календарний графік.PDF
27 січня 2020 17:37
Уповноважена особа.PDF
27 січня 2020 17:37
Строк дії пропозиції.PDF
27 січня 2020 17:37
Працівники.pdf
27 січня 2020 17:37
Місцезнаходження.PDF
27 січня 2020 17:37
Захист довкілля.PDF
27 січня 2020 17:37
Договірна ціна.rar
27 січня 2020 17:37
Договірна ціна 2020.rar
27 січня 2020 17:37
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

ТОВ ТЕПЛО-СВІТ

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
Переможець 9 970 000,00
UAH
29 січня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
9 970 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2020 13:29
Коментар щодо відміни: у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
31 січня 2020 13:28
Протокол №53.docx