Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (Стійки СВ, стійки СК)
Electrical supplies and accessories (Stands SV, Stands SK)
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2019-12-17-000762-c 76e925f8cdbe4eeebf64833a94f0dd39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волошина Ганна Жирайрівна

+380504764075 Anna.Voloshina@en.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна , Луганська область обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Контактна особа: Волошина Ганна Жирайрівна
+380504764075
Anna.Voloshina@en.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company «LUGANSK ENERGY INTERCONNECTION»
National ID: 31443937
Contact point: Anna Voloshina
+380504764075
Anna.Voloshina@en.lg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 11:10
Очікувана вартість: 6 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 17 грудня 2019 13:02
Enquiries until: 07 січня 2020 16:00
Complaints submission until: до 13 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 січня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 6 750 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
283 штуки
Стійка вібрована СВ 105-3,6 (наступних марок або аналог (еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Stands SV 105-3,6 or equivalent
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
1355 штуки
Стійка вібрована СВ 95-2 (наступних марок або аналог (еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Stands SV 95-2 or equivalent
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 штуки
Стійка СК 22.1-1.1 (наступних марок або аналог (еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Stands SK 22.1-1.1 or equivalent
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює розрахунки за фактично отриманий товар протягом 180 календарних днів з моменту отримання Товару та підписання Сторонами здавально-приймальних документів на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, або шляхом видачі простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Постачальнику на суму фактично поставленого Товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманих Товарів. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий Товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передається за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі. За наявності фінансування Покупець має право, але не зобов’язаний здійснити повну або часткову попередню оплату Товару. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 13:03
ТД_стійки_2020.doc
17 грудня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 13:03
ТД_стійки_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-000762-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром", Код ЄДРПОУ:14276579
Дата подання: 28 січня 2020 16:23
Скарга на відхилення пропозиції в участі тендеру учасника ТДВ «Об’єднання Дніпроенергобудром»
Замовник відхилив тендерну пропозицію в порушення вимог абз.2 ч.П статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» яка містить норму про: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 січня 2020 16:25
Причина: Без файлу
Номер вимоги: UA-2019-12-17-000762-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром", Код ЄДРПОУ:14276579
Дата подання: 28 січня 2020 16:27
скарга на відхилення пропозиції в участі тендеру учасника ТДВ «Об’єднання Дніпроенергобудром»
Замовник незаконо відхилив тендерну пропозицію в порушення вимог абз.2 ч.П статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» яка містить норму про: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 16:20
Вимога не задоволена
Розглянувши Вашу скаргу від 28.01.2020 року №107/м, опубліковану на https://prozorro.gov.ua/tender о 16:27 щодо закупівлі № UA-2019-12-17-000762-c, предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (стійки СВ, стійки СК), Замовник ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання», номер вимоги: UA-2019-12-17-000762-c.b2, повідомляємо наступне:
За результатами розгляду тендерним комітетом Замовника тендерної пропозиції Учасника ТДВ «ОБ’ЄДНАННЯ ДНІПРОЕНЕРГОБУДПРОМ», код згідно з ЄДРПОУ 14276579, на відповідність кваліфікаційним критеріям по закупівлі 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (стійки СВ, стійки СК) встановлено, що у контексті двох аналогічних договорів відсутні специфікації, які вказані як невід’ємні частини цих договорів, а саме:
- у аналогічному договорі з ТОВ «Інвест-Транс Логістік» від 02.01.2019 року № 1/02-01-2019, у розділі 1 «Предмет договору» вказано, що «Продавець зобов’язується виготовити та передати Покупцю у власність, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити залізобетонні вироби … стійки СВ 164-10.7 у кількості 18 шт., та стійки СК 22.2-1.0 у кількості 4 шт., в терміни та за цінами, встановленими Специфікаціями, які є невід’ємною частиною Договору»;
- у аналогічному договорі з ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 10.08.2019 року № 02/09-19, у пункті 11.7 у розділі 11 «Інші умови» вказано, що «Специфікації до Даного Договору, підписані уповноваженими представниками Сторін, є невід’ємною частиною даного Договору», а самі специфікації не надані. Крім того, у пункті 1.1 розділі 1 «Предмет договору» зазначено, що предметом договору є «стійка СВ 164-10.7 – у кількості 6 шт., у листі-відгуку від ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 12.12.2019 року № 62 також йдеться про поставку стійок СВ 164-10.7 у кількості 6 шт., але в довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вказано, що стійки СВ 164-10.7 поставлені у кількості 4 шт., як і в накладній № 1216 від 16.10.2019 року, де стійки СВ 164-10.7 зазначені у кількості 4 шт. При цьому, у пункті 1.1 розділі 1, зверху, над надрукованою кількістю стійок «6» стоїть рукописна начебто виправлена кількість «4», що є недопустимим при складанні документів.
У розділі 3 «Вартість договору» зазначена сума 168000 грн. (сто шістдесят вісім тисяч гривень), тоді як в довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вказано, що вартість поставки становить 168 000,02 грн (сто шістдесят вісім тисяч гривень, 02 коп.), як і в накладній № 1216 від 16.10.2019 року: сума 168 000,02 грн (сто шістдесят вісім тисяч гривень, 02 коп.), що не відповідає вартості Договору.

