Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку
Очікувана вартість
1 744 776,00 UAH
UA-2019-12-17-000752-a e7efec3dc1b94540b8dfa1417572ce72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Олена Володимирівна

+380675190685 zoo.sekretar@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа Миколаївський зоопарк
Код ЄДРПОУ: 02219760
Вебсайт: http://zoo.nikolaev.ua
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, буд. 1
Контактна особа: Нікітіна Олена Володимирівна
+380675190685
zoo.sekretar@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 15:10
Очікувана вартість: 1 744 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 895,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку (кошти місцевого бюджету та кошти установи за рахунок господарської діяльності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пл. Миколи Леонтовича, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 14:51
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 14:51
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 14:51
Додаток 4.docx
17 грудня 2019 14:51
Додаток 2 3.docx
17 грудня 2019 14:51
Додаток 1.docx
17 грудня 2019 14:51
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість годин охорони
Дата подання: 18 грудня 2019 23:03
Дата відповіді: 23 грудня 2019 14:01
Шановний Замовнику, прошу уточнити загальну кількість годин охорони.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк уважно вивчивши Ваше запитання за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку), відповідає, що додатком 4 до Тендерної документації передбачена Дислокація постів (всього 8 постів) – цілодобово.
З повагою.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 19 грудня 2019 12:06
Дата відповіді: 24 грудня 2019 11:06
Шановний замовнику! У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі це: копія аналогічного договору з бюджетною або комунальною установою (підприємством, закладом) та оригінал позитивного відгуку до нього, що підтверджує досвід надання послуг ПРОТЯГОМ останніх трьох років. Просимо уточнити яким повинен бути зміст цього листа-відгука: чи він має містити відгук про роботу з одним замовником на протязі всіх останніх трьох років тобто з 2017 по 2019 роки включно, чи це може бути один з останніх трьох років. При формуванні відповіді просимо звернути увагу, що договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, отже надати один такий договір укладений на всі три роки та відповідно підтвердити його листом-відгуком неможливо, через фактичну відсутність таких договорів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк уважно вивчивши Ваше запитання за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку), відповідає, що договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, таким чином Учасник повинен надати копію аналогічного договору за будь-який бюджетний рік протягом останніх трьох років та оригінал позитивного відгуку до нього.
З повагою.
Уточнення
Дата подання: 23 грудня 2019 12:23
Дата відповіді: 24 грудня 2019 11:15
Прохання роз'яснити Ваше технічне завдання. Ви закуповуєте 8 цілодобових постів чи денні? Бо у всіх постів у Вас припис - цілодобово, але що тоді таке - денний час, зимовий час та літній час? Як це розуміти? Ви можете або вказати КОНКРЕТНУ кількість годин ,або розписати кожен графік, щоб учасники самі могли порахувати? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк уважно вивчивши Ваше запитання за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку), відповідає, що додатком 4 до Тендерної документації передбачена Дислокація постів (всього 8 постів) – цілодобово.
Примітка про літній та зимовий час стосується Поста начальника варти – цілодобового, а саме Вимог до прийому, видачі ключів від об’єктів, що охороняються.
З повагою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-000752-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 19 грудня 2019 12:50
Щодо усунення дискримінаційних вимог про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Шановний замовнику!
У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі це: копія аналогічного договору з бюджетною або комунальною установою (підприємством, закладом) та оригінал позитивного відгуку до нього, що підтверджує досвід надання послуг протягом останніх трьох років.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою яку взагалі неможливо виконати через те як вона сформульована замовником.

По-перше:
відповідно до численних рішень Антимонопольного комітету України у розгляді скарг щодо дискримінаційних умов у публічних закупівлях аналогічність договорів може встановлюватись замовниками виключно за ознакою ПРЕДМЕТ договору, і ніяк інакше (тим більш по СТОРОНАМ договору). Така вимога є грубою дискримінацією численних учасників, які мають величезний досвід у наданні охоронних послуг за аналогічним предметом договору, але які раніше не працювали саме з бюджетниками (адже це не є зобов’язанням жодного з суб’єктів господарювання). Якщо надати замовникам можливість встановлювати такі дискримінаційні вимоги, то численні учасники, які не працювали раніше з бюджетниками взагалі не зможуть брати участь у публічних закупівлях (годі й казати, що це є незаконним та взагалі є нонсенс).
Отже, на підставі наведеного вимагаємо усунути з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками аналогічного договору саме з бюджетною або комунальною установою (підприємством, закладом) та внести відповідні зміни до тендерної документації.

По-друге:
у тому ж додатку 2 до тендерної документації з учасників вимагається надання оригіналу позитивного відгуку до аналогічного договору, що підтверджує досвід надання послуг ПРОТЯГОМ останніх трьох років. Ця вимога взагалі є незрозумілою, адже якщо йдеться про відгук в якому мова повинна йти про всі останні три рокі (тобто з 2017 по 2019 роки включно) з одним замовником по одному БЮДЖЕТНОМУ договору то виконати таку вимогу неможливо, через те, що договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, отже надати один такий договір укладений на всі три роки та відповідно його підтвердити листом-відгуком неможливо. Крім того у такому формулюванні ця вимога є також дискримінаційною, адже замовник у даному тендері закупає послуги лише на один рік, а не на три, отже жодних підстав вимагати підтвердження виконання учасниками одного договору три роки підряд у замовника немає. Натомість така вимога значно та штучно звужує коло потенційних учасників, що є ознакою дискримінації.
Таким чином, якщо замовник припустився неправильної формуліровки та мав на увазі досвід надання послуг ЗА ДОГОВОРОМ ЯКИЙ БУВ УКЛАДЕНИЙ НА БУДЬ-ЯКИЙ СТРОК У ПЕРІОД ТРЬОХ ОСТАННІХ РОКІВ, просимо виправити цю неточність шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.