Аналіз даних на відповідність змісту наданих документів: 1) назва документу: «Довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі»; – вартість Договору: 168 000,02 грн; – кількість ТМЦ: стійка СВ-164-10.7 – 4 шт., стійка СК 22.2-1.0 – 2 шт.
2) назва документу: «Договір з ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 10.08.2019 року № 02/09-19 року»; – вартість Договору: 168 000,00 грн; – кількість ТМЦ: стійка СВ-164-10.7 – 6 шт., стійка СК 22.2-1.0 – 2 шт.
3) назва документу: «Накладна № 1216 від 16.10.2019 року»; – вартість Договору: 168 000,02 грн; – кількість ТМЦ: стійка СВ-164-10.7 – 4 шт., стійка СК 22.2-1.0 – 2 шт.
4) назва документу: «Лист-відгук від ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 12.12.2019 року № 62»; – кількість ТМЦ: стійка СВ-164-10.7 – 6 шт., стійка СК 22.2-1.0 – 2 шт.
Якщо припустити, що між підприємствами було укладено додаткову угоду на зменшення кількості та збільшенні вартості Договору (згідно п.11.2 «Інші умови»: «Усі зміни та доповнення до цього Договору дійсні, якщо їх підписали уповноважені на це представники Сторін і вносяться до даного Договору шляхом підписання сторонами додаткових угод, які являються його невід’ємною частиною», то ця Додаткова угода, як невід’ємна частина даного Договору, теж повинна бути надана у складі тендерної пропозиції.
Але, виходячи з аналізу, не маючи в наявності Специфікації та Додаткової угоди до Договору, ми бачимо, що документи одне одному не відповідають.
Отже, зважаючи на те, що відсутні специфікації вказані як невід’ємні частини даних договорів (а не окремі документи, які не передбачені законодавством для Учасника) та є документами, що підтвердили б наявність продукції, про поставку якої укладалися договори (у вигляді переліку конкретних предметів закупівлі, їх кількості та вартості), їх ненадання у складі даних договорів є невиконанням вимог Тендерної документації. Замовник не вимагає документи, що не передбачені законодавством для Учасника. Замовник вважає, що невідповідність зазначених даних в довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, в Договорі ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 10.08.2019 року № 02/09-19, в листі-відгуку від ТОВ «Укр-Лай-Трейд» від 12.12.2019 року № 62 та в накладній № 1216 від 16.10.2019 року не підтверджує виконання даного Договору.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТДВ «ОБ’ЄДНАННЯ ДНІПРОЕНЕРГОБУДПРОМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим п. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: … наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та підлягає відхиленню на підставі ч.1 п.1 та п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо: учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону»).
Враховуючи результат розгляду тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТДВ «ОБ’ЄДНАННЯ ДНІПРОЕНЕРГОБУДПРОМ». Підстава відхилення ТДВ «ОБ’ЄДНАННЯ ДНІПРОЕНЕРГОБУДПРОМ»: ч.1 п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим п. 2 ч. 16 Закону та умовам Додатка 2 Тендерної документації).

Документи подані скаржником

28 січня 2020 16:27
скарга.pdf

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2020
UA-2019-12-17-000762-c76e925f8cdbe4eeebf64833a94f0dd39
Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання»
Код ЄДРПОУ: 31443937
Місцезнаходження: 92700, Україна, Луганська область обл., Старобільськ, вул. Горького 123
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛ БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 10:59
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:59
Довідка МВС.PDF
03 лютого 2020 14:00
Електронний підпис
17 січня 2020 10:00
Електронний підпис
17 січня 2020 10:00
Електронний підпис
17 січня 2020 09:59
Копія Сертифікату ISO.PDF
17 січня 2020 09:59
Копія Статуту.PDF
17 січня 2020 09:59
ДОВIРЕНIСТЬ 29.zip
17 січня 2020 09:59
ГАРАНТИЯ 16165.zip
17 січня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

17 січня 2020 16:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛ БУД"

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

ТДВ "Об'єднання Дніпроенергобудпром"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл" 6 671 280,00
UAH з ПДВ
6 505 597,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛ БУД" 6 744 240,00
UAH з ПДВ
6 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 10:59
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:59
Довідка МВС.PDF
03 лютого 2020 14:00
Електронний підпис
17 січня 2020 10:00
Електронний підпис
17 січня 2020 10:00
Електронний підпис
17 січня 2020 09:59
Копія Сертифікату ISO.PDF
17 січня 2020 09:59
Копія Статуту.PDF
17 січня 2020 09:59
ДОВIРЕНIСТЬ 29.zip
17 січня 2020 09:59
ГАРАНТИЯ 16165.zip
17 січня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
Переможець 6 505 597,20
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бетон Нова Інтернешнл"
#37320399
6 505 597,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:06
Доп. угода У-74-20.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 15:09
Договір У-74-20.pdf укладений
20 лютого 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ч.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIІI, зі змінами та доповненнями (далі - Закон): - продовжити строк дії Договору достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 р. - доповнити Договір новою специфікацією (Додаток № 2) Номер додаткової угоди: №1. Сума договору після внесення змін: 7 782 436,80 грн. (сім мільйонів сімсот вісімдесят дві тисячі чотириста тридцять шість гривень 80 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 1 297 072,80 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: в ДУ №1: 1939 шт.
Номер договору про закупівлю: У-74-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 861 826,00
UAH (в тому числі ПДВ 476 971,00 UAH)