У випадку відмови у задоволенні цієї вимоги ми будемо змушені усувати ці порушення закону у відповідних інстанціях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2019 11:14
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк уважно вивчивши Ваше запитання за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку), відповідає,
По-перше:
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії до учасників.
В зв’язку з тим, що КУ Миколаївський зоопарк здійснює розрахунки за договорами відповідно бюджетних асигнувань, тендерний комітет вважає, що вимоги зазначені в тендерній документації не є дискримінаційними та не суперечать діючому законодавству.
При цьому зазначаємо, що усі учасники, які займаються наданням послуг охорони, в тій чи іншій степені мають досвід роботи з бюджетними або комунальними установами.
По-друге:
Договори з бюджетними або комунальними установами (підприємствами, закладами) укладаються на один бюджетний рік, таким чином Учасник повинен надати копію аналогічного договору за будь-який бюджетний рік протягом останніх трьох років та оригінал позитивного відгуку до нього.
З повагою.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-000752-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "Служба охорони Кобра", Код ЄДРПОУ:30329092
Дата подання: 23 грудня 2019 14:57
Щодо усунення дискримінайцих вимог щодо вартісти години охорони
Шановний Замовнику!

Закон України “Про державний бюджет України на 2020 рік” встановлює розмір
мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі, що складає - 28,31 гривні.
Чинним законодавством України встановлено обов’язкові донарахування податки:
ЄСВ у розмірі 22% та ПДВ у розмірі 20%. Таким чином, з урахуванням обов’язкових
нарахувань на заробітну плату податків, вартість однієї години охорони складає не
менше – (28,31+28,31*22% )*1,2=41,45 гривень за годину.
Відповідно з додатком 4 до Тендерної документації передбачена Дислокація постів (всього 8 постів) – цілодобово, тобто кількість годин охорони складає – 8 постів*24 години*335 днів (01.02.2020-31.12.2020) = 64320 години на рік, а сума оголошення – 1744776,00 гривень в т.ч. ПДВ. Таким чином одна година охорони складає – 1744776,00/64320=27,13 гривень за
годину.
Прошу роз’яснити у який спосіб переможець конкурсних торгів має виконати
норми чинного законодавства України в частині нарахування встановленої
Кабінетом Міністрів України мінімальної заробітної плати та обов’язкових платежів до
бюджету.
Вважаємо, що умови тендерної документації не відповідають вимогам чинного
законодавства України з причини неможливості їх виконання без порушення Кодексу
законів “Про працю” та податкового законодавства. Такі умови є дискримінаційними
до Учасників торгів, які виконують вимоги чинного законодавства України.
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства
України в частині загальної кількості годин охорони, або загальної вартості послуг
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2019 11:18
Доброго дня, шановний учаснику! Дякуємо за звернення.
Тендерний комітет КУ Миколаївський зоопарк дуже уважно вивчивши Вашу вимогу за процедурою закупівлі товарів через систему електронних торгів за кодом: ЄЗС ДК 021:2015- 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги з цілодобової охорони території та об’єктів зоопарку) щодо усунення дискримінаційних вимог щодо вартості години охорони, відповідає, що розрахунки проводилися згідно законодавства України з урахуванням підвищення окладів та мінімальної заробітної плати у 2020 році відповідно листа Міністерства фінансів України «Про особливості складання проекту місцевих бюджетів на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021 - 2022 роки» від 05.09.2019 р. №05110-14-6/22263 та відповідно бюджетних асигнувань на цю статтю видатків.
З повагою.

Документи

24 грудня 2019 11:14
Протокол

Документи

24 грудня 2019 11:18
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ЧОРНОМОРСЬК" 1 587 890,00
UAH з ПДВ
1 587 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ" 1 704 480,00
UAH з ПДВ
1 633 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 1 740 000,00
UAH з ПДВ
1 655 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 13:42
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 13:02
Електронний підпис
13 січня 2020 13:00
Довідка.zip
13 січня 2020 13:00
Довідка (1).zip
26 грудня 2019 15:44
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:25
10. Ліцензія.PDF
24 грудня 2019 14:04
5. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ЧОРНОМОРСЬК"

ТОВ ОДА "КРОНУС-ФГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА-КОМПЛЕКС-ЧОРНОМОРСЬК"
#35697382
Відхилено 1 587 890,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 08:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ"
#35564093
Переможець 1 633 728,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "КРОНУС-ФГ"
#35564093
1 633 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 13:52
ду6_дог25охр.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 13:50
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:41
ду5_дог25охр20.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:12
ду5_дог25_20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 15:33
Договір укладений
23 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 дія договору №25 від 23.01.2020 про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедуои закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно тимчасового плану використання бюджетних коштів еа січень-лютий 2021 року становить 148521.00 без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 25
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно тимчасового плану використання бюджетних коштів на січень-лютий 2021 становить 148521.00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ III Додаткової угоди викласти у наступній редакції: 3.1. Ціна додаткової угоди становить 326745.00 грн. (триста двадцять шість тисяч сімсот сорок п'ять грн. 00 коп.) без ПДВ. 3.2. Джерело фінансування при закупівлі товару, що є предметом договору: 3.2.1. Кошти місцевого бюджету у розмірі 297042.00 грн. (двісті дев'яносто сім тисяч сорок дві грн. 00 коп.) без ПДВ; 3.2.2. Кошти установи у розмірі 29703.00 грн. (двадцять дев'ять тисяч сімсот три грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML